• Ontvoerd in Luxe

    Drie jongens en vijf meisjes zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft. Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door T0MDALEY.
    Hope Rhiannon Devlin door Amity
    Naomi "Katherine" Grenhold door DreamWishes
    Alison Love door jaimyhoi
    Jade Nelson door ANIC

    Jongens:
    Elan Smith door ANIC
    James van Briel door Moonly
    Marten Yusthin Kloster door Moonly

    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 17:07 ]

    James van Briel

    Ik knik 'Ja, Elise doet nog niet zo lang mee, maar wel net zo erg. En je hebt ongeveer dezelfde maat als Sanne. Heb je al zin om mijn familie te ontmoeten?' zeg ik grijnzend. Ik zucht even. Ik miste hun echt heel erg, hier was het veel minder gezellig.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Donkey:
    'Zijn we er bijna?'
    Shrek:
    'nee!'
    Donkey:
    'Zijn we er bijna?'
    Shrek:
    'nee!'
    Donkey:
    'Zijn we er bijna?'
    Shrek:
    'nee!'
    Donkey:
    'Zijn we er bijna?'
    Shrek:
    'nee, het is ver, heel ver van hier! Probeer je te vermaken!'
    Donkey:
    *pok* *pok* *pok* *pok* *buigt zich voorover naar shrek* *pok*
    shrek:
    'Ahh!! Zijn we er bijna!?'
    Fiona:
    'ja, daar is het!'

    Wauw, ik verveel me echt enorm...)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Hehehe ik ook, maar nu ben jij offline dus kan ik niet irritant doen tegen jou.]

    [Ik ben niet veel online, want ik ga het heel druk hebben met school, schoonspringen en wat problemen.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Moonly schreef:
    Marten Yusthin Kloster

    Ik ben volop aan het eten en volg het gesprek tussen Naomi en Jade. 'Hwet ies hweel werg bekker, Jade.' zeg ik met volle mond om haar te overtuigen. 'Gwoed gwemaakt.' zeg ik tegen Naomi.


    Naomi Grenhold

    Ik grinnik even en eet door en al snel heb ik mijn eten op en leg mijn bord en bestek op het aanrecht neer en leun er dan even tegen aan en kijk dan Marten aan. 'Heeft het gesmaakt?' vraag ik dan glimlachend en kijk ook even naar Jade, of zij het ook lekker vond. 'Zullen we wat gaan doen?' vraag ik dan en kijk even voor me uit.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jade Nelson
    Ik prop nog wat eten in mijn mond en knik vrolijk. Ik verveelde me eigenlijk al de hele dag al, en ik had zin om samen met Naomi en Marten iets te gaan doen. 'Wat wil je gaan doen dan?' vroeg ik met volle mond.

    [Ik denk, dan post ik maar wat]

    Moonly schreef:
    James van Briel

    Ik knik 'Ja, Elise doet nog niet zo lang mee, maar wel net zo erg. En je hebt ongeveer dezelfde maat als Sanne. Heb je al zin om mijn familie te ontmoeten?' zeg ik grijnzend. Ik zucht even. Ik miste hun echt heel erg, hier was het veel minder gezellig.


    [ik dacht er vanochtend toevallig aan XD]

    Alison Love
    Ik slik een keer als hij zegt dat ik ongeveer dezelfde maat als Sanne heb. Hij vraagt met een grijns of ik al zin heb om zijn familie te ontmoeten. Dan verman ik mezelf. 'Ja hoor, daar heb ik zin in,' zeg ik dan met een glimlach. 'Ik zal ze heus wel kunnen tegenhouden... En anders heb ik jou toch altijd nog wel die me bescherm?' Vraag ik met een scheve lach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marten Yusthin Kloster

    'Ja!' zeg ik als Naomi vraagt of het lekker was. Op haar volgende vraag spring ik overeind en kijk naar het hek. 'Laten we ontsnappen! Dat is pas leuk!' zeg ik nepblij. 'Eigenlijk hoeft maar een iemand te ontsnappen, die kan dan de politie waarshuwen.'

    James van Briel

    'Jahoor, Ik bescherm je wel tegen zes meiden die je een jurk willen aantrekken!' zeg ik lachend. 'Maar eerst wil ik ze knuffelen en vertellen wie jij bent.' Ik grijns even en breng met een hand mijn haar weer in model.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Reanimeert topic)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    'Dat is lief, wat je zegt,' zeg ik dan met een lieve glimlach. Dat hij over me wil vertellen betekent toch wel iets. Ik druk een kusje op zijn lippen. 'Zolang je me daarna red vind ik het goed,' zeg ik met een lachje. 'en anders moet ik mezelf gaan redden. En tegen zes meisjes... Dat gaat me niet lukken.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik glimlach 'Natuurlijk red ik je daarna. En Thom gaat je waarschijnlijk ook helpen.' Zeg ik tegen haar om haar gerust te stellen. Tranen beginnen in mijn ogen te prikken. Ik wou naar huis! Ik knuffel Alison en ruik aan haar haar.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jade Nelson
    'Maar hoe gaan we hier ontsnappen dan? Dat is toch onmogelijk? We komen hier nooit weg.. ' zei ik. Ik moest eigenlijk maar accepteren dat ik hier niet zomaar weg kon gaan..

    Nvm

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 17:13 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marten Yusthin Kloster

    'We komen hier uit! We moeten gewoon....' Ik dacht aan school. Geschiedenis, mijn favoriete vak. We waren bezig met de Molukken. Er was ook een keer een school gekaapt, toen werden de kindern ziek en mochten ze gaan. '...ziek worden.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik glimlach als James zegt dat Thom me ook wel zal helpen, hij trekt me in een knuffel en ik glimlach weer. 'Dat zou fijn zijn als hij ook helpt. Ik denk niet dat we anders tegen een zussen-leger opkunnen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.