• De stelling van deze week luidt:
    Gestorven artiesten, zoals Amy Winehouse en Michael Jackson, krijgen meer eer en aandacht dan ze verdienen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I am an idiot, I move.

    Absoluut oneens. Iedereen gaat zich sowieso meer interesseren in een persoon wanneer deze dood is, dat is zelfs in je directe omgeving zo. Iedereen word om zijn/haar talenten en kwaliteiten herrinerd, en bekende artiesten door hun muziek, die vaak ook nog verdomd goed is! Micheal Jackson was de king of pop, dan is veel aandacht in het nieuws toch geen schande? Zulke overleden artiesten horen veel aandacht te behouden, want als dat niet zou zijn dan weten ze over enkele tientallen jaren niet eens meer wie de king of pop was of the king of rock 'n roll(Elvis) en dat zou in mijn ogen enorm jammer zijn.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    CyberLord schreef:
    Hmmmm, ja. Opeens word er duizend keer meer aandacht aan ze besteed, alleen omdat ze dood zijn. En de bedrijven waaronder ze onder contract stonden persen het ook nog eens uit. Dit door middel van films en door nog meer CD's uitbrengen. Ik ben het dus eens met de stelling.


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    Bronx schreef:
    Ik was fan van Michael Jackson en Amy Winehouse vòòr ze zijn gestorven. Ik vind het echt oneerlijk en zielig hoe mensen hen "haatte" of allesinds niet waarderden tijdens hun carrière. Ze zijn dood en plots is iedereen fan van hen gewoon daarvoor, en omdat ze dan nog altijd in de spotlight staan met documentaires, promoties van CD's en DVD's. Ik vind dat vreemd en onrespectvol tegenover de ariesten.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 16:05 ]


    Tell me about it, stud.

    ja, ik ben het er mee eens. als ze dood zijn vind iedereen ze opeens geweldig, but why???

    x

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 18:16 ]


    when life sucks, you have to move on

    Nou... Diegene die genoemt zijn vind ik Ja. Ze gebruikte allemaal middelen die je eigenlijk niet in zou moeten nemen, en Micheal Jackson heeft zijn gezicht laten veranderen. Als er een andere artiest zou sterven, bijvoorbeeld Justin Bieber, waar hij niets aan kan doen vind ik dat hij wel aandacht moet verdienen. Maar Amy Winehouse en Micheal Jackson vind ik niet dat ze extra aandacht verdienen.


    [crooked]

    Eigenlijk wel. Als ze voor hun dood die eer niet krijgen, hoeven ze die na hun dood ook niet te krijgen.


    This is me.

    Het is ook wel zo dat er opeens aandacht op wordt gevestigd en daardoor meer mensen die artiest en/of z'n liedjes opzoeken.
    Ik zat geloof ik in groep 7 toen Michael Jackson doodging. Ik hield me niet echt met muziek bezig ofzo. Maar toen werden er pas allemaal dingen over hem gezegd, dus ja, toen wist ik pas zegmaar dat 'ie' had bestaan.


    --

    Ik vind wel dat sterren die opeens dood zijn, veel aandacht krijgen. Ze proberen nog geld te verdienen uit die artiesten, terwijl ze dood zijn. Zoals Michael Jackson, hij had -volgens mij- zijn beste tijd gehad en was wat uit de media etc verdwenen, dan is hij dood en wordt er ineens overal over hem geschreven, komt er een nieuwe dvd of weet ik veel wat. Oké ja, ik ben het eens met deze stelling.


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    mee eens, sorry hoor, maar dood is dood, er zijn miljoenen onbekende talenten op deze wereld!

    CyberLord schreef:
    Hmmmm, ja. Opeens word er duizend keer meer aandacht aan ze besteed, alleen omdat ze dood zijn. En de bedrijven waaronder ze onder contract stonden persen het ook nog eens uit. Dit door middel van films en door nog meer CD's uitbrengen. Ik ben het dus eens met de stelling.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    CyberLord schreef:
    Hmmmm, ja. Opeens word er duizend keer meer aandacht aan ze besteed, alleen omdat ze dood zijn. En de bedrijven waaronder ze onder contract stonden persen het ook nog eens uit. Dit door middel van films en door nog meer CD's uitbrengen. Ik ben het dus eens met de stelling.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Cheops schreef:
    Absoluut oneens. Iedereen gaat zich sowieso meer interesseren in een persoon wanneer deze dood is, dat is zelfs in je directe omgeving zo. Iedereen word om zijn/haar talenten en kwaliteiten herrinerd, en bekende artiesten door hun muziek, die vaak ook nog verdomd goed is! Micheal Jackson was de king of pop, dan is veel aandacht in het nieuws toch geen schande? Zulke overleden artiesten horen veel aandacht te behouden, want als dat niet zou zijn dan weten ze over enkele tientallen jaren niet eens meer wie de king of pop was of the king of rock 'n roll(Elvis) en dat zou in mijn ogen enorm jammer zijn.


    Dat dus.
    Weet je, als ik al die reacties hier zo lees ga ik me haast schuldig voelen dat ik fan van Michael Jackson geworden ben na zijn dood. Maar ik had daarvoor gewoon nog nauwelijks van hem gehoord (ik leefde een tamelijk popmuziekloos leven, en sloeg de celebrity stukjes in de krant altijd over xd)
    Het is trouwens wel een beetje zo dat mensen er hun slaatje uit willen slaan, maar ja. Toen This is it uitkwam, hoorde je mij niet klagen [=


    There is freedom in the dark.

    ligt eraan... heeft dit persoon het verdient? natuurlijk gaan mensen er meer om geven als diegene dood is. ik ben MJ ook pas echt gaan kennen toen hij er niet meer was... maar hij was the king of pop... bij minder beroemde mensen duurt de aandacht na hun dood korter...


    littlebarbie

    xDisney schreef:
    Eens, ze krijgen meer aandacht, ze zijn vaker op het nieuws en de cd's worden veel beter verkocht. We jammer dat mensen dat pas gaan doen als ze dood zijn.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Britsanity schreef:
    Dat ligt eraan welke artiest het is. Het is alleen dat ze pas gewaardeerd worden om hun werk nadat ze zijn overleven. Alsof mensen schuldgevoelens hebben omdat ze het niet eerder hebben gedaan. Triest


    you should take yourself as you are, because you're wonderful