• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.


    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs - RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.


    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Liam Payne
    'Zoals het nu aan Alexa en de Volturi ligt gaat dat niet. Maar we kunnen daarna wel gaan.' zeg ik. Oke, ik snap. Waar? stuur ik terug aangezien Niall nog aan de telefoon zit.


    Do what people say you can't.

    Alexa Lorraine Payne
    VOLTURI!!!! Waar jij KO ging? Volterra? stuur ik. 'Traag van begrip,' zeg ik tegen Dimi. 'Zullen we anders alvast opwarmen?' 'Goed idee.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Niall Horan

    Eigenwijs schud ik mijn hoofd. 'Nope ik ga nu voor al het lekkere eten op is' zeg ik met een grijns op mijn gezicht. 'En geen discussie mogelijk gezien ik toch win aangezien het over eten gaat'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    'Niall jij gaat mee!' zucht ik. owwhhh, smart me. Kom eraan!!! Soms leek ik echt dom vergeleken met Alex. Ik pak Niall's arm vast en loop erheen, of hij nu wil of niet.


    Do what people say you can't.

    Alexa Lorraine Payne
    'Nu is het wachten geblazen. Zullen we anders even gaan zitten. Ik weet wanneer ze komen.' We gaan zitten en praten wat. Over hoe hij vampier is geworden en bij de Volturi is gegaan. Daarna gaan we allebei tegen een muur aanstaan en wachten we.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Niall Horan

    'Liam laat me nu los' zeg ik met een dreigende ondertoon in mijn stem. Niemand pak mijn eten van me af, zelfs mijn beste vriend niet. Dan vraag je gewoon echt om problemen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    Ik zucht. 'Oke.' Ik laat hem los. 'Ga je gang.' Ik ren verder en zie Alex al zitten. 'Hey Alex!' zeg ik.


    Do what people say you can't.

    Niall Horan

    Een grijns verschijnt op mijn gezicht en ren naar het huis waar Louis tijdelijk zou verblijven. Eenmaal voor de deur twijfel ik heel even, maar druk dan toch op de bel. Geduldig wacht ik tot er open word gedaan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alexa Lorraine Payne
    'Toeschouwers, check.' Ik kijk naar Dimi als teken dat we kunnen beginnen. 'Oefenduel mag starten.' Hij rent naar me toe, ik spring omhoog. Ik ren langs de muren rondjes om Dimi, tot hij me vastgrijpt en tegen de muur aan duwt. Zoals we al hadden geoefend, gooit hij me omhoog en slaat me tegen de grond. 'Je bent sterk, maar ik ben nog newborn.' Ik geef een trap en spring omhoog. Ik deel een paar trappen uit en stop dan om hem wat ruimte te geven.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Louis Tomlinson

    De bel ging en mijn moeder liep naar de deur toen ze met een verrast gezicht terug kwam in de kamer zag ik dat ze iemand bij zich had. 'Nialler!' schreeuwde ik en ik rende op hem af om hem te omhelzen. 'Wat ben jij snel, was je in de buurt? Komt Liam ook of ben je alleen? Ik heb je zo gemist en voor je het vraagt, ik zal mijn moeder vragen of ze nog drie borden eten voor je heeft.'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Niall Horan

    'Boo Bear' zeg ik lachend en omhels hem dan ook. 'Ik ben serieus en snel als het om eten gaat en ja ik was in de buurt. Ik ben alleen aangezien Liam nog iets moest regelen. Misschien dat die straks nog komt, maar weet het niet zeker. Maar ik heb jou ook echt gemist en heel erg bedankt dat je dat wilt vragen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Got to go]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Liam Payne
    Ik sta er een beetje wankelend bij. Wat moest ik nu doen? Maar straks ga ik zoiezo naar Louis. Oke, je hebt geluk dat je hier niet bent want ik weet niet wat ik moet doen! Ik kom straks ook naar Louis. Zeg je niks over dat vampier ding? En heeft hij het ook nog niet gemerkt dat je ogen rood zijn en je bleke huid? X Liam Oke ik was best weer bezorgd bezig, maar ik weet niet hoe je het zou moeten vertellen.


    Do what people say you can't.

    Louis Tomlinson

    'Mam!' schreeuw ik. 'Is er nog genoeg eten voor Niall?' 'Dat hangt ervan af hoeveel honger hij heeft.' antwoord ze. 'Het is Niall mam, die lust waarschijnlijk wel 3 a 4 borden.' 'Eh.. ik zou zeggen dat ik er nog 3 en een half heb.' 'Niall?' vraag ik. 'Is dat genoeg? We eten spagetti by the way.'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Niall Horan

    Ik kijk Louis aan en knik. 'Tuurlijk is dat genoeg en klinkt goed' zeg ik glimlachend. 'Trouwens nogmaals bedankt dat ik mee kan eten en ben echt heel erg blij dat ik je weer zie. Het is echt bijna onmogelijk om het zo lang zonder jullie uit te houden'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer