• Het gebeurd dagelijks. Ontvoering. En in het meeste geval kinderen. Waar Gaan die kinderen dan heen?

    In dit mysterieuze geval naar een sekte. De sekte heeft zulke strikte regels dat je ze bij het minste overtreed. En dan wordt je afgevoerd naar het onbekende spierwitte compartinent. Niemand weet wat daar gebeurd. Maar als je er geweest bent kan je niet meer terug. Dan ben je gehersenspoeld, tot je achtiende slaaf bij de sekte om dan zelf leider te worden.


    Welke rollen zijn er?

    Tien meisjes (tussen 12 en 18) 2 vrij!:
    -Broadfields met Esmée N ynke Prideaux
    -
    -Lahey met Spencer Elle Bellisario
    -Sirens met Rosalie Jane Aves
    -
    -Coockies met Miley Amy Campbell
    -MyDreamStory met Zarantha Cecillia Grantino
    -Naomia met Karin Felicia Millens.
    -Gallymogger met Ophelia Alfie D'Auvêrte
    -Europe met Serena Iris Mattews


    Tien jongens (tussen 12 en 18):

    -BlueHope met Christian Elroy Lynch
    -Sirens met Ryan Samuel McBenneth
    -Y0L0 met Jayden 'Jay' Ken Cramer
    -lluvia met Andrew Simons
    -Lahey met Holden Julian Daugherty
    -RockThisShit met Ethan Smith
    -Gallymogger met Harvey Finn Van Bernicië
    -
    -
    -


    Twee hersenspoelers (20+) VOL!:

    -lluvia met Liam Drew Anderson
    -Coockies met jennifer Jones



    Proefrollen:
    -excitatio met Luca Ayan Basilio


    Wat moet ik weten over een rol? Er zijn nog rollen vrij in het rollentopic. De link zal onderaan staan.

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(+foto):
    Karakter:
    Extra:

    Wat zijn de RPG regels?

    -Maximaal 2 personages per persoon
    -Wie het eerst zijn rol heeft ingevuld krijgt hem
    -Maak geen overperfecte personges
    -Minimum 6 zinnen per keer schrijven.
    -gesprekken tijdens het rpg worden tussen haakjes gezet
    -Zet altijd duidelijk bovenaan welk personage je bent, zodat het duidelijk is.
    -Bij 3 keer het overtreden van de regels word je rol gewist en komt die rol opnieuw vrij.
    -De laatste die in het topic reageerd opend het volgend topic. (tenzij anders vermeld)
    -De Titel van elk topicmoet zijn The White Panel [RPG en nummer van het rpg]
    -Als je gehersenspoeld bent ben je een soort dood en wordt je rol ook verwijderd, maar het is niet verboden een nieuwe aan te maken!
    -Schelden mag alleen IC!
    -plus zestien toegestaan.

    (Dit topic is opgericht door PainEnds en IIlumination voor vragen kan je bij ons terecht)

    Rollentopic
    De Story met info over de rpg. (ik probeer deze elke avond bij te werken, maar ik zou graag nog een tweede beheerder willen aanstellen. Kandidaten?)

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 21:52 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Mhihi, Serena zit met allemaal mensjes van 16 en ouder xd]

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 20:32 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Luca Ayan Basilio
    Ik zie hoe een jonger meisje binnenkomt en daarna tegen de muur gaat leunen en vervolgens de kamer rond kijkt. Na een vijftal minuutjes slentert het bruinharige meisje van daarnet de inkomhal in en gaat snel naast het meisje staan. Ik zucht, kijk daarna naar de man die achter de soort van balie zit, 'Wat is nu het plan, meneer? Of is het de bedoeling dat we hier gezellig even koffiekletsen?' Zeg ik arrogant waarna ik hem daarna boos aankijk. Ik zie hoe hij bijt op zijn lip en daarna even tot tien lijkt te tellen, vooraleer hij zijn mond opendoet. 'Jullie moeten een kamer kiezen.' Zegt hij tussen zijn kiezen door en daarna kijkt hij even naar mij en de twee andere meisjes. 'We hebben een kamer voor vier personen.' Ik trek mijn wenkbrauwen op en kijk ze dan alledrie even aan, 'Nou voor mij is het wel goed, denk ik.' Zeg ik schouderophalend waarna ik daarna de reactie afwacht van de rest.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Karin Felicia Millens

    Ik kijk op. 'Mij best.' zeg ik dan zuchtend en ga naast de jongen staan en bijt op mijn lip, gewoonte. Dan kijk ik hem aan. 'Ik ben trouwens Karin.' zeg ik dan en glimlach even kort naar hem en kijk dan weer naar Serena. 'Kom je ook?' vraag ik dan en kijk haar aan en kijk dan weer aar de jongen en dan naar de man achter de balie en kijk hem vuil aan. Hoe durven ze ons zo mee te nemen en dan net te doen allsof het een hotel is. Kamer voor 4 graag. Sorry hoor. Zo lijkt het wel. Ik kijk dan de jongen weer aan. 'Waar zijn de kamers, dat zou ook wel handig zijn.' zeg ik de geërgerd en gun de man achter de balie geen blik waardig meer.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Serena Iris Mattews
    Ik kijk naar de jongen en de man die waarschijnlijk een medewerker van dit hier is. Ze zijn aan het praten, dat is duidelijk. Ik vang wat op van hun gesprek. Dan kijkt de man naar Karin en mij. Ik hoor hem nog net zeggen 'We hebben een kamer voor vier personen' en ik slik even. Hij bedoeld toch niet dat ik met Karin, die jongen en nog een andere op een kamer moet. Nouja, Karin is niet erg, maar ik ben nogal bang voor tieners die ouder als mij zijn. Ik loop naar ze toe en vraag 'Bedoelt u dat ik met haar en hem en nog iemand anders op een kamer moet?' De man antwoord ja en ik zeg 'Oke'

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 20:45 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Luca Ayan Basilio
    Ik hoor het bruinharige meisje zuchten en even later staat ze naast me en gaat akkoord met de man. 'Ik ben trouwens Karin.' Glimlacht ze even en daarna wijst ze naar het jongere meisje dat ze dichter moet komen. 'Ik ben Luca.' Glimlach ik terug waarna ik daarna hoor dat het meisje aarzelend vraagt of ze met ons op de kamer moet. 'Euh, ik bijt niet hoor.' Grijns ik, 'En voor zover ik nu vijf seconden weet, denk ik dat Karin dat ook niet zal doen.' Daarna wordt mijn aandacht afgeleid door Karin die aan me vraagt waar de kamers zijn en ik zie hoe ze tegelijkertijd haar afgunst voor de man laat doorschemeren. 'Euh, waar zijn de kamers dan? Of moeten we zelf de weg zoeken met een plannetje?' Vraag ik dan vol afgunst. De man zijn ogen vernauwen en even kijkt hij alsof hij me wel kan doodschieten, daarna wijst hij met een strakke vinger naar rechts, 'Rechts en dan eerste trap naar boven tot de tweede verdieping.' Ik knik en richt me daarna tot Karin, 'Daar dus.' Zeg ik waarna ik daarna de routebeschrijving volg en meteen al voor de deur sta van de kamer.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Serena Iris Mattews
    Ik volg Karin en de nog naamloze jongen voor mij. 'Ik ben trouwens Serena' zeg ik zachtjes. Na een paar minuten staan we voor de kamer. 'Wat doen we eigelijk hier?' vraag ik dan maar. Ik zit wat met men haar te spelen, ik voel me nogal ongemakkelijk hier, ik probeer dat zo veel mogelijk te verbergen. Ik staar naar de grond. Weer denk ik aan mijn ouders, broers, vrienden. Zouden ze naar me opzoek zijn?


    That is a perfect copy of reality.

    Karin Felicia Millens

    Ik grinnik 'Hier dus.' zeg ik dan en kijk dan weer naar Serena. 'Ik weet het ook niet.' zeg ik dan en bijt op mijn lip. En kijk dan weer de gang even rond en ga dan met mijn hand naar de klink om de deur open te maken.

    [Sorry even inspiratieloos.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [You're not the only one xd.]


    That is a perfect copy of reality.

    Luca Ayan Basilio
    Ik hoor hoe het jonge meisje zegt dat ze Serena heet. Als we daarna voor de deur staan, draai ik me om zodat ik het meisje kan zien. 'Aangenaam, Luca.' Grijns ik waarna ik daarna zie hoe ze met haar haar zit te spelen. 'Wat doen we eigenlijk hier?' Zegt ze dan zachtjes waarna daarna Karin op haar lip bijt en zegt dat ze het ook niet weet. 'Nou, ik denk dat we hier nu niet bepaald zijn om een gezellig onderonsje te regelen.' Antwoord ik kort en daarna besef ik opeens wat ik heb gezegd. 'Laat maar.' Mompel ik en daarna loop ik de kamer in nadat Karin de deur opent. Ik laat mijn blik glijden over de mooie zacht bruine muren en de luxe die in de kamer te vinden is. 'Het lijkt wel een hotel.' Zeg ik sarcastisch waarna ik daarna de bedden bestudeer. 'Zeiden ze nou net niet dat het voor vier personen was?' Vraag ik ongelovig en kijk naar de drie bedden en een matrasje op de grond.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Karin Felicia Millens

    'Ja, dat zeiden ze.' zeg ik dan en bijt op mijn lip en ga op een van de bedden zitten. 'Waarom zoveel luxe?' vraag ik ma dan hardop af en bijt weer op mijn lip en doe dan snel mijn haren in een staart met een elastiekje dat ik om mijn pols heb en kijk dan Luca en Serena weer aan. 'Wat gaan we nu doen?' vraag ik dan en bijt weer op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Serena Iris Mattews
    Ik kijk de kamer rond en zie 3 bedden en een matrasje op de grond. Karin vraagt wat we nu moeten doen. Ik zeg 'Ik heb geen idee, hier wachten tot dat we opgehaald worden?' Ik loop naar een bed en ga er op zitten. Ik kijk Luca en Karin even aan. Ik zie dat Karin weer op haar lip bijt. 'Je bijt wel vaak op je lip hé?' vraag ik aan Karin.


    That is a perfect copy of reality.

    Luca Ayan Basilio
    'Waarom zoveel Luxe?' Vraagt Karin terwijl ze haar haren in een staart bindt. 'Omdat ze ons een leuk leven willen laten hebben voor we do-' Zeg ik maar al snel kap ik mijn zin af, 'Euhm, volgens mij is dit een goed teken omdat we op deze manier zeker weten dat ze ons niet zullen vermoorden.' Glimlach ik terwijl ik een geruststellende blik op ze beide werp. Daarna hoor ik wat ze vraagt wat we gaan doen en zie dat Serena op één van de bedden ga zitten. 'Nou ik zou het niet weten maar volgens mij zullen ze ons wel roepen.' Mompel ik terwijl ik daarna naar de ramen loop en door de tralies kijk en daarna nadenk over een manier om te ontsnappen.


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Waar zit Fee nu?]


    help

    [Where can I go with Spencer or Holden?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Naar de kamer van Karin , Luca en Serena, alleen ik en Serena zijn on, Luca niet. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp