• - Het kan zijn dat dit in het subforum school hoort, ik weet het niet. -

    Ik zit dus nu in de brugklas. Hoera. NOT.
    Mijn rugzak is elke dag weer godverdomme zo zwaar. In de pauze's ga ik naar de kluisjes. Mijne zit aan het einde van een smalle gang waar ook nog elektriciteitskasten tegenaan zitten waardoor het nog smaller is en ik er haast niet door kan met mijn MAJOR backpack en al helemaal niet als dat gangetje beladen is met andere brugklassers. Dus moet ik met alles racen in de pauzes zodat ik wat minder boeken + mijn eten op heb.

    Ik heb elke donderdag twee een blokurenur wiskunde, en het laatste uur tekenen. Opluchting, tekenen. Nou, dus niet. Kom ik het lokaal binnen, gaan we wiskundige vormen tekenen. -__-"

    En dan het huiswerk. Don't even get me started on that.

    I know i know, first world problems, maar het blijft irritant.
    Hoe was jullie eerste ervaring met de boeken en zo? or just school.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 21:22 ]

    Uh, ik maakte het huiswerk nooit en nam de helft van de boeken niet mee.


    Your make-up is terrible

    Ik ga dit jaar ook weer opnieuw beginnen! Ben erg benieuwd ;o


    Life is hard and then we die

    Je went er aan, ik ga naar de derde. De eerste week is altijd terrible. Maar je went er echt aan. En wat ik zou doen is gewoon je brood eten als je naar je kluisje loopt, en iedereen aan de kant beuken als je erlangs wil $=
    it really works


    even a white rose has a black shadowx

    Twee blokuren wiskunde? Dat lijkt me wel wat veel...
    Maar ja, mijn brugklasjaar was kut, wat vooral door mijn klasgenoten kwam. Oh well. Ik leef nog c: En wat had je toen idd veel boeken nodig. Gelukkig wordt dat elk jaar minder. Nu zit ik in de vijfde en alles past in een kleine schoudertas, terwijl het vroeger echt proppen was in die eastpak. En iedereen was zo hyper en dom maar toch dachten we allemaal dat wel héel volwassen waren, haha.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 20:19 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Je went er wel aan. De eerste paar weken zijn zwaar, ik zit nu voor de tweede keer in havo 5, en ik ga echt dood. Mijn rug is kapot en ik ben ontzettend moe. Maar het komt echt wel goed (:


    Destroy what destroys you.

    De eerste week in de brugklas mochten wij nog geen huiswerk krijgen ;o
    Maar gelukkig wordt je tas ieder jaar steeds minder zwaar. Het huiswerk wordt helaas wel meer.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik vond het leuk, trolol. Daar denk ik nu wel anders over.
    Maar, ik laat de boeken altijd gewoon op school liggen, en van welk vak ik heb, pak ik die boeken later gaan ze weer terug in het kluisje. (;


    stay safe because I like being alive at the same time as you


    Life is full of fake people

    Ik had in de eerste geen huiswerk (: En ik vergat de helft van mijn boeken of liet ze expres thuis.
    Het komt wel goed, de eerste weken zijn wennen maar dan gaat het beter. Ik zit nu in de vijfde (havo) en heb een drie keer zo zware tas als in de eerste.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik zie van die derde/vierdeklassers met kleine rugzakken die bijna leeg zijn en mijn gezicht gaat van van:

    Dragneel schreef:
    Ik zie van die derde/vierdeklassers met kleine rugzakken die bijna leeg zijn en mijn gezicht gaat van van:

    Je moet nog ff wennen om je kluisje te gebruiken en wanneer je tussendoor ff naar je kluisje kan, komt goed :)


    Life is hard and then we die

    (krul) Brugklas... Mooie tijd, moooie tijd.
    Ach, zo gaat dat. Brugklas was echt een super jaar voor mij, ontzettend gezellig. En je hebt twee blokuren wiskunde? Dat lijkt me niet, tenzij je school je echt niet mag x'D.
    O, boeken gewoon in je kluis dumpen. Of thuis laten. Of iemand zoeken die je tas wil dragen.


    i put the fun in funeral

    Insurgent schreef:
    Ik had in de eerste geen huiswerk (: En ik vergat de helft van mijn boeken of liet ze expres thuis.
    Het komt wel goed, de eerste weken zijn wennen maar dan gaat het beter. Ik zit nu in de vijfde (havo) en heb een drie keer zo zware tas als in de eerste.

    Ja, dat gaat dus niet.
    Boeken vergeten/huiswerk niet af = 1 aantekening. Bij drie aantekeningen mag je strafwerk gaan maken.
    Ik heb dus al een aantekening voor Cambridge Engels. :')

    En je kan trouwens ook pluimen verdienen. Bij 8 pluimen of zo mag je gaan lunchen met de rector. :"D
    De wiskunde lerares heeft al gezegd "In het nakijkboekje staan fouten. Als je 5 fouten hebt ontdekt krijg je een pluim." Ja, zo kan ik het ook.

    Bij tekenen begin je meestal met wiskunde vormen ,want dat is de basis :3. (Had ik namelijk ook). Ik zit in de 3e en ik heb de 1e week al veel huiswerk en ik heb dadelijk toets week *flips table*


    Shoganai i ne~

    Audacity schreef:
    (krul) Brugklas... Mooie tijd, moooie tijd.
    Ach, zo gaat dat. Brugklas was echt een super jaar voor mij, ontzettend gezellig. En je hebt twee blokuren wiskunde? Dat lijkt me niet, tenzij je school je echt niet mag x'D.
    O, boeken gewoon in je kluis dumpen. Of thuis laten. Of iemand zoeken die je tas wil dragen.

    We hebben het eerste halfjaar een uur extra wiskunde, we hebben nu 4/5 uur wiskunde per week of zo, niet normaal. D;

    Op donderdag valt het mee, dan heb ik de eerste twee uur gym, twee uur wiskunde als derde/vierde uur volgens mij en ik heb dan 1 uur tekenen, dan heb ik de minste boeken mee.

    Dit is ook ons gym uniform trouwens.
    - Wit shirt;
    - donkerblauwe korte broek [niet onder de knie];
    - binnen- én buitenschoenen;
    - géén spaghettibandjes.

    De school is redelijk streng, weet niet of dat bij elke school zo is.