• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:26 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Bleach, en als ik me gedraag zoals in de rp di ik nu doe... maak er dan maar een +100000000 van xd ^^"

    Ik zal dood zijn :X


    -

    Ik heb al meer dan 2 maanden geen anime meer gekeken maar de laatste was geloof ik Hyouka, dus dat valt goed mee. :]

    Sword Art Online, ik zou dood zijn of op in de Beginner's Town blijven xD

    Angel beats... Yup, behoorlijk fucked dus xD


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Lexus schreef:
    Geen ;D


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Pandora Hearts episode 3..

    Eh.

    KiBa, yeah, I think I'm fucked. Onbekende anime, maar waar hij enige bekendheid door heeft is dan wel weer dat je nergens bloed ziet, maar dat er wel gigantisch veel doden vallen. Energywapens and stuff. Ik kan me in hand-to-hand combat nog niet eens verweren. Go figure.


    Don't run away this time and die like a man.

    Wolf's Rain <'3
    Geen echte Episode, maar een AMV met liedjes van Linkin Park Breaking Benjamin Avenged Sevenfold...Disturbed... blabla.
    Wolf's Rain forever.


    ~A smol bean who loves drawing doges and cates

    Helsing,

    Valt mee, als je hard wegrent :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Fairy Tail episode 156.
    Well...
    FUCK YES, DAIMATOU ENBU.

    Sekaiichi Hatsukoi 2

    Denk dat ik wel veilig ben;d Het gaat daar alleen maar over gay koppeltjes..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Death note... 10+ superfucked up >.>

    Lexus schreef:
    Geen ;D


    Ex astris, sciencia

    Lilium schreef:
    Fate/zero: Erg fucked, maar ik weet het niet zeker, want ik ben nog niet zo heel ver. 8?



    dit, of sword art online. (ja, ik kijk nu een aflevering van fate zero en een van swort art online tegelijk:Y))


    me: 5% reality, 95% dreams