• Ontvoerd in Luxe

    Drie jongens en vijf meisjes zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft. Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door T0MDALEY.
    Hope Rhiannon Devlin door Amity
    Naomi "Katherine" Grenhold door DreamWishes
    Alison Love door jaimyhoi
    Jade Nelson door ANIC

    Jongens:
    Elan Smith door ANIC
    James van Briel door Moonly
    Marten Yusthin Kloster door Moonly

    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 17:07 ]

    [Ben er weer, ben hier al lang niet meer geweest.. Oke.. Dus wel laten ze ziek worden.....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Dan mag jij gaan koken c:]

    [Laten we ze allemaal Ziek worden of alleen 1 iemand? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Geen idee. Wat is leuker?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Als ze allemaal ziek worden is ook zo....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ja... 1 doen dan?]

    James van Briel

    Ik knik en doe mijn shirt uit. Ik had het bloedheet. Ik leg hem naast me neer en knuffel Alison weer. 'Samen komen we hieruit.'


    Alison Love
    Hij doet zijn shirt uit en ik fluit dan een keer. 'Sexy,' zeg ik met een scheve lach. Maar eerlijk toegegeven, hij ziet er ook echt goed uit. Hij legt zijn shirt naast zich en knuffelt me weer. 'Je bent echt.. hot.' en ik grinnik dan. 'Nee oke, maar je voelt wel erg warm aan. En ja, samen komen we hier inderdaad uit.' Ik knuffell hem weer terug en druk dan een kusje op zijn borstkas.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Katherine Grenhold
    'Marten weet je wel zeker of dat een goed idee is.' zeg ik dan twijfelend en bijt even op mijn lip. 'Denk er eerst even goed over na om zoiets te doen dit is niet zomaar iets, waarom niet gewoon 1 persoon?' vraag ik dan en leun tegen het aanrecht en kijk ze aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jade Nelson
    'Naomi heeft gelijk,' zeg ik en ik kijk Marten aan. 'We kunnen beter maar één persoon doen.. Maar ik weet niet of ik het durf. Ik ben bang dat het toch verkeerd gaat, zonder mijn medicijnen in de buurt.'

    James van Briel

    Ik grinnik als ze fluit en zegt dat ik sexy ben. 'Weet ik.' Zeg ik grijnzend. 'En ik ben gewoon warmbloedig.' Ik ga met mijn hand even door haar haar.

    Marten Yusthin Kloster

    Ik knik. 'Wie gaat er dan? Ik wil opzich wel... Ik ben allergisch voor bananen. Ik krijg er alleen koorts van en rode vlekken.' Ik kijk de twee meisjes aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jade Nelson
    'Wil je dat doen?' vroeg ik aan Marten. Ik zou het fijn vinden als ik niet hoefde..

    Marten Yusthin Kloster

    Ik denk even na. Hoe vaak ben ik al niet gewond geraakt in dit huis? Ik werp een blik op mijn hand, die inmiddels aan het genezen is. Dan denk ik aan een van de laatste dingen die ik in mijn dagboek schreef voordat ik hem verbrandde. Ik ga er alles aan doen om uit dit huis te ontsnappen. Ookal moet ik mijn handen er voor afhakken 'Ja, ik wil het wel doen.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jade Nelson
    Ik geef een knuffel aan Marten en kijk hem aan. 'Dankje, echt, we komen hier uit. Snel. Dat beloof ik je..'

    [Nieuw topic is geopend]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 22:41 ]