• Die 16+ deed ik even voor de zekerheid, lol. :'D
    Ik ben even benieuwd naar het volgende, aangezien een aantal vriendinnen vroegen of ik al iets had uitgespookt met mijn vriendje. :'D
    Het antwoord is trouwens nee, haha.

    Maar goed, mijn vraag is: Na hoeveel dagen/weken/maanden/jaren ging jij verder met je vriend/vriendin? ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Rhaegar schreef:
    Nou, bij Jon voelde 't meteen goed! Dus... ik ervoer het als betoverend en haast heel onwerkelijk.

    Vooral dat onwerkelijke overheerst, neem ik aan. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Vooral dat onwerkelijke overheerst, neem ik aan. (cat)


    Is Jon soms een van haar vingers? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ging al verder met mijn vriend voordat we iets hadden. Het voelde goed en we hadden zo goed als al een relatie, het was alleen nog niet officieel uitgesproken zeg maar :').


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    heel snel, daarna ff niet echt maar nu vindt ik het normaal ;D

    10 weken. Toen wist ik met zekerheid dat hij van me hield en hij een toekomst met mij wou.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Met mijn vriend na 10 dagen, dat voelde meteen al goed, mijn ex en eerste vriend na 4 maand. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Uh. Voor de relatie.

    Awkward.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Verder gaan na twee maanden gok ik, en seks na vier.
    Dat klinkt best snel eigenlijk (vooral omdat hij mijn eerste vriend is) maar het voelde gewoon goed.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 0:02 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dat verschilt, bij de eerste na een maand, de andere een week, de andere een paar weken en bij mijn huidige vriend al vóór dat we een relatie hadden. ^^


    Bad decisions make good stories.

    ik denk een maand of 3 :P en na een maand of 6 pas echt 'verder verder'


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Dat wil jij niet weten, haha.
    Het ligt bij mij altijd tussen de 0 en 14 dagen. :')


    Life is hard and then we die

    Na 3 maanden deden we al wat meer dingen, maar na een jaar hebben we hét pas gedaan. :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.