• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.


    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs - RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.


    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Alexa Lorraine Payne
    'Goed gevecht.' Ik loop naar Liam. 'Je gaat naar Louis? Doe deze dan in.' Ik geef hem kleurlenzen. 'Dan ziet hij je amberkleurige ogen niet.' Ik haal een spiegel en geef die aan Liam. Ik had nog steeds amberkleurig, maar dat zou rood worden als ik niet zou oppassen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Liam Payne
    Ik knik en pak de lenzen aan. 'Dankje. Maar voor dat ik erheen ga, vermoord ik snel nog een hert want ik denk dat Nialler alles opeet.' grinnik ik. Ik pak het eerste beste hert en zuig hem leeg. Zwaai ik nog even naar Alexa en ren dan weg. Niet veel later kom ik bij Louis aan. Ohja het bloed zit nog een beetje langs mijn mond. Snel veeg ik het weg en bel aan.


    Do what people say you can't.

    Alexa Lorraine Payne
    'Zou ik naar een oude vriend mogen?' 'Wie?' 'Louis Tomlinson.' 'Mens?' 'Ja, maar mijn broer gaat ook en ik heb hem lenzen gegeven.' 'Goed idee. Ja, dan mag je gaan.' Ik doe lenzen in en ren dan achter Liam aan. Het raam staat open en ik spring naar boven. Ik ga op de vensterbank zitten, met mijn rug tegen het kozijn aan.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    RememberYoux schreef:
    April Josephs
    'Nou, ik ben gek op muziek maken, tekenen en cupcakes bakken. Ben super verslaafd aan mijn mobiel. Lievelingsboek en film zijn absoluut de Hunger games. ' Ik had inmiddels al een glas leeg, dus ik vulde hem weer bij. 'Ik vindt het ook leuk om mijn haar in rare kleuren te verven, maar dat werd mijn moeder te duur dus ik doe het niet meer.' ratel ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles

    'Cool. Zingen is dus mijn leven, ik houd van koken enne.. ik spreek graag met vrienden af enzo. Maar welke kleuren heb je al gehad in je haar? Rare kleuren zijn cool.'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    [Heeft iemand een idee waar een leuke username in het thema van 1D]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    April Josephs
    'Het vaakst heel licht roze, van dat zachte zegmaar, en verder blauw, paars, knalrood, wit, enn dat was het volgensmij wel.' Ik kijk naar de tv. Harry zingt een liedje en ik herken de tekst een beetje omdat ik het heb opgezocht op youtube, dus ik begin zachtjes mee te zingen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [IrishStar--> MirrorMalik]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    'En.. wat vind je eigenlijk van onze liedjes? Kijk dat..' Ik wees naar de blonde, Ierse, leprechaun. '..is Niall. En zie je die gast met dat donkere haar, dat is Zayn. Die daar is Liam AKA Daddy Direction en dat.. is mijn vriendje Louis. Haha.' April keek me raar aan. 'Het is een soort grapje onder de Directioners. Lou en ik zijn Larry Stylinson omdat we nogal vaak met elkaar omgaan. We like each other. Dit liedje heet More Than This en staat vooral bekent om Nialls solo met de woorden "If I'm louder, would you see me?" wat best een rare tekst is als je erover nadenkt. Oh..' Ik zag mezelf in beeld komen. '..omkleedscene.'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Louis Tomlinson

    'True story. Zal ik morgen Harry bellen wanneer het hem uitkomt om af te spreken. Misschien neemt hij April wel mee. Lijkt me leuk. Heb je misschien nog gehoord hoe het gaat met ehh..' Ik twijfelde of ik het wel wilde zeggen aangezien zij en ik het twee maanden geleden uitgemaakt hadden. Ik miste haar gewoon. '..Eleanor? Ik mis haar nogal. Net zoals ik Liam, Zayn en Harry mis en ik jou miste. Er ontbreekt gewoon iets.'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Niall Horan

    Ik knik. 'Lijk me een goed plan en hoop dat ij snel kan afspreken. Het lijk me inderdaad leuk om haar te ontmoeten' zeg ik enkijk hem aan. Ergens had ik nog steeds medelijen met hem door alle gebeurtenissen. Ik schud mijn hoofd. 'Sorry Lou en het komt echt allemaal weer goed. Geloof me maar. Voor je het weet is alles weer zoals eerst' zeg ik en steek mijn armen naar hem uit. 'Kom geef deze blonde ierse leprechaun een knuffel' zeg ik om te proberen om hem iets op te vrolijken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson

    Ik gaf Niall een knuffel en fluisterde daarbij zachtjes in zijn oor. 'Wat ben je toch eigenlijk een sukkel.' Ik begon te lachen. 'Maar hoe staat het met de leprechaun zijn liefdesleven? Nog iemand speciaals ontmoet of ben je nogsteeds forever alone? Zeg alstjeblieft dat iemand je hart heeft gestolen dan hoef ik niemand gelijk te geven als ze zeggen dat je misschien wel homo bent.' Weer lach ik. 'Grapje Niall, maar alsnog hoe staat het met de meisjes?'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Alexa Lorraine Payne
    Ik spring uit het raam en loop naar Liam. 'Boe!' fluister ik in zijn oor. 'Dagje vrij kunnen krijgen.' Ik ga op de grond zitten en begin een liedje te fluiten.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Niall Horan

    'Waarom ben ik nu weer een sukkel?' vraag ik, maar kan het niet laten om ook te lachen. Maar die was al snel weer verdwenen als hij naar mijn liefdesleven vraagt. Die laatste tweet blijft maar door mijn hoofd spoken. 'Er was iemand, maar die is blijkbaar overleden na een of andere ongeluk dus we houden het maar op forever alone' zeg ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    April Josephs
    Ik giechelde toen hij het laatste woord zei. Ik keek naar de vijf jongens en nam ze goed in me op, zodat als ik ze zou ontmoeten ze niet door elkaar zou halen. Niall was makkelijk, aangezien hij de enige jongen met blond haar is in de band. Zayn had als enige zwart haar. Volgens de commentator droeg Louis altijd streepjes. En dan bleef daddy direction over. Ik grijnsde. 'Moet lukken.' Ik zette de film even op pauze en begon Harry's stukje van Gotta be you te zingen. Dat was de enige tekst die ik echt volledig uit mijn hoofd kende.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.