• Ontvoerd in Luxe

    Drie jongens en vijf meisjes zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft. Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door T0MDALEY.
    Hope Rhiannon Devlin door Amity
    Naomi "Katherine" Grenhold door DreamWishes
    Alison Love door jaimyhoi
    Jade Nelson door ANIC

    Jongens:
    Elan Smith door ANIC
    James van Briel door Moonly
    Marten Yusthin Kloster door Moonly

    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 17:07 ]

    [Hoezo niet? D: de pil of...?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Moonly schreef:
    Marten Yusthin Kloster

    Ik grinnik even 'Ja, hij was heerlijk' zeg ik glimlachend. 'Ze hebben hier geen vliegtuig waarmee we over het hek kunnen vliegen.' zeg ik dan nogsteeds glimlachend. 'En we hebben hier geen telefoon.'


    Naomi Grenhold

    Ik knik. 'Ja, helaas niet.' zeg ik dan en zucht. 'Ik heb eigenlijk best honger, ik heb al een lange tijd niet meer gegeten.' zeg ik dan en nu ik eraan denk heb ik inderdaad veel honger en ik had ook bijna niks meer gegeten de laatste paar dagen. 'Zin in Naomi's speciale risotto?' vraag ik dan grijnzend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Jep, moest van mijn dokter, ik had het heel erg, dus nu heb ik er geen last meer van. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    [Hoezo niet? D: de pil of...?]


    [Wat dacht je anders met je of, moet ik me nu zorgen gaan maken?? ...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Maar nog wel 1 keer per maand? Het was heel gênant. Ik kwam terug van vakantie. En me moeder zegt echt zo van; en Jaimy, moet je al aan de pil. Want ja, het zal nou heus wel komen dat je een vriendje krijgt. En ja, dan moet je toch wel beschermd zijn.

    ECHT ZO AWKWARD, ze zei het namelijk OUT OF NOTHING xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomia schreef:
    (...)

    [Wat dacht je anders met je of, moet ik me nu zorgen gaan maken?? ...]


    [Ik dacht niets :') ik vroeg me gewoon af of er jets anders zou kunnen zijn XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Nee daarvoor moet ik het nog niet, whahahaha, het is Gwn omdat ik het zo erg was.. Maar mijn moeder begint soms plotseling ook over zo'n dingen echt awkwerd!!!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    ( haha, mijne ook. Ik zal ff reageren:P)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Volgensmij heeft iedereen dat wel eens met zijn moeder, whahahaha! Oké.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Jaaa inderdaad :') en Naoom, kan je ook reageren met Joshy? :3 bij nightmaredance :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Marten??? En ik heb gereageerd met Josh, jaimzzzz. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    James van Briel

    Ik schud mijn hoofd als ze vraagt of ik niet ijdel ben. Als ze mijn haar weer door de war haalt, probeer ik het toch weer goed te doen. Het zit al weer wat beter en ze veegt het nog een keer door de war. 'Oke, ik ben wel ijdel!' geef ik toe. Ik probeer me te herinneren hoe het was toen we nog met z'n zevenen waren, zonder Sanne, Thom en Elise. Toen ik twee was kwam Sanne al. En op mijn derde verjaardag Thom. Thom en ik zijn op dezelfde datum geboren, alleen hij drie jaar later. 'Mijn zussen kan je niet ontwijken. Ze duwen je in een stoel en doen make-up bij je op en trekken je een jurk aan. Ja, ik heb ervaring.'

    Marten Yusthin Kloster

    'Ja!' zeg ik blij en ik spring op. Ik had echt zin in Naomi's speciale risotto! Ik help haar overeind en loop naar de keuken.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ( dit is het filmpje waar ik vanmorgen drie uur mee bezig ben geweest:



    Klikkerdeklik Neehoor, dit is geen reclame.]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik moet lachen als hij toegeeft dat hij toch wel ijdel is. 'Ik zei het je toch!' zeg ik lachend en druk een kus op zijn wang en woel dan expres nog een keer door zijn haar. Wanneer hij zegt dat zijn zussen niet te ontwijken zijn en de reden daarvan worden mijn ogen groot. 'Nuh-uh, dat gaat dus echt niet gebeuren bij mij..... Toch?!' ik kijk hem aan. Ik ga ze proberen te ontwijken. Zo erg hard proberen. 'En jij hebt ervaring?' en ik moet toch lachen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik haal mijn schouders op. 'Geen idee. En ja, ik heb ervaring. Ik hab dezelfde maat en dezelfde ogen en dat doen ze me een jurk aan of smeren ze oogschaduw op mijn ogen om te kijken hoe het staat. Heel vervelend. Ik heb ze geprobeerd weg te duwen,maar als ze met z'n zessen op je afkomen gaat dat lastig.' zeg ik zacht, maar grijns toch.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!