• I'm sorry if this is in the wrong sub-forum

    Yup, ik heb dus een nieuwe telefoon! Sinds gister.
    Het werd dus weer tijd om men abbo te verlengen en ik kon een andere telefoon erbij nemen.
    Nou heb ik de Samsung Galaxy s3 genomen (hoera)
    Het is een leuk dingetje enzo, Maar heb twee jaar met een blackberry gelopen, dan is dit opeens heel anders haha.
    En ik moet zelfs zeggen dat ik de blackberry soms zelfs een beetje mis :X Het is nu opeens zó stil en loop nog een beetje te klote met het touchscreen.

    Maarja om het topic nog een beetje nuttig te houden
    Is er iemand die een beetje ervaring heeft met de samsung galaxy, of iemand anders die een nieuw toestel heeft gehad? :) x


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cool, ik wil ook wel een S3. Ik denk dat je er wel aan went, hoor.
    Ik heb op dit moment een oeroude, bijna uit elkaar vallende LG cookie. Ik wil graag een nieuwe, maar ik heb mijn laatste centjes uitgegeven aan een laptop... Hoe kon jij die S3 dan betalen? Dat vraag ik me altijd af.

    Ik weet het nog niet. Ik ben aan het zoeken naar een nieuwe, maar ik weet niet welke... Mijn broertje heeft samsung galaxy ace, ik wil dus een andere ;'D


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Lilia schreef:
    Cool, ik wil ook wel een S3. Ik denk dat je er wel aan went, hoor.
    Ik heb op dit moment een oeroude, bijna uit elkaar vallende LG cookie. Ik wil graag een nieuwe, maar ik heb mijn laatste centjes uitgegeven aan een laptop... Hoe kon jij die S3 dan betalen? Dat vraag ik me altijd af.


    Ik kreeg hem gratis bij men abbonement. Eerste jaar 25 euro en daarna 50 wat maar 5 euro meer is dan ik betaalde mwt men bb


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik had de Galaxy Apollo, maar ik heb de accu per ongeluk gemolt...dus die moet ik naar de beste vriend van mijn vriend brengen...die werkt namelijk bij de belcompany...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.