• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik haal mijn schouders even op, 'ik heb geen idee'zeg ik en kijk even om me heen. 'Hoe laat is het eigenlijk, we moeten wel op tijd zijn om hem op te halen hé'zeg ik en kijk even naar Isabella.

    Andrew
    'Bij mij ben je altijd welkom'zeg ik met een glimlach en geef hem even gauw een kus. 'En bij jou komen lijkt me ook leuk, ik wil wel is weten hoe je kamer eruit ziet'zeg ik met een glimlach en kijk hem even aan.

    Isabella

    Ik knik en kijk ook om me heen. 'Eh...' Ik denk even na. 'Rond half 12 denk ik,' antwoord ik hem en kijk hem aan. Ik glimlach en leg mijn hoofd tegen zijn borstkas terwijl ik nadnek wat we nog meer kunnen doen. 'Die fakkels heb je leuk neer gezet,' glimlach ik en kijk hem weer aan. 'De boomstam ligt goed toch?' Ik kijk Austin vragend aan en bijt dan op mijn lip. Ik frons even mijn wenkbrauwen, terwijl ik mijn blik weer over de omgeving laat gaan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Misschien dat het wat later kan zijn, dat ze zo Danny kunnen ophalen? xd beetje weinig inspiratie]

    Danny

    Ik begin te lachen.
    "Dat wil je niet, weet je hoé een troep het is?" ik kijk Drew lachend aan en prik even zachtjes in zijn buik met mijn wijsvinger.
    "Maar het is daar in tegen ook wel een grote kamer, dus het lijkt of er haast geen troep ligt." lach ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Mijn kamer is ook niet heel netjes hoor'zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Ow een grote kamer dat is wel beter, ik heb niet zo'n hele grote kamer maar ook niet zo'n hele kleine'zeg ik en kijk hem aan. Ik prik hem terug in zijn buik en grijns dan even. 'Volgens mij gaat er iemand hier de kietel dood krijgen'zeg ik grijnzend en zet voor hij wat kan doen mijn handen in zijn zij en begin hem te kietelen.

    [Half 2 dan?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik begin te lachen.
    "Drew! Drew! De hechtingen!" roep ik lachend en probeer zijn handen weg te duwen. Ik voel dat het best pijn doet. "Drew, stop!" zeg ik en stop met lachen, het doet best pijn... Ik bijt op mijn lip en wacht tot hij stopt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [oke, is goed dan duurt nog wel even maar ja]
    Austin
    'Ja de boomstammen liggen zo goed'zeg ik en bijt even op mijn lip. Jayson heeft ondertussen zacht wat muziek aangezet en ik glimlach, vanavond hadden we die ook wel nodig. 'Volgens mij hoeven we al niks meer te doen'zeg ik lachend en kijk even aan. 'Misschien dat we al het eten in schalen kunnen doen of zo?'zeg ik en kijk even naar de chips. Ik haal mijn schouders op. 'We kunnen het eigenlijk ook wel uit de zak eten en dat andere eten lukt ook wel'

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 17:28 ]

    Andrew
    Ik stop gelijk als hij over de hechtingen begint en kijk hem aan. 'Sorry'zeg ik zacht en bijt even op mijn lippen, slimme actie weer. Ik kijk Danny even aan en kijk dan de andere kant op. Nu had ik hem weer pijn gedaan, iets wat ik dus echt niet wou.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 17:30 ]

    Danny

    "Nee, het is goed." zeg ik en leg mijn hand op zijn wang om zijn hoofd te draaien. Meteen geef ik hem een kus. Ik voel de pijn alweer afnemen en leg mijn hand even op mijn buik.
    Dan leg ik mijn hoofd op zijn schouder en druk een kusje in zijn hals.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik glimlach even zwakjes naar Danny en woel met mijn hand door zijn haar. 'Heb je geen pijn meer?'vraag ik hem, ik hoopte van niet, hij had nu wel genoeg pijn geleden de afgelopen dagen. Ik druk vlug een kusje op zijn wang en sla mijn andere arm om hem heen.
    [Ff eten]

    [ben der alweer]

    Danny

    Ik schudt mijn hoofd.
    "Het is alweer goed hoor, Drewiepewie." zeg ik met een glimlach en leun tegen hem aan. Ik druk een kusje op zijn wang en leg mijn hoofdweer op zijn schouder. Ik leg mijn hand op zijn andere schouder en druk mezelf tegen hem aan. Ik wil hem nooit kwijt, ik wil bij hem blijven.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'gelukkig maar' zeg ik opgelucht en woel weer zachtjes door zijn haar. Ik voel zijn hand op mijn schouder en ik trek hem nog uets dichter tegen mij aan. Ik hou echt van hem. Ik laat mijn hand van zijn haar naar zijn wang en streel daarover.