• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.


    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs - RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.


    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Liam Payne
    Ik grijns. Ik denk even na. 'Euhmm... iets over een gevecht zien. Of zoiets. Jij?'


    Do what people say you can't.

    Niall Horan

    'Ik denk hetzelfde maar weet het niet zeker. Trouwens kan niet kijken ook gezien ik met Louis aan de telefoon zit' zeg ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson

    'Aha, ik ga het eten alvast verstoppen. Maar zal ik anders Haz even bellen over wanneer we kunnen afspreken. Wanneer kunnen Lee en jij? Ik probeer Zayn nog wel even te bereiken. En is dat roddelbericht over Liam waar? Van die Jaymina bedoel ik. Dat van Haz en April in ieder geval wel.' Op de achtergrond hoorde ik mijn moeder schreeuwen dat we kunnen eten. 'Mam, wait a second ik heb Niall aan de lijn.' 'OKE!' schreeuwt ze van onder aan de trap. 'Dus Niall?'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Alexa Lorraine Payne
    'Wacht even Dimi, ik heb wat toeschouwers. Ze moeten alleen nog komen.' Dimitri en ik. Oefengevecht.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Harry Styles

    'Ehh.. Ja doe maar iets in.' April schenkt een willekeurig drankje in mijn glas. 'Zal ik muziek opzetten? Dan kunnen we ondertussen gewoon even bijpraten aangezien ik je nouwelijks ken en ik weet niet hoelang je mijn naam gegoogled hebt maar volgens mij ken je mij ook nog niet zo goed.' Ik lachte om mijn eigen grapje. April knikte. 'Welke muziek vind je leuk? Ik heb een spotify abbonement dus ik kan alles opzetten wat je wilt.'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    April Josephs
    'Ehm, ik vind Nicki Minaj wel leuk, en ik hou van Free Fallin'. En One Direction. Oh, en vooral van die Harry, hij heeft zulke schattige krulletjes.' zei ik met een knipoog. 'Oh, en doe lyrics, kunnen we meezingen.'

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 19:33 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles

    'Haha, in dat geval..' Ik pakte een DVD uit mijn koffer. De Up All Night Live Tour DVD natuurlijk. 'Heb ik dit ook nog. Goed idee?' April knikte en ik gooide de DVD in de recorder. 'Zo.. dus wat zijn je hobbies?'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    PopRocket schreef:
    Louis Tomlinson

    'Aha, ik ga het eten alvast verstoppen. Maar zal ik anders Haz even bellen over wanneer we kunnen afspreken. Wanneer kunnen Lee en jij? Ik probeer Zayn nog wel even te bereiken. En is dat roddelbericht over Liam waar? Van die Jaymina bedoel ik. Dat van Haz en April in ieder geval wel.' Op de achtergrond hoorde ik mijn moeder schreeuwen dat we kunnen eten. 'Mam, wait a second ik heb Niall aan de lijn.' 'OKE!' schreeuwt ze van onder aan de trap. 'Dus Niall?'


    Niall Horan

    'Dat heeft geen nut gezien ik het toch wel weer vind' zeg ik grijnzend. 'Maar is goed en dan horen we wel wanneer jullie kunnen. Mij maak het niet uit en Liam denk ik ook niet, maar dat vraag ik zo wel weer na. Over dat roddelbericht moet je aan Liam vragen gezien ik vind dat hij het zelf moet vertellen en dat van Harry en April had ik inderdaad gehoord'
    Ik hoor op de achtergrond iets over eten. 'Lou hou wat voor me over, want ik kom eraan'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [PopRocket, please blijf online maar moet een paar boeken kaften. Brb x.
    Gaat niet lang duren;]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    {sorryy was fv weg.. maar BOEM nu ben ik er weer =)}


    Do what people say you can't.

    Liam Payne
    Ik loop een beetje rondjes. Ohh, oke.. Waarneer? stuur ik terug. Ik krijg weer dorst. 'Sorry jongens, ik ga even die man daar vermoorden.' roep ik. Shit, hopelijk had Niall al op gehangen. Nouja. Ik ren naar de man toe, bijt hem in zijn nek en zuig hem leeg. Ik bekijk het lijk. Snel kijk ik wat in zijn broekzakken zit. Een portomonee. -Nee Liam, je gaat geen geld stelen! -Maar die man heeft er toch niks meer aan! De twee stemmen ruziën in mijn hoofd. Uiteindelijk voordat ik het lijk in het water gooi pak ik toch de portomonee en stop die in mijn zak. Ik ren een mensen tempo terug. 'Ben back!'


    Do what people say you can't.

    April Josephs
    'Nou, ik ben gek op muziek maken, tekenen en cupcakes bakken. Ben super verslaafd aan mijn mobiel. Lievelingsboek en film zijn absoluut de Hunger games. ' Ik had inmiddels al een glas leeg, dus ik vulde hem weer bij. 'Ik vindt het ook leuk om mijn haar in rare kleuren te verven, maar dat werd mijn moeder te duur dus ik doe het niet meer.' ratel ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [ik kan dus geen boeken kaften, dus ben al terug :3]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall Horan

    'Welcome back' Ik kijk Liam met puppy ogen aan en leg mijn hand over de telefoon zodat Louis niet kan horen. 'Ik wil naar Lou toe' piep ik. 'Hij heeft eten en ik wil hem gewoon een keer zien aangezien ik met nog steeds mis. Nu met deze krachten zijn we er voor we het weten. Dan kunnen we daarna naar de rest toe tenminste nadat Lou ze heeft gebeld'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alexa Lorraine Payne
    Volturi! Nu nog graag stuur ik naar Niall en Liam.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen