• Ontvoerd in Luxe

    Drie jongens en vijf meisjes zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft. Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door T0MDALEY.
    Hope Rhiannon Devlin door Amity
    Naomi "Katherine" Grenhold door DreamWishes
    Alison Love door jaimyhoi
    Jade Nelson door ANIC

    Jongens:
    Elan Smith door ANIC
    James van Briel door Moonly
    Marten Yusthin Kloster door Moonly

    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 17:07 ]

    [BRINGITON :'D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik ben niet de meest vreselijke persoon op aarde. Oh, geloven jullie dat niet? In jullie slaapkamers vinden jullie één camera. Ik heb wat.. Contact gehad met jullie ouders. Ze willen maar niet geloven dat jullie nog leven.. Ik heb bewijsmateriaal nodig.

    Dit zou een kans voor je kunnen zijn, zóu je denken. Ik ben niet dom, ik bekijk alle filmpjes eerst nog, voordat ik ze opstuur. Keur ik het filmpje niet goed? Dan helaas.. Dan zal je familie nog steeds niet weten of je leeft of niet.

    Alison Love
    Ik kijk op en luister naar de boodschap. Boodschap aan mijn ouders!ze weten dus dat ik ontvoerd ben. Ik kijk naar James. 'Zou hij een grapje maken? Misschien dat hij het wel nooit opstuurt?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik laat de zak spekjes vallen als ik die stem weer hoor. Contact met mijn familie!Ik negeer Alison. 'Ik ga even..' Marten was al opgestaan en rende weg. 'Dat dus!' ik rende ook weg opzoek naar mijn kamer. Nadat ik drie keer de verkeerde kamer was ingelopen zag ik mijn camera. Oke, wat ging ik zeggen? Aah! Ik zette de camera op een kast en zette hem aan. 'Hey allemaal! Ik hoop dat alles goed met jullie gaat. Ik ben hier in een huis vol luxe met een aantal andere jongeren. Ow.. Marit en Lisa, gefeliciteerd met jullie verjaardag. Thom, ik hoop dat alles goed met je gaat. Net als met Roos, Marit, Lisa, Rachel, Sanne, Elise, pap en mam. Ik hou van jullie. Ik hoop dat ik jullie ooit nog zie.' tranen vulde mijn ogen. 'Ik weet niet waar we zijn. We kunnen niet ontsnappen. Ik hoop dat jullie ons vinden.' tranen rollen over mijn wangen en ik glimlach even. 'Ik hou van jullie.'

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 19:52 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Elan Smith
    Terwijl ik gewoon met Naomi aan het praten was, hoorde ik het bericht. Naomi sprong van mijn schoot, en ik stond ook op. 'Wat heeft dit voor nut voor mij? Ik héb toch geen ouders? Ik woon in een fucking weeshuis, en de mensen daar zouden me toch niet terug willen. Ik weigerde om naar mijn kamer te gaan.

    Jade Nelson
    Ik draaide mijn hoofd richting de speaker en ik kon het even niet geloven. Een boodschap? Naar mijn ouders? Ik wilde bijna springen, maar toen bedacht ik me dat het ook wel vreselijk voor mijn ouders zou moeten zijn om mij zo te zien. Ik liep naar mijn slaapkamer, waar ik al meteen een luxe videocamera zag liggen. Ik pakte hem op, breed glimlachend. Ik kon mijn ouders zien, ik kon ze vertellen dat het goed met me ging. Ik zette hem neer op een van de kastjes en ging op het bed zitten. Ik klikte op het 'aan' knopje en de camera begon te knipperen, waardoor ik wist dat hij aan het filmen was.

    'Papa. Mama. Ik.. Ik wist even niet wat ik moest zeggen. Het gaat goed met me. Ik word hier goed verzorgd, en ik ben niet alleen. Ik mis jullie écht heel erg, en ik mis kleine Amy ook. Een traan liep over mijn gezicht, maar toch glimlachte ik, ik wilde ze laten zien dat het mij niet kapot maakt. Ik hoop dat ik snel thuis kom.

    Ik klikte hem weer uit, ik wist niet wat ik nog meer zou moeten zeggen. Ik viel achterover in mijn bed, ik voelde me slecht, ook al kon ik mijn familie laten zien dat ik nog leefde.

    Alison Love
    Ik loop gewoon rustig richting mijn slaapkamer. Ik open de deur en zie de camera. Ik pak hem op en bekijk hem.

    Hoi mam, pap, maar vooral hoi Kevin.

    Ik slik een keer en kijk naar de camera.

    Het zou je misschien verbazen, maar ik mis jullie, pap en mam. Ondanks de vele ruzie's. Dat heb ik liever dan hier opgesloten te zitten. En je vraagt je misschien af waar hier is... Maar ik weet het ook niet. De ontvoerder, die trouwens alle controle over ons heeft en die we niet zien, alleen maar horen, zei dat we een filmpje konden maken. Om te laten zien dat we nog leven. Well, ik leef nog.

    Ik zeg de nog er expres bij. Weet ik veel of we wel of biet met een psychopaat te maken hebben.

    Misschien dat jullie me niet eens missen. Me liever kwijt zijn dan arm.. Maar oké. Ik zou het voor mezelf niet kunnen maken om niets te zeggen. Te vertellen. En een nog belangrijkere reden is dat ik Kevin dingen wil zeggen.


    Kevin, mijn lieve broer, ik hou zoveel van je, en ik mis je, heel erg.


    Ik heb altijd al we betere band met mijn broer gehad dan met mijn ouders.

    Ik weet niet of ik hier ooit nog uit kom. Maar je moet weten dat je leven zonder mij verder moet gaan. Voor zover ik weet is er geen losgeld gevraagd. Dat zou sowieso niet zinvol zijn om mij, zoveel ben ik niet waard. Maar ik weet niet de reden waarom ik hier zit. Maar doe dat alsjeblieft oké?

    Ik houd van je, ik zal elke dag weer aan je denken.


    Ik blaas een handkusje naar de camera en veeg een enkele traan weg. Ik zet de camera weer uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marten Yusthin Kloster

    Zodra de stem zegt dat we filmpjes mogen maken sta ik op en ren ik naar mijn kamer. Ik zet de camera, geen idee wat ik moet zeggen. 'Hoi mam, ik ben hier in een huis. We kunnen niet ontsnappen, want dan word je geëlectroputeerd.' ik houd mijn hand in de lucht. Daar moest ook maar weer eens verband omheen. 'Het doet geen pijn meer en ze verzorgen me goed, de andere jongeren. Samen met Jade ben ik de enige dertienjarige. De rest is ouder en wijzer. Ik begin hier gek te worden denk ik. Ik hou van je en hoop dat je al een baan hebt gevonden. Nou, doei.' zeg ik en ik grijns even. Ik hoop dat dit wel gezien mag worden.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hope Rhiannon Devlin
    Ik stap snel het bad uit, en droog me af. Daarna ren ik naar mijn kast, schiet in wat kleding, en stijl mijn haar. Ik wil niet dat mijn ouders denken dat ik hier vreselijk behandeld word. Als ik het nieuws moet geloven, zijn ze al bezorgd genoeg.
    hey pap, mam en opa,
    Ik mis jullie, zelfs jou mam. Willen jullie deze video aan Adam laten zien. Ik kan niks zeggen, want dan krijgen jullie deze video niet te zien. Ik ben oké, ik word hier niet mishandeld, of uitgehongerd, eigenlijk wordt er heel goed voor me gezorgd. Ik hou van jullie, en ik weet niet wanneer ik julie weer zal zien. Maar ik beloof dat het snel is.
    Alsjeblieft, maak je niet teveel zorgen. Ik beloof dat alles goedkomt
    Ik moet nu gaan, maar blijf sterk oké. Dan zal ik hetzelfde doen


    Ik veeg de tranen van mijn wangen en zet de camera snel uit. Daarna ga ik op bed liggen, en ik begin in mijn kussen te snikken.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Sorry dat ik zo afwezig ben. Ik heb het druk met het plannen van de training van diven, want snel genoeg begin ik met diven en dan moet ik natuurlijk trainen voor wedstrijden enzo.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Bd ---> T0MDALEY]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    James van Briel

    Ik zet de camera weer uit en begin te ijsberen. Hoe heeft de ontvoerder de camera's hier neer kunnen leggen? Dan zou hij naar binnen gegaan moeten zijn. Niemand heeft hem opgemerkt. Als hij de camera's wil ophalen moet hij wel weer binnen komen. Hij kan niet toveren ofzo. Ik pak mijn camera en begin naar een willekeurige kamer te lopen. Ik klop aan en doe de deur open. 'Hoi.' zeg ik zacht.

    (Hij klopt aan bij de eerste die reageert:p)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ik!]

    Jade Nelson
    Ik kijk op als James mijn kamer binnenkomt. Mijn make-up is helemaal uitgelopen, en ik moet er vast vreselijk slecht uitzien. 'Hoi', mompel ik zacht. Ik vroeg me af wat hij op mijn kamer deed.

    (oke(: )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 16:11 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.