• Ontvoerd in Luxe

    Drie jongens en vijf meisjes zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft. Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door T0MDALEY.
    Hope Rhiannon Devlin door Amity
    Naomi "Katherine" Grenhold door DreamWishes
    Alison Love door jaimyhoi
    Jade Nelson door ANIC

    Jongens:
    Elan Smith door ANIC
    James van Briel door Moonly
    Marten Yusthin Kloster door Moonly

    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 17:07 ]

    (ik ben ook heel lang gepest geweest en depresief geweest dus ik snap hoe je je voelt. Ik hoop dat het snel beter gaat:) )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Oh, dat is kut. Ik herken het, ik heb eerst een half jaar geroepen dat ik naar een andere school wilde, zonder precies te vertellen waarom. En het antwoord van mijn ouders was dus néé. Op het eind van het schooljaar hebben mijn ouders een gesprek met mijn coördinator gehad, en tóen kwamen ze er pas achter dag ik gepest werd >.<]

    [@Moonly Eindelijk iemand die me begrijpt!

    @109 Ik heb het voor meer dan een halfjaar stil gehouden. Zit ik dit jaar in dezelfde klas en ze zijn nog eens leugenaars ook. Begint mijn lerares over dat er iemand gepest word door een groot deel van de klas, zijn ze opeens allemaal onschuldig en tegen pesten.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Ik heb het ook stil gehouden.. Maar op het eind van het jaar kreeg ik ook ruzie met mensen daar uit een andere klas, de klas waar ik eigenlijk dit jaar bij wilde, en toen ging ik naar een andere school en nu gaat alles goed (bloos)

    [Alles gaat nu wel goed, tot nu toe.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    (mooi zo! Ik werd gepest en niemand had het door. Toen ramde een meisje met haar vuist tegen mijn hoofd, alleen stond er een leraar bij... Sinds dien ben ik niet meer gepest.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Er waren ook roddels over mij dat ik anorexia heb -Want ik moet gelijk anorexia hebben, omdat ik wat ondergewicht heb- en dat ik mezelf heb proberen te vermoorden.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    ( mensen kunnen heel gemeen zijn. Later snappen ze pas wat ze hebben gedaan, alleen is het dan al te laat. Je kan fouten niet meer goedmaken. Mensen die zeggen dat schelden geen pijn doet, zijn waarschijnlijk nog nooit uitgescholden. Waarom is niet al het geweld Zinloos Geweld? Ik vind dat je een medemens geen pijn mag doen, op geen enkele manier.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ik ben het echt helemaal met je eens. Eén van mijn pesters huilde toen ik begon te huilen voor de klas nadat ik had bekend voor de klas dat hun gepest me depressief had gemaakt, weekje later noemt hij mijn beste vriendin(Eén van de liefste personen die je ooit zal ontmoeten.) een pester.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    ( *cyberhug* ) ( ik hoop dat je nooit meer gepest word.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [


    Bedankt, ik hoop dat jij ook nooit meer gepest zal worden.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    ( dankje^^ leuk plaatje trouwens^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ik zag hem net op Tumblr en vond hem wel passend ^_^ ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Ik ben dus ook gepest, en ik dacht als het gebeurde 'mweeh, geef ik niet veel om' maar dankzij dat heb ik heel veel slechte dingen gedaan x3

    (haha ja. Zou ik James naar Marilyn toesturen?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!