• Ontvoerd in Luxe

    Drie jongens en vijf meisjes zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft. Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door T0MDALEY.
    Hope Rhiannon Devlin door Amity
    Naomi "Katherine" Grenhold door DreamWishes
    Alison Love door jaimyhoi
    Jade Nelson door ANIC

    Jongens:
    Elan Smith door ANIC
    James van Briel door Moonly
    Marten Yusthin Kloster door Moonly

    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 17:07 ]

    James van Briel

    'Ze zijn maar met z'n zessen' zeg ik zacht en een traan rolt over mijn wang. Jemig, ik was toch een jongen!? Die huilen niet. Ruw veeg ik de traan weg en hoop dat Alison het niet gezien heeft. 'Ik denk dat jij Thom ook heel aardig vind.' Ik veeg weer een traan weg en hou Alison stevig vast.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jade Nelson
    'Ziek worden?' Ik dacht na, en eigenlijk was het best slim. 'Maar hoe gaan we dat doen? Er zitten hier overal camera's. Je kunt niet zomaar faken dat je ziek bent.. En wie weet laat hij ons hier gewoon doodgaan.'

    Marten Yusthin Kloster

    Ik knikte en dacht na. Ik boog me voorover en fluisterde in Jade's oor 'Nu kan de ontvoerder me niet horen. Misschien iets eten waar we allergisch voor zijn, maar zo dat het niet dodelijk is.' Ik ging weer recht zitten en boog me voorover naar Naomi en fluisterde hetzelfde.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jade Nelson
    Ik dacht even na, het was eigenlijk wel een goed plan. 'Ik ben allergisch voor pinda's. Als we Naomi iets laten maken met pinda's..' Fluisterde ik.

    Marten Yusthin Kloster

    'Is het niet dodelijk? En misschien moet iedereen ziek worden.' Fluister ik. Ik hoop zo dat deze vierde poging wel lukte.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jade Nelson
    'Het is niet dodelijk', fluister ik. 'Ik heb het al een paar keer op. Maar zou het niet opvallen als iedereen opeens ziek word?'

    [Ik ga reageren ^.^



    ENNNNNN een vraagje :3

    Wanneer komt er weer een mededeling. Of een opdracht ofzo? :3 misschien persoonlijke opdrachten? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Nou, we gaan iemand ziek maken dus dan denk ik dat het niet lang zal duren ^^]

    Moonly schreef:
    James van Briel

    'Ze zijn maar met z'n zessen' zeg ik zacht en een traan rolt over mijn wang. Jemig, ik was toch een jongen!? Die huilen niet. Ruw veeg ik de traan weg en hoop dat Alison het niet gezien heeft. 'Ik denk dat jij Thom ook heel aardig vind.' Ik veeg weer een traan weg en hou Alison stevig vast.


    Alison Love
    Ik voel beweging en kijk dan naar James. Ik zie hoe hij weer een traan weg veegt en me stevig vast houdt. 'James, we komen hier wel uit,' zeg ik zacht tegen hem. 'Ik heb het er ook over gehad met Seth. De jongen over wie ik je verteld heb.' Ik kijk James aan. 'We denken beiden dat we vrij komen omdat die ontvoerder geen reden heeft om ons vast te houden.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marten Yusthin Kloster

    'Mooi zo. Anders smeer ik wel een boterham met pindakaas en dan loop ik weg en eet jij hem snel op.' Zeg ik zacht. 'Goed?'

    James van Briel

    Ik knik. 'Sorry, ik mis mijn familie en vrienden gewoon zo erg.' Zeg ik. 'Ik hoop dat we hier snel uitkomen.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jade Nelson
    'Pindakaas is te opvallend.. Dat ruik je meteen.' Dit mocht niet verkeerd gaan, ik wilde niet weten wat er zou gebeuren..

    Alison Love
    Ik glimlach lief naar James. 'Waarom zeg je sorry? Ik snap best dat je ze mist. Dan mogen we hier wel allemaal luxe hebben.. Dat weegt niet op tegen familie en vrienden.' Ik knuffel James nog een keer. 'Het komt wel goed uiteindelijk. En anders ga ik een hartig woordje met die rot ontvoerder spreken.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marten Yusthin Kloster

    Ik knik, ze had gelijk. Ik dacht na. De ontvoerder zou nu vast te weten willen komen waarom wij fluisteren. Hoe konden we Jade onopvallend ziek maken. Wauw, dat klinkt lekker. Jade ziek maken. 'Weet jij iets?'

    James van Briel

    Ik knik en doe mijn shirt uit. Ik had het bloedheet. Ik leg hem naast me neer en knuffel Alison weer. 'Samen komen we hieruit.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Eigenlijk zouden we iemand moeten laten ontsnappen zodat de rest straf krijgt. Gwn ieman die dit topic al lang vergeten is)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    [Eigenlijk zouden we iemand moeten laten ontsnappen zodat de rest straf krijgt. Gwn ieman die dit topic al lang vergeten is)


    [Dat is eigenlijk een goed idee.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.