• Ontvoerd in Luxe

    Drie jongens en vijf meisjes zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft. Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door T0MDALEY.
    Hope Rhiannon Devlin door Amity
    Naomi "Katherine" Grenhold door DreamWishes
    Alison Love door jaimyhoi
    Jade Nelson door ANIC

    Jongens:
    Elan Smith door ANIC
    James van Briel door Moonly
    Marten Yusthin Kloster door Moonly

    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 17:07 ]

    Moonly schreef:
    (haha ja. Zou ik James naar Marilyn toesturen?)


    [Yeah, sure.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    109 schreef:
    [Ik ben dus ook gepest, en ik dacht als het gebeurde 'mweeh, geef ik niet veel om' maar dankzij dat heb ik heel veel slechte dingen gedaan x3


    [Ik moet eerlijk toegeven dat het gepest me rebelser heeft gemaakt. Maar ik doe nu ook wat ik eerst niet durfde, zo wou ik eerst diven, maar mijn hoogtevrees hield me tegen, maar nu ga ik snel genoeg beginnen met diven, want ik wil mijn angsten me niet laten tegenhouden.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    James van Briel

    Ik grijns breed als ik hoor dat mijn video word opgestuurd. Hoe zijn die camera's toch opgehaald? Was hij ontzichtbaar?. Ik storm weg en kom Marilyn tegen. 'Onze filmpjes mogen bekeken worden!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    "Welke filmpjes?" vraag ik aan James.
    Als Tom die video te zien krijgt, weet hij tenminste dat ik niet dood ben. Mijn ouders zullen meer hoop krijgen.
    Het zal misschien hun manier van denken over dit veranderen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    James van Briel

    'Die filmpjes die we voor onze ouders en familie mochten maken met de camera op onze kamer.' zeg ik verbaast. 'Je hebt toch wel een filmpje gemaakt?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    "Ja. Ik was alleen vergeten dat ik er één had gemaakt dankzij mijn gehuil en gedachten over Tom," zeg ik.
    Gelijk herinner ik me het filmpje weer, ik had mijn ouders beloofd dat ik hoe dan ook vrij kom en ik heb gezegd dat ik van Tom houd. De rest was wat geratel en gesnotter.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    James van Briel

    Ik grijns breed. 'Ik ben blij dat Roos, Marit, Lisa, Rachel, Thom, Sanne en mijn ouders mijn filmpje krijgen te zien. Wel zielig voor Marten, wat zou hij gezegt hebben?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    "Vast slechte dingen over de ontvoerder. Ik mis mijn thuis, ik mis mijn familie en Tom. Vooral Tom, Tom is..gewoon Tom en dat maakt hem geweldig. Ik mis hem," zeg ik en de tranen beginnen weer te stromen.
    Tom was degene die me op mijn zevende, de 10 meter platform ophielp en we sprongen daarna samen eraf, dankzij hem ben ik nu een geweldige diver. Hij helpt me over mijn angsten.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    James van Briel

    'Ja, zoiets tenminste.' ze begint te huilen en ik sla mijn armen troostend om haar heen. Als Alison dit maar niet zag. 'Ik ken ook een Thom of Tom. Mijn broertje heet zo. We hadden een goede band, maar toen werd ik ontvoerd. ' ik zucht even. 'Met zijn alle komen we hier wel uit. Dat beloof ik en dan kunnen wij naar Tom of Thom.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    "Ik kan dit niet meer aan," snik ik.
    Ik wil weg, dit is niet waar ik mijn leven wil doorbrengen. Dit is niet waar ik thuis hoor. Hier zijn mijn vrienden en/of familieleden niet.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    James van Briel

    Ik bijt opmijn lip om niet in tranen uit te barsten. Ik knuffel haar even en zeg 'We komen hier echt uit.' ik kijk haar aan. 'Laten we afleiding zoeken en iets gaan doen. Wat wil je doen?' zeg ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    "Ehm..eten," antwoord ik.
    Ik eet meestal als ik me vreselijk voel. Eten is mijn beste vriend.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    James van Briel

    'Wat wil je eten? Ik kan bijna alles maken. Ik ben hulp-kok in een vijfsterrenrestaurant. Tenzij je gewoon snacks wilt eten.' zeg ik en ik loop langzaam naar de keuken.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    "Ehm..doe maar gewoon snacks. Ik moet letten op mijn gewicht," zeg ik.
    Ik moet in topvorm blijven als diver, dus ik eet niet te grote porties van eten.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    (ik ga slapen ik reageer morgen)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!