• Ontvoerd in Luxe

    Drie jongens en vijf meisjes zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft. Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door T0MDALEY.
    Hope Rhiannon Devlin door Amity
    Naomi "Katherine" Grenhold door DreamWishes
    Alison Love door jaimyhoi
    Jade Nelson door ANIC

    Jongens:
    Elan Smith door ANIC
    James van Briel door Moonly
    Marten Yusthin Kloster door Moonly

    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 17:07 ]

    Alison Love
    Ik heb het niet door dat James me roept omdat ik in slaap gevallen ben, maar ik word wel wakker als ik iets voel bij mijn lippen. Ik glimlach. Het is James. En ik kus hem dan terug, ik ben nog wel een beetje slaperig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik glimlach even. 'Lekker geslapen?' vraag ik. Ik ga naast haar liggen, maar het is een eenpersoonsbed, dus val iker vanaf. Ik sta snel op en kijk haar aan. 'Stel me maar voor!'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik grinnik zachtjes, 'Ja hoor,' zeg ik dan. En dan valt James uit het bed, 'Gaat het?' vraag ik. Ik probeer mijn lach in te houden. 'En ja is goed, ik stel je wel voor.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik grijns even. 'Ja, ik voel niks.' ik help Alison overeind en zeg 'Waar gaan we als eerste heen? De keuken of de woonkamer?' ik grijns weer. 'Jij beslist.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik glimlach en barst dan in lachen uit, 'Het was heel grappig om te zien hoe je viel.' hij zegt dat ik mag beslissen. 'Laten we dan maar eerst langs de... Keuken gaan.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik zet een pruillipje op. 'Dat is niet aardig om te lachen.' zeg ik, maar ik schiet ook in de lach. Ik pak haar hand en loop naar de deur. 'Waar was de keuken ook al weer?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik probeer te stoppen met lachen, maar het lukt me niet. 'S-s-sorry,' zeg ij lachend. Ik dwing mezelf echt te stoppen met lachen wat me redelijk lukt. Hij pakt mijn hand en loopt naar de deur. Ik glimlach en zeg dan, 'Deze kant op.' ik trek hem mee in de juiste richting.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik loop naar de keuken en zie daar Jade en een jongetje zitten. Dat is vast Marten. 'Hallo, ik ben James!' zeg ik tegen de jongen. De jongen kijkt op. 'Hoi, ik ben Marten.' zucht hij. Ik loop naar een van de kastjes en pak een zak met spekjes. 'Wie wil er een?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomia schreef:
    (...)


    Naomi Grenhold

    Ik kreun als hij op mijn schoot gaat zitten. 'Maak ik je nu al opgewonden?' zeg hij dan en ik trek mijn wenkbrauwen op. 'Ja, helemaal.' zeg ik dan sarcastisch en grijns. 'Maak jij even eten voor mij?' zeg hij dan en weer voor de tweede keer trek ik mijn wenkbrauwen op. 'We hebben net pizza gehad en nu heb je weer honger? En kan je dat niet zelf, zo mielijk is het niet om een boterham te maken.' zeg ik dan en grinnik en kijk hem aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Alison Love
    We lopen hand in hand de keuken binnen en ik zie dan Marten en Jade. 'Hoi,' zeg ik glimlachend tegen ze. James stelt zichzelf voor. Das gemakkelijk, dan hoef ik niets te doen. Ik steek gelijk mijn hand op en zeg, 'Jaa, ik wil een spekkie!' en ik loop naar hem toe en houd mijn mond grijzend open zodat hij de spekkie erin kan doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik gooi een spekje in haar mond en kus haar tegelijkertijd. 'Wilt iemand nog een spekje?' vraag ik en ik stop een handvol spekjes in mijn mond.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Hij gooit een spekkie in mijn mond en kus me daarna. Ik glimlach tegen zijn lippen en begin met kauwen als hij de kus verbreekt. 'Hmmm, heeeerlijk,' zeg ik met een lachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [oh ja, pookiebear--> Amity]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Ik heb het veranderd. Ik ga btw niet meer op Naomi reageren, ik heb een leuke 'opdracht' bedacht.]

    (ow, nu word ik bangXD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!