• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Julio Martinéz
    "Kan je gedachten lezen ofzo?" Zeg ik met een grijns, waarna ik licht met mijn hoofd schud. Ik geloof dat ik het niet eens wil weten. Ik druk een klein kusje op het puntje van haar neus, buig mijn hoofd een beetje en fluister een "eerlijk zijn" tegen haar lippen, waarna ik de mijne op de hare druk. Mijn duim streelt zachtjes over haar onderrug terwijl mijn hand op het randje van haar broek licht. Niet voor toestemming, maar gewoon, omdat dat wel fijn is.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Een kleine grinnik ontsnapte aan Eleadora haar lippen, waarna ze een. "Ik ben eerlijk" tegen zijn lippen mompelden. Zachtjes en teder kusten ze hem terwijl een klein geluidje haar mond verliet, zachtjes liet ze haar handen over zijn borstkast naar beneden glijden waarna ze aan de twee touwtjes van zijn joggingbroek trok en een kleine grijns op haar lippen speelden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    Als ik merk wat Eleadora wil doen twijfel ik weer. Ik bedoel.. Ik verlang naar haar, tuurlijk wil ik haar, maar ik ben te bang om haar te kwetsen. En hoe ze ook zegt ja, ja, nog eens ja.. Ik zeg een nee. Vandaag. Nu. Ik weet niet.. Maar een andere kant van me roept alleen maar ja, en nog een ja, en nog een ja.. Waarna de andere kant net zo hard nee terug roept. En als ik Eleadora moet laten kiezen overheerst de ja kant.. Ik zoen haar wat gretiger in de hoop haar af te leiden van mijn broek.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Een klein geluidje verliet Eleadora haar mond waarna ze de touwtjes los liet en haar handen weer in Julio zijn nek plaatsten, maar ze wist waarom, ze wist waarom hij haar gretiger zoende en wist waar hij, alweer, over twijfelden. Zachtjes trok ze haar lippen weer terug. "Ik weet waar je over twijfeld, en ik zeg ja ik wil het. Maar het is ook aan jou de keus dat te willen."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    "No se si me arriesgo a caminar para unirse a hay dolor" Fluister ik snel, hijgerig, waarna ik mijn lippen weer op de hare druk om haar het zwijgen op te leggen. Haar handen hebben mijn broek dan wel met rust gelaten, maar ik weet dat de gedachte nog steeds door haar hoofd spookt. En als ik haar niet afgeleid krijg ben ik bang dat ik zelf geen nee meer kan zeggen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora rolde met haar ogen terwijl ze Julio zoenden maar ze trok haar lippen terug. "Het is lief van je dat je het niet wilt doen. Maar je doet me geen pijn, het is mijn eigen keus of ik het wel of niet wil, ik had net zo goed Nee kunnen zeggen maar ik zei Ja, omdat ik weet dat ik er wel aan toe ben. En ik weet dat jij het net zo graag wil als dat ik het wil." zei ze waarna ze een kus op het puntje van zijn neus drukten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    "Dat ligt eraan" Zeg ik met een kleine glimlach waarna ik een kusje op haar neus druk en rustiger probeer te worden. Ik heb mijn krachten nodig om haar te kunnen weigeren, om haar te kunnen weerstaan. "Natuurlijk verlang ik naar je. Natuurlijk wil ik je. Dat hoef je niet eens meer te vragen.. Maar ik kan er beter mee leven als we niet verder gaan dan wanneer we verder gaan en ik je achteraf toch pijn gedaan blijk te hebben.. Ik wil gewoon dat we eerst iets verder genezen zijn.." Langzaam word ik steeds onzekerder. Het wordt steeds moeilijker om haar te weigeren. Maar als de ene broek straks uit is, dan volgt die van de ander ook al snel.. en meer..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora knikte langzaam terwijl ze op haar onderlip beet. "Misschien wel ja" zei ze zachtjes waarna ze haar voorhoofd tegen de zijne aanbracht en zachtjes met het puntje van haar neus over zijne streek terwijl ze met haar lippen zachtjes over de zijne streelden slechts enkele milimeters verwijderd van elkaar.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    "Het spijt me" Fluister ik, waarna ik mijn duim -die ondertussen stil lag- weer regelmatig over hetzelfde stukje rug laat glijden, kalmerend, maar ook om haar weer wat meer aan te kunnen raken. Het is niet dat ík niet wil, maar ik ben te bang dat het ons pijn doet.. en niet alleen haar. Het zal mij ook pijn doen met mijn rug.. Gelukkig dat ik bijna nooit huil, want anders zou er nu een traan achter mijn ogen opgeweld zijn.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    "Het geeft niets" fluisterden ze waarna ze een kus op zijn lippen drukten, en even zachtjes door zijn haren streelden waarna ze haar lippen weer terug trok en haar handen in zijn nek plaatsten. Eleadora drukten een kus op het puntje van zijn neus waarna ze haar hoofd in zijn hals begroef en met een klein glimlachje even haar ogen sloot terwijl ze met haar duim over de huid in zijn nek streelden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    Ik sla mijn armen weer om Eleadora heen zoals in een omhelzing en trek haar dicht tegen me aan, maar niet dwingend ofzo. Ze kan nog altijd weg. Alleen haar geur, haar lichaam zo dicht bij, alles van haar, kan me nu helpen. Ik haat die mannen, ik haat ze over dat ze dit alles van ons afnemen. Ik heb Eleadora verdomme weer terug, en dan nemen ze dit van ons af?!

    [Have to eat! Xx]

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 17:42 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Zachtjes legde Eleadora haar handen op een stuk van Julio zijn rug waar geen verband op zat, en dat stuk dus ook niet gewond was. Zachtjes streelde ze over het stukje rug met haar duim, zo licht als een veertje. Eleadora drukten een kus op Julio zijn wang waarna ze haar hoofd weer terug legden in zijn hals en haar ogen sloot, genieten van zijn armen om haar heen.

    [Eet smakelijk! Xx :Y)


    The expert in anything, was once a beginner.

    Amor8 schreef:
    [Die krijg je terug Jaims ^^]

    Marcell/Man
    Heb ik het zo wel goed gedaan? Ze zal me wel haten in het begin, maar hopelijk krijgt ze naderhand door dat ik haar weer een voorsprong heb gegeven. Mijn Collega's zouden haar namelijk gewoon een heel sterke verdoving gegeven hebben en haar daar net zolang hebben laten zitten tot ze nog verlamder was als toenstraks, en haar dan tot dansen gedwongen hebben. Iets in die richting.. Nee, ik hoop echt dat ze beseft dat ik haar een voordeel gegeven heb door haar terug bij de groep te zetten, maar wel met een dreiging. En dat ik haar er weer op vertrouw dat ze niks doorlult.

    (...)


    Leslie Day
    Ik tril terwijl ik het eigenlijk warm hoor te hebben zo onder de dekens, maar ik heb het koud. Ik slik en blijf met gesloten ogen liggen. Ik veeg de tranen weg van mijn wangen. Ik ben gestopt met huilen. Ik haat een paar dingen maar echt in het leven. Angst, medelijden, trillen, machteloosheid, naalden... En Bob. Hij gebruikt mijn angst tegen me, en waarschijnlijk zal hij ook nog wel vinden dat hij me juist spaart. Ik sla in mijn kussen. Ik ben kwaad. Ik ga hem dit betaald zetten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [O nee, Jaims wat doe je me aan?!]

    Julio Martinéz
    Eleadora verplaatst haar hand langzaam naar mijn rug, wat voor een beetje stress zorgt bij me. Ik bedoel.. Buiten het stuk wat gewond is zitten er ook op een groot deel van mijn rug blauwe plekken, kneuzingen, gele plekken, en weet ik veel wat nog meer. Maar haar hand is zo licht dat het gewoon geen pijn doet. Ik glimlach terwijl ik weer ontspan en me overgeef aan de omhelzing. Dit is fijn.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Gheheh, Leslie is degene die het denkt! Niet ik 8)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.