• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Weet je wat ik me nou wel afvraag Fem... Is Nala nou wel of niet op Sam? XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "When the world tells you to give up, hope whisperes 'try it one more time'" mompelde ik zacht tegen zijn schouder aan. "Mama had die zin als tatoeage op haar pols. Ze hield van die Engelse zinnetjes met een diepe betekenis. Enkele woorden waar je onverwachts veel kracht uit kon halen, vond ze."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {vraag ik me ook af... Maar sam zal nooit op haar worden dus anders is het zo zielig
    Maar, ik ben wel van plan haar veel volwassener te laten worden tijdens de zwangerschap, misschien opent dat zijn ogen ^^}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Sam is vreemdgegaan met Naomi :Y) dus ik denk wel dat Sam op Naoom is :') maar wat je zegt zou inderdaad kunnen]

    Sam Jason Night
    Nala haar moeder is overleden, en ik weet dat ze veel van haar moeder houdt. Ik blijf gewoon doorgaan met ademen en over Nala's rug wrijven in de hoop dat ze kalm is en zich niet rot voelt. 'Die zin heeft zeker een mooie betekenis,' zeg ik zacht. Ik voel me moe. En de medicijnen beginnen gelukkig te werken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Ja, mama kon altijd aan alles een mooie betekenis geven."
    Ik trok me een beetje terug en keek hem recht aan. Voor het eerst heb ik niet de neiging te gaan huilen, terwijl ik aan mijn moeder terugdenk.
    Even ben ik bang dat dat betekent dat ik haar ga vergeten, maar dan besef ik dat ik gewoon eindelijk over het verdriet heen groei. Ik zou mam nooit vergeten, nooit.
    "Kom, misschien moeten we beter terug gaan. Jij moet rusten en hier op de koude vloer van een toilet gaat dat niet al te goed." glimlachte ik en probeerde niet te verdrinken in zijn blik.
    Verdrinken in zijn blik? Hoezo?
    Ik schudde even verward mijn hoofd en ging rechtstaan. Ik stak mijn hand naar hem uit om hem overeind te helpen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Nala kijkt me strak aan en ik glimlach naar haar. Ze lijkt niet verdrietig. Dat is een erg goed teken. Ze steekt haar hand naar me uit en die neem ik dankbaar aan. Ze helpt me overeind en dan zet ik een paar voorzichtige stappen en merk dat het wel gaat. Ik merk dat ik Nala's hand nog beet en geef er een zacht kneepje in waarna ik die los laat. Dan houd ik de deur voor haar open.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik heb mezelf opgerold in mijn deken en loop te trillen terwijl ik mijn ogen heb dichtgeknepen en de tranen nog steeds over mijn wangen lopen. Ik word in de greep gehouden doordat ik rustig moet blijven omdat ik anders terug gestopt word in die cel. En dat wil ik nooit meer. Eigenlijk heeft hij me zo goed als in zijn macht. En ik haat hem daarop. Klootzak dat hij is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Die krijg je terug Jaims ^^]

    Marcell/Man
    Heb ik het zo wel goed gedaan? Ze zal me wel haten in het begin, maar hopelijk krijgt ze naderhand door dat ik haar weer een voorsprong heb gegeven. Mijn Collega's zouden haar namelijk gewoon een heel sterke verdoving gegeven hebben en haar daar net zolang hebben laten zitten tot ze nog verlamder was als toenstraks, en haar dan tot dansen gedwongen hebben. Iets in die richting.. Nee, ik hoop echt dat ze beseft dat ik haar een voordeel gegeven heb door haar terug bij de groep te zetten, maar wel met een dreiging. En dat ik haar er weer op vertrouw dat ze niks doorlult.

    Julio Martinéz
    Eleadora neemt al snel weer de leiding en geeft me geen kans om in háár nek verder te gaan, dus strek ik de mijne en glimlach om haar aanrakingen. Een neiging om echt geluidjes te maken heb ik niet.. Maar Eleadora maakt zo nu en dan een geluidje. Als reactie daarop druk ik soms mijn lippen op plaatsen waar ik maar bijkan, maar meestal laat ik mijn vinger constant over hetzelfde stukje buik gaan.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 12:16 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hahaha kom maar op Noa :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ghehe, dat gaat me toch niet lukken. Maar het was meer een tippie hoe je Les moet gaan laten denken ^v^ *hint, hint*]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik snap de hint :Y) ik weet alleen niet of Les hem snapt :P Les en ik hebben wat je zegt, something in commend. We zijn beiden koppig :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ghehe xD Kies jij maar ^^
    Ik moet toch hw maken -,-']


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik ook :') ik ga ook zo -.- zucht. Gelukkig kan ik veel op school maken (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Lucky you. Ik moet 76 woorden en zinnen van Frans uit mijn hoofd leren voor morgen, en dan nog een modern Frans liedje vinden.. Voor morgen.. En verder heb ik nog wel meer hw..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [IK HEB GEEN FRANS MEER WHOOEEHOOOEEEEEE!!!!!! ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.