• Ontvoerd in Luxe

    Drie jongens en vijf meisjes zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft. Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door T0MDALEY.
    Hope Rhiannon Devlin door Amity
    Naomi "Katherine" Grenhold door DreamWishes
    Alison Love door jaimyhoi
    Jade Nelson door ANIC

    Jongens:
    Elan Smith door ANIC
    James van Briel door Moonly
    Marten Yusthin Kloster door Moonly

    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 17:07 ]

    [DAMN!

    Ik was te laat :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    'Ik heb nagedacht,' zeg ik tegen Jade, 'Als de ontvoerder ons camera's heeft gegeven, moet hij binnen zijn geweest. Als hij ze weer wilt ophalen, moet hij nog een keer binnen komen. Dan kunnen we ontsnappen.' mijn blik glijd de kamer rond en stopt bij haar gezicht. Haar make-up is uitgelopen, maar ik doe alsof ik het niet merk.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    jaimyhoi schreef:
    [DAMN!

    Ik was te laat :3]


    (Ik kan Marten naar je toesturen^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Maakt mij niet uit :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marten Yusthin Kloster

    Ik sta op, doe mijn schoenen uit en gooi ze tegen de muur. Op blote voeten en met de tranen nog in mijn ogen loop ik een kamer in, geen idee van wie hij is, en plof neer op het bed. 'Hoi, ik haat de ontvoerder.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    James van Briel

    'Ik heb nagedacht,' zeg ik tegen Jade, 'Als de ontvoerder ons camera's heeft gegeven, moet hij binnen zijn geweest. Als hij ze weer wilt ophalen, moet hij nog een keer binnen komen. Dan kunnen we ontsnappen.' mijn blik glijd de kamer rond en stopt bij haar gezicht. Haar make-up is uitgelopen, maar ik doe alsof ik het niet merk.


    Jade Nelson

    'En dan denk je dat wij hier meteen uit kunnen komen? Hij doet het waarschijnlijk toch als wij het niet weten, als we slapen of als we even niet in de buurt zijn', zei ik. We hadden geen kans..

    Toen niemand keek heb ik snel de camera's weggehaald. Ze weten niet eens dat er overal gaten zitten, de sukkels. Ook al zitten alle gaten op slot, ik heb de sleutel en ik kan alles doen.

    Ik heb een korte mededeling. Ik heb jullie video's meegenomen, behalve één video. Marten, jou video is afgekeurd.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 16:40 ]

    Marten Yusthin Kloster

    Nijdig trap ik tegen Alisons bed aan. 'Ik moet...' zeg ik, maar ik maak de zin niet af. Ik storm de kamer uit. Ik wist het, ik had niks over mijn hand moeten zeggen, of die man had gewoon een hekel aan mij. Ik ren naar buiten en spring in het zwembad. Met kleren en al. Ik hou me vast aan het trappetje om niet omhoog te drijven en blijf zo lang mogelijk onderwater. Na een minuut verslapt mijn greep en begin ik naar adem te snakken. Ik negeer het en probeer dieper te gaan. Daardoor moet ik loslaten en drijf ik omhoog. Ik snakte naar adem en was compleet buiten adem. Zo lang was ik nog nooit onderwater geweest. Ik was nog niet dood. Nog steeds niet.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hope Rhiannon Devlin
    Het eerste wat er door me heen stroomt is opluchtig, mijn video is goedgekeurd! Maar daarna realiseer ik me wat hij nog meer heeft gezegd. Ik trek een paar schoenen aan en ren naar buiten. 'Marten? Marten!' roep ik door het huis heen. Ik ren een kamer binnen en kijk uit het raam. In het zwembad drijft iets, en als ik doorheb wat dat is, val ik haast van de trap af, zo snel ren ik naar beneden. Ik klim het water in en til Marten op. 'Wat ben je wel niet aan het doen, idioot?' vraag ik hem terwijl ik hem op de kant probeer te leggen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Marten Yusthin Kloster

    Ik kijk Hope met grote ogen aan, rol me op tot een bal en begin te huilen. 'I..ik wil h..hier w..weg!' zeg ik gesmoord. Ik ga rechtop zitten, maar huil nogsteeds. 'Ik wil naar mijn moeder!' Het kon me ook niet meer schelen dat ik al dertien was. Ik wou mijn moeder zien of in ieder geval hier weg.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hope Rhiannon Devlin
    Ik klim het zwembad uit en ga naast Marten op de grond zitten. voorzichtig omhels ik hem en wrijf over zijn rug. 'sssh, het komt wel goed, we komen hier samen uit. De ontvoerder is binnen geweest, dus moet er een tweede manier zijn om naar buiten te komen, zonder het hek te openen. We komen er samen wel uit,' zeg ik sussend, terwijl ik kalmerend over zijn rug wrijf.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Marten Yusthin Kloster

    Ik schud mijn hoofd. 'Ik kom hier niet uit. Ontsnappen is onmogelijk, de ontvoerder haat mij, losgeld kan mijn moeder niet betalen. De enige manier om hier weg te komen is...' ik maak mijn zin niet af. Ik kijk naar het zwembad en heb de nijging om nogmaals erin te springen. Of keihard tegen het hek te rennen. Of een mes te pakken. Ik begin te rillen en sluit mijn ogen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    W..welke video? Is er dan een video? Wat voor video?
    Staan wij erop? Of onze geliefden? En de ontvoerder kwam somehow binnen, dus er is een manier om te ontsnappen.

    [Sorry voor het niet actief zijn, ik heb vorige week pas verteld aan mijn ouders dat ik gepest werd/word en depressief was.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    (dat maakt niet uit joh, gezondheid gaat voor! )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Bedankt voor het begrip.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.