• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - gereserveerd door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Rafael Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    De Story

    Audrey Olivia Lowell

    'Nou zo goed was het nou ook niet.' zeg ik dan toch en beetje onzeker en bijt op mijn lip. 'Maar ook cool dat je de hele dag een beetje muziek speelt, andere leert muziek te spelen, playlisten maakt en een muziek, theater opleiding doet.' zegik dan grijnzend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Anna Bailey Miller
    Hij stopt met dansen en pakt een krukt en legt daar Axelle haar voet op. Ik sta ondertussen op en zie de pasjes die Guy net deed weer voor me en probeer ze na te doen en stop hier en daar een ander pasje tussen als ik het niet weet en om op de maat van de muziek te blijven. Ik doe rustig aan omdat mijn spieren weer een beetje zijn afgekoeld.

    Axelle
    'I don't know, ik mag nu alleen 6 tot 8 weken niet dansen. I hate that' zeg ik zuchtend. 'Zo leer ik niks' vervolg ik daarna. Ik kijk naar mijn enkel die dik is en zucht weer. 'Waarom ik, waarom ik?' mompel ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Rafael Julián Gonzaléz
    'Ik zal het op facebook zetten' Zeg ik wat verward. 'Maar kom op we gaan vrienden voor mij zoeken.' en tegelijkertijd trekt ik Ashley aan haar been van de tafel af. 'Niet vallen.' Roep ik tegen haar.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 1:26 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    xEvangeline schreef:
    [Hoi - alweer -, zou iemand me misschien een kleine samenvatting of zo willen geven? Ik was de hel dag weg dus wist ik niet dat we al begonnen waren.]
    [het is vanavond begonnen ;) de hiphop les begint zo en een aantal zitten in de kantine ofzo xD meer weet ik eigenlijk niet. Axelle heeft haar kruisband gescheurd met dansen dus die kan nu niet dansen.]

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell
    'Nee!' Ik lach en pak mijn Pet goed vast zodat die niet valt. 'Wil je nog wel even langs de kantine. Ik wil wat drinken kopen. Ik heb dorst. Of een automaat.' Ik grinnik en probeer het mezelf zo comfortabel Mogelijk te maken. 'En ik weet hoe je moet
    Lopen.' ik glimlach even en zucht. Dan begin ik op zijn onderrug te trommelen. 'Jij hebt er uitendelikk meer last van aan je schouder,' lach ik. En beweeg mijn voeten met de hakken eraan vast. 'Gelukkig hen ik geen jurkje aan. Dat zou ik niet zo leuk vinden,' grinnik ik en houd op met trommelen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Topic bijna vol]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor


    Penelope Sarah Gonzalez.

    "Fuck this" zei ik zuchtend waarna ik mijn tas achter de balie zette waar de receptie moest zijn.
    "Als ik die zaal niet vind, dan dans ik niet".
    Ik sloeg mijn armen even over elkaar heen en haalde toen mijn iPod uit mijn zak om 1 oortje in te steken en een liedje te zoeken.
    LMFAO kwam op waardoor ik vrolijk mee begon te dansen.
    "Ik moet echt vrienden zoeken" mompelde ik, toen ik doorhad dat ik echt eenzaam overkwam.

    mismi schreef:
    (...)[het is vanavond begonnen ;) de hiphop les begint zo en een aantal zitten in de kantine ofzo xD meer weet ik eigenlijk niet. Axelle heeft haar kruisband enkelbanden gescheurd met dansen dus die kan nu niet dansen.]


    That is a perfect copy of reality.

    [Ik ga slapen, byee]


    That is a perfect copy of reality.

    (Er s nog niks gebeurt. Er s emand flauwgevallen en er is een hoop gepraat. Didier (DJ) en Audrey zijn nu in de muziek studio.)

    Didier Jason Poel.
    Ik lach weer even. "Dankje, ik vind het erg leuk om te doen." Zeg ik met een kleine glimlach. Ik sloeg een paar noten aan. "Nog een verzoekje, of iets wat je wilt leren?" Vraag ik. ik zat graag hier en meestal zat ik hier alleen of met een vand nadere DJ's. Ik zucht even. "En je kan wel goed zingen."


    We've lived in the shadows for far too long.

    [weltruste =)]


    Lucas Samuel Sadler.

    "Nope, de kantine waren we daarnet Rose, er is geen weg meer terug".
    Ik begon te huppelen waardoor zij meer last had dan ik, maar stopte al rap.
    "Gelieve mijn onderrug met rust te laten, ik zou die nog kunnen nodig hebben in de toekomst".
    Ze hield na een tijdje op met mijn onderrug te beschadigen, ze sloeg me echt veel, "Ja, doe me dat niet aan, een klee- DE ZITHOEK !" riep ik dwars door mijn eigen zin heen toen ik een ruimte zag met zetels erin.
    Volgens mij was dat de zithoek.

    mismi schreef:
    (...)[het is vanavond begonnen ;) de hiphop les begint zo en een aantal zitten in de kantine ofzo xD meer weet ik eigenlijk niet. Axelle heeft haar kruisband gescheurd met dansen dus die kan nu niet dansen.]

    [Wow, vanavond begonnen en nu al bijna vol? dat gaat snel zeg :D. In ieder geval bedankt :).
    Is er misschien nog iemand die Zelda kan joinen?]


    Fuck the government.

    Ik ga ook slapen! Welterusten!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor