• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.


    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs - RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.


    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    (Omg.. Ik ga jullie missen /: tot vrijdag! Ik moet dan alles doorlezen.. Shit.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles

    'Oke, ik ga wel even een doekje pakken.' Ik gaf April een kus toen ik me realiseerde dat ik natuurlijk pizza op mijn gezicht had. 'Hmm.. ook eentje voor jou nu dus.' Ik liep naar een kastje aan de andere kant van de kamer en pakte er een vochtig doekje uit. Toen maakte ik even een tussenstop bij mijn koffer om mijn shirt uit te trekken en liep weer terug naar April. 'I'm back and I have tissues and an invisible shirt. Die dingen zijn heel bijzonder ze verdwijnen zomaar als ik het wil.' grapte ik. 'Maarja, beter zo?' vroeg ik, waarna ik Aprils mond schoon begon te maken. 'Je gezicht is in iedergeval weer kusbaar.'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Alexa Lorraine Payne
    Ik zit op de bank en ben een boek aan het lezen. Zou alles uit die boeken dan bestaan? Dus ook de universiteit in Londen met magi en Hogwarts met tovernaars en heksen. Nee, dat kan toch niet?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    April Josephs
    'Je gezicht is in iedergeval weer kusbaar.' Ik gris een doekje uit zijn hand en maak zijn gezicht ook schoon. 'Uitproberen?' vraag ik, terwijl ik even met mijn wenkbrauwen wiebel. Hij buigt naar voren en ik leun wat meer naar achteren. Steeds verder, tot ik plat op de bank lig. Hij drukt zijn lippen op de mijne waarna onze tongen een vurig liefdesspel spelen. Ik strijk lichtjes met mijn vingers over zijn gespierde bovenlichaam. 'Lekkere sixpack.' fluister ik tussendoor.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    {heelluuww -wbw-}


    Do what people say you can't.

    [Hellooo]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall Horan

    Ik hang op als er na een paar minuten nog steeds niet is opgenomen. Ik besluit gewoon een smsje te sturen. Louis wil je me alsjeblieft terug bellen als je dit lees. Groetjes Nialler. Mijn telefoon stop ik weer in mijn zak en kijk rond. Niet wetende wat te doen.

    [Bam 10000 sorry moest even]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alexa Lorraine Payne
    Ik zucht diep. Ik verveel me stierlijk en weet niet wat te doen. Ik loop naar Aro. 'Heb je misschien iets voor me te doen?' 'Hoezo?' 'Ik verveel me een beetje.' 'Misschien helpen met de training van Dimitri?' 'Graag.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    {was uiteten, maar nu ben ik er weer.. ben een beetje inspiloos}

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 21:02 ]


    Do what people say you can't.

    [Oh btw Lou word even een "eigenlijk is er niet zoveel gebeurd" gevalletje want de vriendin van hem reageerde niet meer here it goes.]

    Louis Tomlinson

    Ik zat op de bank naar een of andere comedyshow te kijken toen ik een smsje binnen kreeg van Niall: Louis wil je me alsjeblieft terug bellen als je dit lees. Groetjes Nialler. Ik twijfelde geen moment en pakte mijn vaste telefoon omdat ik dat ding anders nooit gebruik en belde Niall op. 'Hey Nialler, met Lou. Is er iets? Waarom wilde je me spreken? Ik mis jullie allemaal heel erg! Heb je nog een beetje contact met de jongens?'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Harry Styles

    'Weetje, tot ongeveer een jaar geleden was dat niks anders als baby spek.' Ik zag April schattig lachen. 'Ja lach maar, ik heb hier hard voor moeten trainen. Oh by the way het is ondertussen al half twaalf, blijf je hier slapen of ga je naar huis want als je hier blijft moet ik de slaapkamer nog even wat opfrissen. Ik ben gister zo het bed in gedoken en heb verder niet naar de oude ruimte omgekeken.' Tuurlijk wilde ik liever dat ze bleef maar misschien is zoiets tegen het principe van haar of haar ouders in en ik wil geen problemen dus vraag ik het maar even.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Niall Horan

    Lachend luister ik naar Louis als ik mijn telefoon opneem. 'Haal even adem Lou. Ja er is genoeg, maar dat kom wel, want wilde vragen of je zin had om binnenkort met z'n alle weer een keer af te spreken aangezien we jullie ook heel erg missen.' zeg ik glimlachend en haal zelf ook een keer adem voor ik weer verder vertel. 'Contact heb ik nog een beetje met Hazz en natuurlijk met Liam gezien ik ondertussen een soort van bij hem woon. Maar hoe gaat het met jou en heb jij nog contact met de andere?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Oh btw jullie hebben het misschien al door maar ik ben nogal iemand die 's avonds pas schrijft. Ongeveer tussen half 10 en 12 ofzo. 'S weekends ook 's middags en soms ook na school meteen maar meestal 's avonds.]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Louis Tomlinson

    'Het lijkt me geweldig om weer een keer met zn allen samen te zijn! Ik heb niet echt meer contact met iedereen. Zayn lijkt van de aardbodem verdwenen en ik heb wel een whats-app van Harry ontvangen die jullie ook hadden maar ik ben vergeten te reageren. Hier is niet zo veel gebeurd. Ik zit bij mijn ouders en heb wat tijd doorgebracht met mijn familie. Het gaat met mij op zich wel goed dus, ik snap alleen nogsteeds niet dat ik de keuze heb uit welk eten ik wil als ontbijt omdat jij niet de helft opgegeten hebt.' ik grinnikte. Het was waar.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    April Josephs
    Geschrokken keek ik naar de klok. 'Ik ga snel vragwn.' Ik snelde door de deur, die ik een beetje open liet zodat ik er zo weer doir kon. Ik vloog de trap af, waarna ik bijna viel, en deed de deur bij ons open. 'Mam?' Ik liep de hoek om, tien ik in de bruune ogen keek. 'Mam, mag ik vannacht .bij Hazza slapen?' ze trok vragend een wenkbrauw op. 'Harry...'. Zuchtte ik. Ze keek bedenkelijk. 'Buj een jongen?' 'Nee mam Harry is de prinses van regwnboogland, duh.' Ze lachtte. 'Pak je pyjama en ga, voordat je vader er achter komt.' Fluistert ze geamuseerd. Ik loop naar mijn kamer, gris een ransom pyjama van de stapel en liip terug naar Harry.Ondertussen bekijkk ik het jurjje. Fijn. Een mintgroene minijurk, waarbij de onderkant net over mijn kont vlt. heel fijn. Uk loop doir de deur.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.