• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora beet zachtjes op haar onderlip terwijl ze met haar vingertoppen over Julio zijn armen streek en met haar lippen zijn nek beroerden, zachtjes en teder. Een heel klein geluidje verliet haar mond terwijl ze zachtjes in de huid van zijn nek beet en haar vingers over zijn borstkast liet strelen. Eleadora streek met haar lippen omhoog, zijn hals, kaaklijn om ze uiteindelijk op zijn lippen te drukken, zacht, teder maar vol lust en liefde.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Haha XD Ik twijfel nog steeds of ik Frans of Duits nou erger vind.. Moet voor volgend jaar 1 vreemde taal buiten Nederlands en Engels om kiezen, en dat wordt sws Spaans, dus als ik wil kan ik Frans en Duits laten vallen :P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik glimlach en loop naar buiten. Samen volgen we de weg terug naar de slaapzaal. Wanneer we daar zijn breng ik hem naar zijn bed en blijf daar twijfelend staan.
    "Wil je slapen? Ik kan wel weg gaan, hoor. Ik zoek wel iemand anders om lastig te vallen dan." zei ik met een fake glimlach.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze vraagt of ik wil slapen. Ik ga liggen op mijn bed en klop naast me. 'Je mag wel erbij komen hoor,' zeg ik met een glimlach. 'Van mij hoef je niet weg maar het kan zijn dat ik in slaap val.' ik grinnik zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik lachte blij en ging naast hem liggen. Mijn hoofd vindt vanzelf het perfecte plekje tegen zijn schouder.
    "Zeg het me als ik je pijn doe." mompelde ik nog zachtjes.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Wow, wat een omschrijving!]

    Julio Martinéz
    Eigenlijk hou ik me de hele tijd gedeist, zodat Eleadora zelf kan kiezen wat ze in mijn nek doet, en waar ze naartoe gaat. Ik luister naar de geluidjes die ze maakt en concentreer me op welke gevoelens ze bij me losmaakt, terwijl ik haar amper tegen hoef te houden. Ze komt niet op mijn rug of lager dan de rand van mijn broek.. Maar als ze haar lippen op de mijne drukt, zie ik een kans om de leiding weer te nemen en ik zoen haar net zo fel terug als zij mij.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik typte eerste Les (backspace) toen wilde ik Alice typen xd (backspace) en toen pas Sam :Y)]

    Sam Jason Night
    Ze komt naast me liggen en legt haar hoofd tegen mijn schouder. 'Ik zal het zeggen als je dat doet, maar de pijnstillers zijn hun werking aan het doen.' en ik glimlach. Ik sluit even mijn ogen, de uitputting valt een beetje over me heen maar ik slaap nog niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Goed." murmelde ik zacht. Ik sloot mijn ogen en voelde de vermoeidheid ook over mij heen vallen. De vele emotie's maakten me doodmoe.
    "Misschien doe ik ook nog een dutje." brabbelde tussen een gaap door.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik glimlach en open even mijn ogen om naar haar te kijken, ik strijk een pluk haar weg uit haar gezicht. 'Is goed, slaapwel, voor als je gaat slapen.' en ik sluit mijn ogen weer en laat me in slaap vallen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En toen hadden je personages niks meer om te doen ;p]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hahaha :') Die van mij wel, beiden :Y) ik kan er nog zat mee ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik had het tegen jou -,-']


    Stop acting normal. It gets bored.

    [O... ik dacht dat je gewoon in tweede persoon praatte over jezelf (A)

    Mijn perso's kunnen nog zat doen :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ghehe, faal XD Ik heb Julio die bij Eleadora is en Marcell die zijn werk doet, maar die ik niet wil spelen want ik moet hw maken xD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik ben nu bezig met huiswerk :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.