• De stelling van deze week luidt:
    Gestorven artiesten, zoals Amy Winehouse en Michael Jackson, krijgen meer eer en aandacht dan ze verdienen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I am an idiot, I move.

    Eens.
    Voor ze stierven, kregen ze 'nul komma niks' aandacht of kregen ze volle bak haat over zich heen. Nu worden ze aanbeden als goden.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Klutz schreef:
    Michael Jackson krijgt niet teveel aandacht. Amy Winehouse wel ;___;


    (Be)lieve in (you)rself

    oneens. Michael jackson kreeg er misschien wel fans bij, maar hij was al een grote artiest voor hij stierf.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Cloelia schreef:
    Oneens,, als ik zie hoeveel aandacht sommige levende artiesten onterecht krijgen, mogen zij van mij alle mogelijke aandacht krijgen


    26 - 02 - '16

    Ik ben het níet eens met deze stelling.
    Amy Winehouse en Jackson werden in de belangstelling gezet na hun dood om het bekend te maken, nu is alles al een beetje overgewaaid, het was gewoon om te laten weten dat ze er niet meer waren, als een soort eerbetoon. Het gaat gewoon weer voorbij na een paar weken. Of misschien een paar dagen.


    Mirrors only reflect colors, you're the one to reflect yourself

    Cloelia schreef:
    Oneens,, als ik zie hoeveel aandacht sommige levende artiesten onterecht krijgen, mogen zij van mij alle mogelijke aandacht krijgen


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Fainthearted schreef:
    Eens.
    Voor ze stierven, kregen ze 'nul komma niks' aandacht of kregen ze volle bak haat over zich heen. Nu worden ze aanbeden als goden.

    Maar is dat meer aandacht of eer dan ze verdienen? Want daar gaat de stelling immers over.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    SeverusS schreef:
    Michael Jackson vond ik wel sneu eigenlijk. Hij had nog 50 concerten gepland staan. Mijn vader vertelde mijn broertje daarover en hij werd fan van Michael, maar toen ging hij dood en werd hij nog meer fan. Maar nu is dat wel een beetje voorbij.
    Maar die artiesten kunnen er natuurlijk niks aan doen dat ze aandacht krijgen na hun dood. Dat hebben ze, neem ik aan, niet gevraagd. :Y)
    Maar ik stoor me er echt niet aan.


    Het is wel zo, ze hebben er niet naar gevraagd dat ze na hun dood zoveel aandacht krijgen. Net als wat je op het einde zegt, ik stoor me er ook niet aan.


    Are you happy? Huh?

    Meer aandacht dan ze verdienen, dat niet echt. Maar ze krijgen wel veel meer aandacht dan toen ze leefde. Op zich is dat best sneu.


    Kwas Tac-O's, kayy? ACCEPT IT YOU LITTLE ***....

    Dat vind ik verschillen per artiest. Bij grote artiesten veel minder dan bij iet wat kleinere artiesten.


    Don't find love. Let love find you.

    Meh, ja, aan de ene kant wel, maar het blijven goede artiesten.


    Destroy what destroys you.

    Amy Winehouse heeft zichzelf de dood in geholpen en ook Jackson heeft zelf een aandeel in zijn ondergang gehad, een groot aandeel waarschijnlijk als zijn dokter onschuldig is. Maar een wijlen artiest is een stuk interessanter, er kunnen vunzige en smakelijke details boven water komen en de begravenis is ook een spektakel voor menig paparazzi. Zelf is mijn mening verdeeld, ik vind dat mensen als Tjaikovski of Chopin wel veel aandacht verdienen. (hoera)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bronx schreef:
    Ik was fan van Michael Jackson en Amy Winehouse vòòr ze allebei zijn gestorven. Ik vind het echt oneerlijk en zielig hoe mensen hen "haatte" of allesinds niet waarderden tijdens hun carrière. Ze zijn dood en plots is iedereen fan van hen gewoon daarvoor, en omdat ze dan nog altijd in de spotlight staan met documentaires, promoties van CD's en DVD's. Ik vind dat vreemd en onrespectvol tegenover de ariesten.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    TacOs schreef:
    Meer aandacht dan ze verdienen, dat niet echt. Maar ze krijgen wel veel meer aandacht dan toen ze leefde. Op zich is dat best sneu.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Depends.


    Intersectional feminist