• Ontvoerd in Luxe

    Drie jongens en vijf meisjes zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft. Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door T0MDALEY.
    Hope Rhiannon Devlin door Amity
    Naomi "Katherine" Grenhold door DreamWishes
    Alison Love door jaimyhoi
    Jade Nelson door ANIC

    Jongens:
    Elan Smith door ANIC
    James van Briel door Moonly
    Marten Yusthin Kloster door Moonly

    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 17:07 ]

    Moonly schreef:
    Marten Yusthin Kloster

    'Ja!' zeg ik blij en ik spring op. Ik had echt zin in Naomi's speciale risotto! Ik help haar overeind en loop naar de keuken.


    Naomi Grenhold

    Ik grinnik als hij me omhoogtrekt en loop dan mee naar de keuken en pak meteen alle benodigdheden met een paar andere dingen zodat het niet precies hetzelfde is. Dan kijk ik Marten aan. 'Wil je ook helpen.' vraag ik dan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    Ik knik enthaustiast en ga klaar staan om te helpen. Alle tijd dat ik mij Naomi kon zijn moest ik maar benutten. Eigenlijk had ik niet zoveel hongen, maar dat maakte niet uit. Naomi's speciale risotto kon er altijd bij!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [We doen gewoon alsof hij nu klaar is heb geen zin om alles te beschrijven.

    Naomi Grenhold

    Als we een tijdje bezig zijn en het bijna klaar is kijk ik Marten aan. 'Pak jij het bestek enzo en dan kan je alles klaarzetten het is toch bijna klaar.' zeg ik dan glimlachend en doe de laatste dingen aan de risotto en zet dan het gas uit. Ik had nu niet zo'n grote portie gemaakt omdat we toch nu maar met zijn tweeën waren.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jade Nelson
    Ik liep naar de keuken nadat ik gedouchet had en het rook er heerlijk. 'Wat maken jullie?' vroeg ik aan Naomi en Marten. Mijn maag begon eigenlijk ook wel te rommelen.

    Marten Yusthin Kloster

    Ik leg bestek op tafel en dan komt Jade binnen. 'Hoi Jade, we maken Naomi's speciale risotto.' zeg ik glimlachend en ik ga verder met tafeldekken. Waarom moest zij nou weer binnen komen? Het ging net zo goed. 'Naomi, hebben we genoeg voor drie personen, als Jade dat trouwens wilt.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi Grenhold

    Ik knik en kijk in de pan, moest wel lukken. 'Tuurlijk.' zg ik dan en kijk Jade glimlachend aan en pak dan 3 borden en schep er twee vol op en voor mij zelf maar een klein beetje aangezien we anders niet genoeg hebben. Ik pak nog wat extra bestek en leg dan de borden op tafel en ga zelf zitten. 'Smakelijk.' zeg ik dan grijnzend. 'Hopelijk vind je deze ook lekker, ik heb hem iets anders gemaakt zeg ik dan grijnzend tegen Marten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    'Ik ben benieuwd' Zeg ik grijnzend terug. Ik kijk van Naomi naar Jade en neem dan voorzichtig een hapje. 'Lekker!' roep ik uit als het mijn tong raakt. Het was weer eens heerlijk.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jade Nelson
    'Ik heb het nog nooit op, maar ik wil wel proberen als het mag?' Ik kijk Naomi aan, omdat ik wist dat zij het gemaakt had. 'Mijn maag rommelt.' Bijna kwijlend kijk ik naar de risotto.

    Naomi Grenhold

    Ik grinnik. 'Tuurlijk ik heb het ook niet voor niks gemaakt en zo te horen vindt Marten het wel lekker.' zeg ik dan lachend en kijk even naar Marten die al volop aan het eten is en grinnik even en kijk dan weer naar Jade. 'Ik weet wel zeker dat je het lekker vind, proef maar.' zeg ik dan en glimlach en begin dan zelf ook aan mijn eten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Sorry als ik deze week niet erg actief ben, een stomme klootzak heeft wat van mijn spullen gejat en ik wil dus weten wie, als ik erachter kom dan is die persoon nog lang niet jarig.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Awh. Dat is kut. Wat heeft hij gejat? Ik ben trouwens ook minder actief, ik heb het heel druk met leren voor de trap D:]

    [Mijn iPod en fietssleutels, plus oordopjes en hoesje.
    Awh, da's klote.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Naomia -> DreamWishes]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    Ik ben volop aan het eten en volg het gesprek tussen Naomi en Jade. 'Hwet ies hweel werg bekker, Jade.' zeg ik met volle mond om haar te overtuigen. 'Gwoed gwemaakt.' zeg ik tegen Naomi.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    James van Briel

    Ik haal mijn schouders op. 'Geen idee. En ja, ik heb ervaring. Ik hab dezelfde maat en dezelfde ogen en dat doen ze me een jurk aan of smeren ze oogschaduw op mijn ogen om te kijken hoe het staat. Heel vervelend. Ik heb ze geprobeerd weg te duwen,maar als ze met z'n zessen op je afkomen gaat dat lastig.' zeg ik zacht, maar grijns toch.


    Alison Love
    Hij zegt dat hij inderdaad ervaring heeft, hij heeft dezelfde maat en ogen. En ik kan het niet laten om erom te lachen. En om het laatste stop ik met lachen. 'Komen ze dan alle zes op je af?' vraag ik met ietwat grote ogen. 'A o...' ik en een jurk. Echt niet. 'Maar wij hebben niet dezelfde maat!' breng ik ertegenin.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.