• Ontvoerd in Luxe

    Drie jongens en vijf meisjes zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft. Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door T0MDALEY.
    Hope Rhiannon Devlin door Amity
    Naomi "Katherine" Grenhold door DreamWishes
    Alison Love door jaimyhoi
    Jade Nelson door ANIC

    Jongens:
    Elan Smith door ANIC
    James van Briel door Moonly
    Marten Yusthin Kloster door Moonly

    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 17:07 ]

    Marten Yusthin Kloster

    Ik grinnik even 'Ja, hij was heerlijk' zeg ik glimlachend. 'Ze hebben hier geen vliegtuig waarmee we over het hek kunnen vliegen.' zeg ik dan nogsteeds glimlachend. 'En we hebben hier geen telefoon.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ik ben naar school, DoeiDoei]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (veel plezier:) ik ben ziek:( )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [hé, ik ben ook ziek. Het is echt verschikkelijk]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    ( ik ben al de hele ochtend bezig met het maken van een vaag filmpjeXD ik heb hem bijna af:P anders verveel ik me dood:P)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ik zit met buikpijn thuis -.- lang leve het meisje zijn. -.-

    Maaaar goed, ik moet nog op James reageren? ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ( *knikt* ja, op de vorige pagina

    het filmpje is af:D)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    James van Briel

    Ik knik triest. Het enige wat ik niet mis is dat Roos, Marit en Lisa me in een jurk proppen omdat ik dezelfde maat heb. En mijn vrienden mis ik ook: Teun, Nilib, Mitchell en Dennis. Met Teun nattuurlijk op de eerste plek, als je Thom niet meetelt. Mijn broertje is belangerijker voor me dan mijn vrienden. 'Als we hier uit komen, stel je me dan voor aan je familie? Ik wil hun wel eens ontmoeten.'

    Marten Yusthin Kloster

    Ik knik weer en kijk haar met waterige ogen aan. Ik zie dat ze huilt en ik veeg de traan weg met mijn goede hand. 'Ik beliof dat ik het niet meer zal doen.' zeg ik zacht. Het was fijn om zo dicht bij Naomi te zijn, alsof ze me beschermde tegen de ontvoerder.


    Alison Love
    James vraagt of ik hem aan mijn familie wil voorstellen als we hier uitkomen. 'Ja hoor,' zeg ik dan met een glimlach. 'Graag zelfs. Alleen heb ik niet zoveel familie dus zal het een korte voorstel ronde zijn. Hoewel... Kevin, mijn broer dus, zal je wel helemaal gaan ondervragen waarschijnlijk.' hij is gewoon nogal beschermend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik grinnik even. 'Kevin lijkt me nu al aardig.' zeg ik en ik glimlach even 'Als ik je voorstel aan mijn familie gaan mijn zussen vragen of ze je haar ofzo mogen doen. Roos is 20. Lisa en Marit, een tweeling, zijn net 19 geworden. Rachel is 17. Dan kom ik met mijn 16jarigheid. Dan komt Sanne, zij is 14. Thom is 13 en Elise is 9. Mijn ouders zijn 40 en 41. Ze waren erg jong toen ze kinderen kregen' zeg ik glimlachend terwijl ik terugdenk aan mijn familie. Ik miste ze echt heel erg.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Mijn mond valt serieus open. Hij zei al hoeveel broers en zussen hij had maar als je het dan zo hoort is het toch wel verwarrend veel. 'Wauw,' mompel ik dan. 'En ik weet niet of ik al bang moet zijn voor je zussen.' en ik grinnik. Ik doe eigenlijk nooit iets van make up ofzo op. En mijn haar is ook gewoon simpel. Nooit verven, niet stylen en ook niet krullen. 'En dan kom ik aanzetten met Kevin van 17.' ik grinnik. Zelf ben ik 16. Ik ben 1 jaar en 4 dagen jonger dan Kevin.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik begin te lachen als haar mond openvalt. 'Mijn hele familie is ijdel, op Thom en mij na.' zeg ik grinnikend al ze zich afvraagt of ze al bang moet zijn voor mijn zussen 'Dus, ja je moet bang voor ze zijn.' Ze zegt iets over Kevin 'Mij lijkt het juist leuk om een kleine familie te hebben. minder drukte.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Hij zegt dat zijn familie ijdel is. Behalve hij en Thom. Ik moet lachen, 'Jij niet ijdel?' vraag ik dan. En ik woel dan met mijn hand door zijn haar. 'Dan vindt je het vast ook niet erg dat ik je haar door de war heb gedaan.' en ik kijk hem met een lach aan. 'En ik zal er wel voor zorgen dat ze niets met mijn haar doen. Er heet namelijk ook nog zo iets als nee kunnen zeggen.' ik woel weer door zijn haar. 'Hm, ja, ik vind het ook wel fijn. Gewoon een broer die voor me zorgt. En voor de rest niets. Zoals je zegt, minder drukte. Hoewel ik toch wel benieuwd ben hoe het is om in zo'n grote familie te leven.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Waarom is Iedereen maar ziek behalve ik... Maar ben er weer!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ben niet ziek :D ik ben gewoon ongesteld :3 en heb dat een beetje gebruikt om bij mijn laatste uur weg te komen.... ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ow, fijn, whahahaha, rot tijd van de maand.... Maar ik heb er geen last meer van. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp