• De stelling van deze week luidt:
    Gestorven artiesten, zoals Amy Winehouse en Michael Jackson, krijgen meer eer en aandacht dan ze verdienen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I am an idiot, I move.

    Ik weet nog dat een paar dagen voordat Amy Winehouse overleed, ze net een optreden had gedaan met nog een artiest (ik weet niet meer wie het was) en alle comments waren erg negatief over haar en haar alcoholgebruik, en toen twee dagen later had iedereen het over "de beste zangeres EVER" >.<
    Hypocriet


    If you're going to hell, keep going

    Polyhymnia schreef:
    Absoluut niet! Het zijn allebei erg goede artiesten en ze verdienen alle aandacht een eer die ze krijgen. Ook andere onlangs overleden artiesten die veel aandacht krijgen (Whitney Houston, Robin Gibb, etc.) verdienen het.
    Het is wel jammer dat er nu meer aandacht voor ze is dan toen ze nog leefden en dat platenmaatschappijen de dood van een artiest zo uitbuiten...


    Love don´t break me.

    Eens


    Bowties are cool

    Totally yes. Ik heb nooit iets van Amy Winehouse gehoord, tenminste iets positiefs, tot dat ze dood ging. En toen ging het van "Amy Winehouse is so talented" "What a loss"...
    Holy fuck.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Absoluut oneens.


    Life is full of fake people

    Nee. Respect hebben voor overledenen is goed en juist omdat ze er niet meer zijn, krijgt hun muziek meer waarde. Het is gewoon logisch, je mist pas iemand wanneer diegene weg is. Dan beseffen we pas wat voor talent ze toch eigenlijk hadden.

    Kurt Cobain zou toch eigenlijk ook wel ge-mentioned moeten worden (cat)

    Uneventful schreef:
    Totally yes. Ik heb nooit iets van Amy Winehouse gehoord, tenminste iets positiefs, tot dat ze dood ging. En toen ging het van "Amy Winehouse is so talented" "What a loss"...
    Holy fuck.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Sommige wel sommige niet, sommige krijgen juist te weinig aandacht.
    Maar dat hypocriete gedoe zou wel minder mogen.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 17:09 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Square schreef:
    Maar hoe bepaal je dan hoeveel eer of aandacht iemand verdient? Ik moet toegeven dat ik de ophef over Micheal Jacksons dood af en toe ook enigszins overdreven vond, maar ik denk niet dat er veel mensen zijn die doen alsof ze er meer door zijn aangegrepen dan ze in werkelijkheid zijn. Dat betekent dus dat hij de aandacht die hij krijgt, ook op de een of andere manier verdiend heeft, zelfs al is misschien niet iedereen het daar mee eens omdat niet iedereen zoiets hetzelfde ervaart.


    Amen.


    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."

    Polyhymnia schreef:
    Absoluut niet! Het zijn allebei erg goede artiesten en ze verdienen alle aandacht een eer die ze krijgen. Ook andere onlangs overleden artiesten die veel aandacht krijgen (Whitney Houston, Robin Gibb, etc.) verdienen het.
    Het is wel jammer dat er nu meer aandacht voor ze is dan toen ze nog leefden en dat platenmaatschappijen de dood van een artiest zo uitbuiten...

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 18:06 ]

    Helemaal oneens. Ze vragen absoluut niet om zoveel aandacht na hun dood. Michael Jackson had inderdaad 50 concerten gepland staan, het zou starten op 13 juli (mijn verjaardag). Ik snap niet dat ze nu extra eer en aandacht krijgen. Ze vragen er helemaal niet om, dus waarom nog eens extra? Hartstikke onnodig en overbodig.


    Are you happy? Huh?

    niemand kan te veel of te weinig eer
    je krijgt het of je krijgt het niet
    en er word nauw eenmaal aandacht gegeven aan doodde mensen omdat het erg is als er iemand dood gaaf.
    en omdat het een beroemd iemand is die dood gaat maak the niet minder of erger

    ik ben het niet eens met dat ze nu meer aandacht krijgen dan ze verdienen, ik ben het wel eens met het feit dat ze meer aandacht verdient hadden toen ze nog leefden.

    en trouwens, deze mensen kunnen nooit te veel aandacht, eer of respect krijgen. ze waren zó talentvol en goed.