• I'm sorry if this is in the wrong sub-forum

    Yup, ik heb dus een nieuwe telefoon! Sinds gister.
    Het werd dus weer tijd om men abbo te verlengen en ik kon een andere telefoon erbij nemen.
    Nou heb ik de Samsung Galaxy s3 genomen (hoera)
    Het is een leuk dingetje enzo, Maar heb twee jaar met een blackberry gelopen, dan is dit opeens heel anders haha.
    En ik moet zelfs zeggen dat ik de blackberry soms zelfs een beetje mis :X Het is nu opeens zó stil en loop nog een beetje te klote met het touchscreen.

    Maarja om het topic nog een beetje nuttig te houden
    Is er iemand die een beetje ervaring heeft met de samsung galaxy, of iemand anders die een nieuw toestel heeft gehad? :) x


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik wil wel een nieuwe, maar het is allemaal zo duur en de goedkopere zijn zo lelijk. c:

    Ik wil heel graag een nieuwe, maar ja geen geld ><


    I am an idiot, I move.

    Ik heb de samsung galaxy S plus dus heb wel ervaring (:


    The sun will rise and we will try again.

    Nope, ik ben blij met mijn toestel!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Aan het begin moest ik er ook heel erg aan wennen maar nu is het al gewoon (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb nu een Ace omdat m'n vorige telefoon is gejat. Kutneger, koop je eigen telefoon.
    Hoe dan ook, de batterij gaat wel verdammt snel leeg.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik had ook 2 jaar met een BlackBerry gelopen, en ben ook over gestapt naar een Samsung Galaxy, maar ik ben naar een Y overgestapt, hij is niet heel groot, maar ook niet heel klein, ik vind hem fijn, maar mis mijn BlackBerry wel heel erg hoor. ): Verder maak ik ook heel veel gebruik van Opa zijn mobiel, en dat is een Samsung Galaxy Note, maar die is me nét weer iets te groot. :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Ooh deze batterij gaat juist heel lang mee, hoor ik ook van vrienden enzo


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jieber schreef:
    Ik had ook 2 jaar met een BlackBerry gelopen, en ben ook over gestapt naar een Samsung Galaxy, maar ik ben naar een Y overgestapt, hij is niet heel groot, maar ook niet heel klein, ik vind hem fijn, maar mis mijn BlackBerry wel heel erg hoor. ): Verder maak ik ook heel veel gebruik van Opa zijn mobiel, en dat is een Samsung Galaxy Note, maar die is me nét weer iets te groot. :Y)


    haha ik ken het gevoel...nu is me telefoon wel heel erg stil haha :P


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik kan dus totaal Niet omgaan met een touchscreen XD


    •*• Lululu •*•

    Ik heb gewoon nog lekker mijn BlackBerry! Ik mag in mei pas een nieuwe uitzoeken! Dan wordt het een iPhone :Y) Tenzij er weer mooiere BlackBerry's zijn natuurlijk! haha.


    To infinity and beyond •

    Mijn vriend heeft een galaxy, maar ik vind dat te groot. Mijn handige Nokia is binnen in de Saturn en nu heb ik mijn oud geval terug en ik mis mijn Nokia. De gsm die ik nu gebruik is echt de grootste miskoop ooit geweest. Stom sloom ding.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Invaesion schreef:
    Ik wil wel een nieuwe, maar het is allemaal zo duur en de goedkopere zijn zo lelijk. c:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik heb de Galaxy Y. Die is niet zo duur, maar heeft wel alles wat ik wil hebben. En dat is niet veel. Mijn moeder heeft de S3, maar zelf zou ik het nooit kopen. Veel te duur C:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LacunaCoil schreef:
    Ik heb de Galaxy Y. Die is niet zo duur, maar heeft wel alles wat ik wil hebben. En dat is niet veel. Mijn moeder heeft de S3, maar zelf zou ik het nooit kopen. Veel te duur C:

    ik kreeg hem gratis bij men abbo :Y)

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 12:09 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]