• Ja, echt, ik heb het gevoel dat ik deze zomervakantie mijn leven grondig heb verpest, hahaha.
    Heb enorme ruzie gehad thuis, half en half de relatie van mijn broer verpest, de helft van mijn 'vriendinnen groepje' vind ik echt kutpersonen, te veel foute jongens gezien, een uitgaansverbod gekregen van mijn ouders, mijn crush laten gaan omdat hij dus de grootste player ooit blijkt te zijn,...
    Snap je, al dat soort dingen waar je al 15 jarige last van kan hebben :'D

    En nu ben ik echt aan het freaken voor mijn klas morgen.

    Maar dus, als jullie terugkijken op de zomervakantie, heb je dan het gevoel dat er echt wat is gebeurt of verandert in je leven, of ben ik nu de enige daarmee? :'D


    effort never betrays you

    Ik ben deze zomer niks veranderd. Heb mijn grootste veranderingen al gehad. (: Het enige keerpunt deze zomer is de stap van middelbare school naar hogeschool. ;3


    You are beautiful, you are love.

    Ben beter met mezelf om leren gaan, meer zelfrespect enzo. Feel just more happy.
    Het ging goed met mijn crush (Bijna aan) maar dus op de eerste schooldag negeert die flikker me gewoon!


    even a white rose has a black shadowx

    Er is niet echt iets veranderd^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Feline schreef:
    Yep. People around me changed and I changed too.

    And situations changed.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Jeetje o.o. Sterkte dan!

    En ja, ik ben wel veranderd vind ik. Positief dan ^^'


    He's a lion. Who Can Talk.

    Lilia schreef:
    Ja, ik heb het gevoel dat ik mentaal ouder ben geworden. En ik ben een stuk stoerder geworden, daar ben ik wel blij om!


    + Ik heb het gevoel dat mijn 'vrienden' niet echt zoals ik mentaal ouder zijn geworden, en dat kan op sommige momenten erg vervelend zijn.

    Ushio schreef:
    Ja, dr is een heleboel veranderd, negatief.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Er is niet veel veranderd, maar wat er is veranderd, is alleen maar negatief.