• Standaardgegevens:
    Naam:
    Leeftijd: 15
    Kort iets over mezelf: Om te beginnen is mijn grootste hobby momenteel het schrijven van verhalen. De meeste verhalen die ik schrijf plaats ik niet op Q. Ik plaats eigenlijk bijna alleen maar fanfictions op Quizlet, omdat die meer gelezen worden en ik voor zo'n soort stories echt motivatie nodig heb om verder te gaan. Buiten het schrijven, speel ik ook graag piano. Ik ben iemand die respect voor bijna iedereen heeft en ik kraak andermans creaties niet graag af. Ik verspil mijn tijd niet aan mensjes met eigendunk =)

    Stories:

    Legenda:
    x Lopende stories (15)
    x Gepauzeerde stories (3)
    x Afgelopen stories (2)
    x Nog niet gestart (3)
    Totaal: 23 stories

    Fanfictions
          xBabysitters • One Direction
    Beschrijving: Emily krijgt de taak om op vijf jongetjes te passen genaamd Harry(6 jaar), Louis(8), Zain(7), Niall(7) en Liam(7). Dit blijkt makkelijker gezegd dan gedaan. Lukt het Emily de jongens in toom te houden, of wordt het een complete chaos? Lees het in deze story.

          xSecret Love with a Criminal II One Direction
    Beschrijving: Na twee jaar een relatie te hebben met Liam, wilt Madison wel eens wat bekendheid bij zijn vrienden. In eerste instantie staat Liam dit niet toe, maar naderhand neemt ze haar toch een keer mee naar zijn huis waar hij samen met zijn vrienden in woont. De reden dat Liam, Madison nooit mee heeft genomen, is dat hij een duister geheim bij zich draagt. Madison weet niet dat Liam een professionele crimineel is, en hij zonder zijn vrienden op straat zou staan. Liam is echter niet de enige die geheimen met zich meebrengt. Wie zal elkaars geheimen als eerste ontdekken?
    (Samen met HARRYxNIALL, ThingsInLife en Lilo1D)

          xLife is cruel ~ Larry Stylinson
    Beschrijving: Als Harry op het punt staat de moed op te geven, en van de brug te springen, komt hij een wel heel aantrekkelijke jongen tegen. Ze raken bevriend en Harry wilt steeds meer van hem. Tot op de dag dat hij Louis met een ander meisje ziet. Harry schrikt hier zo van dat hij achteruit deinst. Een auto die zijn grip verliest op het gladde ijs ontneemt hem het leven. Louis ziet zijn vriend met eigen ogen overreden worden. hij rent weg en probeert alles om zich heen te vergeten. Dan rent hij plotseling tegen een boom op waardoor hij zijn geheugen volledig kwijtraakt. Louis denkt gek te worden als telkens opnieuw die ene jongen met de krullen in zijn leven verschijnt. Wie is hij, en wat wil hij van hem? Zullen Harry en Louis ooit nog samen komen? Lees het snel!

          xDo you like my shoes? • Zayn Malik
    Beschrijving: Andrea werkt als Engels lerares op een middelbare school. Van haar ouders krijgt ze voor haar verjaardag een tripje naar Londen cadeau. Daar ontmoet ze Zayn. Ze krijgt een relatie maar probeert dit vervolgens voor haar leerlingen te verbergen.
    {Samen met MsStylesssss)

          xIllusion never changed, into something real • Harry Styles
    Beschrijving: Denise krijgt een droom waarin ze seks heeft met Harry Styles. In het begin is ze ervan overtuigd dat het niet echt gebeurd is, maar na een tijdje komen er een heleboel aanwijzingen die erop wijzen van wel. Uiteindelijk besluit ze contact op te nemen met Harry zelf, maar dit gaat natuurlijk niet zo gemakkelijk.
    (Samen met Esmeexlouis)

          xOne direction to the Tommo's • Louis Tomlinson
    Beschrijving: Tessa mag van school uit naar Engeland. Ze komt in het gezin van Charlotte Tomlinson. Hoelang duurt het voordat Tessa erachter komt dat Louis Tomlinson Charlotte's grote broer is?
    (Samen met Snuf & suusloves1D)

          xI Miss You By My Side • Niall Horan
    Beschrijving: -
    (Samen met xVanilla)

          xShe's Not Afraid • Liam Payne
    Beschrijving: -

          xThe boy in the striped T-shirt ~ Nouis Horanson
    Beschrijving: (proloog) Het was een strenge winter. Huizen waren verwoest in het huidige Verenigd Koninkrijk. Vele belangrijke gebouwen waren plat gebombardeerd, en vele levens waren al ontnomen. Iedere dag opnieuw was het weer een bloedbad in alle grote steden, en geschreeuw en gehuil overmande alle andere geluiden. Soms klonk er een schot van een geweer. Ja, er was opnieuw een oorlog uitgebroken tussen Engeland en Ierland. Een oorlog die eeuwig leek te duren voor alle honger lijdende gezinnen. Niet alleen de Britten hadden het slecht: De Ieren zelf ook. Slechts de rijke gezinnen hadden het goed. De prijzen waren ontiegelijk hoog en bijna onbetaalbaar. Zonder geld was je nergens.

    Iedere dag weer werden er treinen vol Britten naar Ierland over gereisd. Ze werden gevangen genomen en verplicht de rijke Ieren te dienen. Ze kregen wel eten, maar dat was echt maar minimaal, en het goedkoopste van het goedkoopste. Ze moesten slapen op matrassen gemaakt van stro, en kregen niet eens een deken. Ook liepen ze het risico geslagen te worden bij het geringste foutje. Ze mochten niet praten, tenzij hen erom gevraagd werd. Ze mochten nooit een opdracht weigeren, en hun behoeften moesten ze in een emmer op hun kamer doen. Zichzelf wassen mochten ze niet.

    Al met al was het toch beter dan honger lijden zoals de arme Ieren, of rond zwervende Britten. Ze kregen eten, dat was al heel wat. Het was een keuze tussen leven of dood. Óf je diende de Ieren en koos ervoor om te "leven", óf je liet jezelf ombrengen door een soldaat, of pleegde zelfmoord.

    Dit is het verhaal van Niall Horan (Ierland, Mullingar) en Louis Tomlinson (Engeland, Doncaster). Ervaar het leven als rijke Ier (Niall), en als dienaar van de vijand (Louis).

    "Maar wat als ik verliefd ben op iemand met wie ik niet eens mag praten?" - Niall Horan.
    "Hij is mijn beste vriend, maar tegelijkertijd ook mijn vijand." - Louis Tomlinson.
    (Samen met JetHoran)

          xJaundice || Niam Poran (Niall & Liam)
    Beschrijving: Een dramatische story over de zorgeloze Niall en de voorzichtige Liam. Niall houdt wel van een beetje feesten en doet graag wedstrijdjes met zijn vrienden wie er de meeste alcohol op krijgt. Terwijl Liam juist helemaal niet van feesten houdt en geen vinger uitsteekt naar alcohol. Zal het Liam lukken Niall tegen te houden als hij echt een keer over de streep gaat? Of weet Niall zijn roekeloosheid onder controle te houden?
    Een story die volledig over het thema 'dronkenschap' gaat, met veel dramatische wendingen.
    (Samen met Lilo1D)

          x [Title] || One Direction
    Beschrijving: Als hun vakanties bijna ten einde zijn, gebeurt er ineens iets verschrikkelijks: Een tsunami overspoelt een groot deel van Thailand. Dit verhaal wordt verteld vanuit vijf verschillende perspectieven, met ieder zijn eigen verhaal. Gebaseerd op de tsunami in 2004 en de film The Impossible, maar met een andere verhaallijn.

          [xLilo and a Stitch ~ Lilo Paynlinson
    Beschrijving: -
    (Samen met xLenox)

          xMy heart is addicted to you, my body longs for you ft. One Direction
    Beschrijving: Brittney ziet het even niet meer zitten als haar beste vriendin Alicia sterft. Ze wordt depressief en gaat naar een speciaal opvang in Ierland. In het vliegtuig komt ze echter wel een heel aardig persoon tegen. Haar leven neemt ineens een heel andere wending. Maar hoelang zal het duren totdat ze erachter komt dat die vijf leuke jongens samen een bandje vormen?

          xLove the way you lie ft. Louis W. Tomlinson
    Beschrijving: -
    (Samen met dynamitexxx)

          xHow a lie can change my world \\ One Direction
    Beschrijving: Als de jongens van One Direction er even tussenuit gaan en op vakantie gaan in de Verenigde Staten waar ze overigens nog niet zo beroemd zijn als in Europa herinneren ze zich weer hoe het was om niet beroemd te zijn. Ze besluiten er een tijdje te blijven en een normaal leven te lijden maar dat pakt toch niet helemaal uit zoals ze gehoopt hadden. Hoe loopt dit af?
    (Samen met TameMeAsIAm, DREAMBIGx & FRAUKE1D)

          xSeven minutes in heaven love game • One Direction
    Beschrijving: Een spel voor de lezers. Gestopt omdat het niet lijkt te werken.

          xStuck in London {feat. Liam J. Payne}
    Beschrijving: -
    (Samen met EmilyStyles)

          xDangerous Secrets || Niall Horan
    Beschrijving: Persephone is geboren en opgevoed als een strenge Jehova's getuigen. Ze doet dingen als normale tieners en wordt zelfs verliefd op Niall. Haar ouders mogen hier natuurlijk niet achter komen. Op een dag wordt ze ontvoerd door een man met een masker. De man doet vreselijke dingen met haar en nu is het Nialls taak haar leven te redden. Zal het hem lukken?
    (Samen met BeTheDreamer)

          xI protect my child ft. Harry E. Styles
    Beschrijving: (proloog) Ik hield de zwangerschapstest in mijn handen. Please laat het negatief zijn! was alles wat er op dat moment door mijn hoofd ging. Ik wachtte af. Het duurde enkele minuten, dat voor mij uren leek te duren. Met trillende benen en knikkende knieën stond ik knarsetandend in het wc-hokje van de Hema. Ik beet op mijn lip en friemelde aan de verpakking. Ik stroopte mijn mouwen steeds omhoog en weer omlaag. Toen ik zag wat er op het schermpje stond, rende ik huilend het wc-hokje uit. Er stond een plusje. Ik was zwanger. Ik was pas vijftien. Dat was slechts het begin. Het begin van een meisje dat huilend tegen een boom zat midden in de grote stad, Amsterdam. Het meisje dat alles om zich heen was vergeten, dat het liefste wilde sterven. Allemaal door hém. Hij die mijn leven ruïneerde, maar tegelijkertijd ook de oorzaak was van het grootste geluk dat me kon overkomen. Harry Styles. Dat was zijn naam. En mijn naam is Catlyn, ook wel Cat genoemd. Ik ben pas 15, en verkracht.
    (Samen met dynamitexxx)

          xBalls, wisps and a peak in the Christmas tree || One Direction (Bromance) (16+)
    Beschrijving: Een verhalenbundel van verschillende bromances.
    (Samen met Lilo1D)

    Onbekende Personen

          xthe Sixth of July
    Beschrijving: Tamara vindt een boek genaamd 'the Sixth of July'. Gefascineerd begint ze te lezen, en raakt al gauw verslaafd aan de spannende hoofdstukken. Hoe meer ze erin leest, hoe meer ze het idee krijgt zich echt in deze wereld te bevinden. Ze wordt gekweld door demonen en alles lijkt ineens een grote horror. Ze wordt zich steeds meer bewust van alle tragische ongelukken om zich heen, waarvan ze overtuigd is dat ze veroorzaakt zijn door de demonen die alleen zij kan zien. Ze wilt de mensen waarschuwen voor de dag waarop alle ondoden wraak zullen nemen op de mensheid. De dag waarop demonen levende en niet-levende lichamen over zullen nemen, om zelf weer te kunnen leven. De dag waarop de gedoemde, oneindige levenden (vampiers) extra hard toe zullen slaan. En de dag waarop weerwolven hun roedels kunnen uitbreiden. Kortom, een hel op aarde, met een groot bloed spektakel. Zal het Tamara lukken de mensen op tijd te redden, of zal iedereen eindigen als zombie?
    (Samen met ThunderStorn)

          x21 december 2012
    Beschrijving: Vanaf 21 december 2012 neemt het leven van Esmée ineens een heel andere wending.

          xChanging Lives
    Beschrijving: Paul, een jong, succesvol econoom, ontdekt wanneer hij wat aan het zappen is, dat hij een broer heeft. Een jongen genaamd Mike die sprekend op hemzelf lijkt, is gitarist in een welbekende band. Hij besluit hem op te zoeken, maar wanneer ze ruzie krijgen, besluiten ze van leven te wisselen. Mike gaat te werk als econoom, en Paul hangt de gitarist uit van een band, waarbij het zich echt niet kan permitteren foute noten aan te slaan. Hoe loopt dit af?

          xThey Think I'm a Vampire
    Beschrijving: Soundtrack

    Stand Alones: (13)
    Lirry • Locked up [16+]
    Narry • I'm too fat for him
    Larry • I want more [16+]
    Harry Styles • Look the death in the eyes
    Harry & Axelle • Je t'aime
    Zayn & Alethi • Take You Home [16+] (Samen met Chronicles)
    Liam & Lisa • Stuck in wet darkness [16+]
    Harry & Sophie • DC Dance Competition
    Harry & Cait • I'm young, wild and free [16+] (Nog niet geactiveerd)
    Liam & Lisa, Harry & Esmée • Doubledate (Nog niet geactiveerd)
    Zerrie (Onderdeel van: "Balls, whisps and a peak in the Christmas tree" )
    Jiall (Onderdeel van: "Balls, whisps and a peak in the Christmas tree" )
    Narry + Ed Sheeran (Onderdeel van: "Balls, whisps and a peak in the Christmas tree" ) (nog niet geactiveerd)

    Schrijfwedstrijden: (op ander profiel)
    Schrijfwedstrijd WinterElf ~ opdracht 1
    Schrijfwedstrijd WinterElf ~ opdracht 2
    Schrijfwedstrijd WinterElf ~ opdracht 3
    Schrijfwedstrijd WinterElf ~ opdracht 4
    Schrijfwedstrijd WinterElf ~ opdracht 5
    Schrijfwedstrijd WinterElf ~ opdracht 6
    Schrijfwedstrijd Kanda & Aegypte ~ opdracht 1
    Schrijfwedstrijd Kanda & Aegypte ~ opdracht 2
    Schrijfwedstrijd Kanda & Aegypte ~ opdracht 3
    Schrijfwedstrijd Kanda & Aegypte ~ opdracht 4
    Schrijfwedstrijd Kanda & Aegypte ~ opdracht 5
    Schrijfwedstrijd Kanda & Aegypte ~ opdracht 6
    Quizlet's best allround: Opdracht 1 - Hall Of Fame

    Hier vind je tips voor het schrijven van een story.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2019 - 8:13 ]


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.