• En ik kocht dit:





    Wat zijn jullie laatste aankopen? :Y)


    26 - 02 - '16

    Vet leuke kleren! I wanna have it!

    Mijn laatste aankoop was een shirt met een Britse vlag. Die trok ik aan bij de eerste schooldag. Nou was het zo dat mijn nieuwe mentor Brits is en kwam het dus erg slijmend over... -.-'

    In dat eerste doe je me denken aan een lieveheersbeestje en ik vind die zo vies. :s

    Leuk! (:
    Het laatste wat ik heb gekocht is een kobaltblauwe broek.

    Ik ben laatst ook met mijn moeder wezen shoppen en heb ook best veel gehad. Maar het enige wat ik me kan herinneren is een winterjas. Die paste ik met mijn shorts aan-,-


    Food.

    Wauw, jouw armen zijn echt perfect! Niet te dun, niet te dik. Lol okay dit viel mij op.. Verder vind ik de kleding je leuk staan maar het is niet mijn stijl.
    Een oversizede mannenspijkerblouse met een schotseprint aan de bovenkant en een oversized blauw vest, beide van de Mega Vintage Sale *O*

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 19:57 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Een geweldige jeansbroek van Vero Moda en een supermooi grijs, kanten shirtje van Pimkie. Oh, en een rode bh met kant! ^^

    Bloemetjesschoenen. :Y)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lilia schreef:
    Vet leuke kleren! I wanna have it!

    Mijn laatste aankoop was een shirt met een Britse vlag. Die trok ik aan bij de eerste schooldag. Nou was het zo dat mijn nieuwe mentor Brits is en kwam het dus erg slijmend over... -.-'

    Laten we niet vergeten dat je ook nog een tas had met de Engelse vlag erop, schat. Toen kwam je al helemaal slijmerig over. :Y)
    OT; die kleren zijn echt heel leuk! De laatste keer dat ik iets kocht in het algemeen was een Venetiaans masker in (natuurlijk) Venetië. De laatste keer dat ik kleren kocht was al een hele tijd geleden, geen idee wat ik toen heb gehaald. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Leuke kleren, ze staan je goed!
    En was jij niet diegene die ergens op een forum zette dat ze onzeker over zichzelf en haar uiterlijk was? Nou, dat kan ik je één ding [eerlijk] zeggen; Je bent een hartstikke knap meisje.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 20:04 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Leuke kleren, ze staan je goed!
    En was jij niet diegene die ergens op een forum zette dat ze onzeker over zichzelf en haar uiterlijk was? Nou, dat kan ik je één ding [eerlijk] zeggen; Je bent een hartstikke knap meisje.


    Awwh, dankje c;


    26 - 02 - '16

    Ehm.. Een passer, een geo driehoek en kauwgom. Niet echt iets interessants dus (cat)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    You're pretty :3
    Ik heb laatst een knalpaars hardloopshirt en een zwart jack wat ik al jaren wilde hebben gekocht (:


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Staat je super mooi! En ik vind de kleren ook leuk. (:
    Mijn laatste aankoop is niet zo speciaal, namelijk een turquoise vestje van h&m. Maar het kleurtje vind ik wel fijn. c:

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 20:15 ]


    You are beautiful, you are love.

    Wat schattig! Op de eerste foto doe je me denken aan Mickey Mouse haha. :3
    Wat heb ik voor het laatst gekocht... eh kauwgom of zo? ><

    Invaesion schreef:
    In dat eerste doe je me denken aan een lieveheersbeestje en ik vind die zo vies. :s

    Het tweede is wel nog mooi.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please