• - Het kan zijn dat dit in het subforum school hoort, ik weet het niet. -

    Ik zit dus nu in de brugklas. Hoera. NOT.
    Mijn rugzak is elke dag weer godverdomme zo zwaar. In de pauze's ga ik naar de kluisjes. Mijne zit aan het einde van een smalle gang waar ook nog elektriciteitskasten tegenaan zitten waardoor het nog smaller is en ik er haast niet door kan met mijn MAJOR backpack en al helemaal niet als dat gangetje beladen is met andere brugklassers. Dus moet ik met alles racen in de pauzes zodat ik wat minder boeken + mijn eten op heb.

    Ik heb elke donderdag twee een blokurenur wiskunde, en het laatste uur tekenen. Opluchting, tekenen. Nou, dus niet. Kom ik het lokaal binnen, gaan we wiskundige vormen tekenen. -__-"

    En dan het huiswerk. Don't even get me started on that.

    I know i know, first world problems, maar het blijft irritant.
    Hoe was jullie eerste ervaring met de boeken en zo? or just school.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 21:22 ]

    Mijn eerste ervaring met schoolboeken op de middelbare was dat ik ze op moest halen. Die dingen waren zwaar, het enige wat ik me af vroeg was hoe snel ik een kluisje kon krijgen en waarom ze die dingen in vredesnaam zo zwaar hadden gemaakt. En dit jaar heb ik ook weer allemaal zware boeken.


    Physics is awesome

    Dragneel schreef:
    Ik zie van die derde/vierdeklassers met kleine rugzakken die bijna leeg zijn en mijn gezicht gaat van van:


    Dat heet slim zijn. Gewoon alles in je kluisje dumpen of met vriendinnen afspreken wie welke boeken meeneemt! (':


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Artistique schreef:
    (...)
    Dat heet slim zijn. Gewoon alles in je kluisje dumpen of met vriendinnen afspreken wie welke boeken meeneemt! (':

    Wie welke boeken meeneemt? Je eigen boeken bij hebben, anders krijg je een aantekening. 3 aantekeningen = direct strafwerk. :Y)

    Assassin schreef:
    Uh, ik maakte het huiswerk nooit en nam de helft van de boeken niet mee.


    This, plus ik werd er altijd uitgestuurd omdat ik een teringjong was. Ben in de tweede dan ook naar een andere klas geplaatst.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ik legde altijd al mijn boeken in mijn locker en ging net voor de les begon de boeken halen die ik nodig had voor het komende vak , en ik nam de bladeren eruit ( enkel van scheurboeken ;d ) die ik nodig had (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ahh, het eerste jaar. Ik had een grote tas waar heel veel boeken in zaten en gebruikte mijn kluisje nauwelijks. Ik liep altijd op tijd naar de les zodat ik zeker niet te laat zou komen (kostte me tien minuten van mijn pauze). Ik vroeg me altijd waarom de bovenbouwers zo'n kleine tassen konden hebben. Inmiddels zit in in de zesde en inderdaad, elk jaar krijg je minder boeken, ingeval in de bovenbouw. Het went vanzelf, succes!


    Travel far enough, you'll meet yourself