• En ik kocht dit:





    Wat zijn jullie laatste aankopen? :Y)


    26 - 02 - '16

    Best leuk !
    ik ga straks naar brussel shoppen


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.


    :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mijn laatste aankoop zijn knalrode schoenen met een veel te hoge hak waar ik nauwelijks op kan lopen, maar ze zijn wel heel mooi! :Y)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Frikandelbroodjes. :9~


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind dat eerste wel mooi, maar ik zou het zelf niet dragen. Jou staat het wel!
    Mijn laatste aankoop was een donkerpaarse broek :'D


    There will be beauty from pain.

    Het staat je leuk maar die jas is niet iets wat ik zou kopen maar ieder zijn/haar eigen smaak. Mijn laatste aankoop was een blikje cola, denk ik.


    Physics is awesome

    haarelastiekjes :'D


    Miep

    Een t-shirt met een vlag van Engeland erop en een tas met de vlag van Engeland erop :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ziet er super leuk uit :D

    Heel veel plezier ermee _O_


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wow you're pretty !!!
    De kleren staan je echt !!!
    Ookal is het niet mijn smaak (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Die jas is mooi! C:

    Mijn laatste aankoop... Gosh, moet ik ook nog goed nadenken haha xd
    Uhmm.. Nieuwe (sleehak)laarzen en een groen shirtje (:


    Inspiration can hit you any time

    Een OBEY snapback, een superman hoodie en bordeaux-rode vans


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Rode pumps, een bruin truitje, een wit vestje, een rode broek en een clutch.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Uhm, het laatste wat ik kocht. Volgensmij was mijn zwarte blazer het laatst. :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    ME GUSTA! Eigenlijk een GM op Quizlet, haha. Maar qua kleding? Beetje lang geleden al, ehm, ik heb wel gekregen leuke dingen, schoenen. Mooie zwartleren gympen en zwartleren soldatensandaaltjes. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife