• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 10:46 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik draai mezelf zo dat ik recht in Naomi haar ogen kijk. Hoewel ik dit liever ovesla. Het moet. 'Houd je van Sam?' Ik zeg het gelijk. Ik laat in mijn stem geen emotie door schemeren en mijn gezicht staat emotieloos. Als ik gebroken zou kijken of klinken, maakte ik het haar moeilijker. Dus dan gewoon zo. Als ze Sam zou kiezen zou ik echt gebroken zijn en ik zou ze vermijden. Dat zou ik echt doen. Misschien dat ik wel elke dag in de badkamer blijf of op de bank waar... Ik zucht en kijk haar aan. Wachtend op antwoord. Pas daarna zou ik verder vragne.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    "Why not? Of moet ik het eerst 'officiëel' vragen? Want meiden en hun cliché" zeg ik knipogend. Ik peilde onbewust haar reactie.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomi Micheal

    Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip, ik hou van Sam, ja, ik moet het toegeven, maar ik hou ook van Ian, zoveel. Ik zucht. 'Ja.' zeg ik dan zacht, maar het klinkt meer als gepiep en bijt op mijn lip en kijk hem aan en weer loopt een traan over mijn wang.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    JokerBaby schreef:
    Nala
    "Ik denk niet dat ik ooit die lompigheid die in me in gebakken zit, kan afleren..." mompelde ik, maar vond het toch fijn dat hij een poging deed om me op te vrolijken.
    "Weet je..." zei ik in een plotse opwelling van eerlijkheid. "Ik vind het hier best fijn... Moesten die mannen hier niet zo verschrikkelijk zijn... de meeste dan toch... zou ik hier dolgelukkig zijn. Ik bedoel... Ik kom van een veel erger plek... Dit is veel beter. Ik heb hier vrienden." zeg ik zacht, terwijl ik naar Sam kijk. Ik wil hem niet aankijken... Niet vlak nadat ik deze openbaring heb gedaan. Maar ja... ik had het al gezegd. Ik vertrouwde hem... te snel, maar goed. Het was nu eenmaal zo.


    Marcell/Man
    "Je bent op het goede pad" Zeg ik alleen maar. Waarschijnlijk nog iets te mysterieus naar haar zin, maar ze moet toch echt snappen waaróm we straffen. Straffen. Dat woord alleen al zegt toch genoeg? Als ze zich gedragen en alles geven in de lessen kunnen we ze hier een top danscarrière aanbieden. Daarom ontvoeren we ook mensen - om zelf uit te kunnen kiezen wie we hier rond willen laten lopen. Om zelf te kunnen kiezen wie deze opleiding verdienen. Maar de meesten snappen het niet. Vinden het hier vreselijk, vinden dat ze hier alleen maar afgebeuld worden. Maar dat is topsport! De straffen zijn zwaar, dat klopt. Maar dat is alleen maar om ze te laten inzien dat ze mee moeten werken. Om ze even bewust te maken van het feit hoe goed ze het hier hebben. Zodat ze later kunnen schitteren. Uiteindelijk helpen we ze.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 21:02 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Josh draait ons om, waar ik even niet op gerekend had. Ik sla mijn benen om zijn middel, hij zorgt er namelijk voor dat ik niet anders kan. Mijn armen heb ik rond zijn nek geslagen. Zijn handen zitten bij mijn kont. Hij drukt kusjes in mijn nek en ik strek mijn nek zodat hij er beter bij kan. 'Nee,' antwoord ik dan. Gevolgd door een zachte kreun. Mijn handen kriebelen een beetje in zijn nek.


    Joshua

    Ik zucht en kijk Les dan aan. 'Ow, screw this.' mompel ik dan en druk dan toch mijn lippen op de hare.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amy Michels

    'Ten eerste; Ja vraag maar officieel, maar op een leuke en onverwachte manier. Dus niet nu. Ten tweede; Tja, met meiden moet je leven. Ten derde; Ik zoen niet graag in het openbaar, midden in een slaapzaal waar iedereen toekijkt.' Ik grijns even en kijk hem aan. 'Begrijp je?' Ik druk een kus op zijn neus en glimlach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    Hij drukt zijn lippen op die van mij en ik zoen hem gewillig terug. Dit voelt goed. Ik zoen hem met alles wat jk in me heb. Een grijns zit op mijn lippen. 'Ik heb gewonnen,' zeg ik tegen zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik knik alleen maar. Ik slik even de brok weg en veeg haar traan weg. Ze maakte het me alleen maar moeilijker. 'Meer van hem of meer van mij,' vervolg ik. Ik laat nog steeds geen emotie door schemeren. 'Luister goed wat ik zeg. Kijk nu eerlijk naar je gevoel. Als je meer van hem houdt ga je nu naar hem toe en hem helpen. Denk niet aan mij, want ik wil niet dat je me voorliegt omdat je medelijden of iets hebt. Ik red me wel.' Ik kijk haar strak aan. Nog steeds zonder emotie.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik moet gaan! Over naar mijn mobiel, en zeer laat reagerende. Misschien zelfs helemaal niet. Maar nog één keer mijn laatste reacties:]

    Amor8 schreef:
    Julio Martinéz
    Eleadoras woorden lijken mijn tekst te kunnen zijn. Ook ik kan niet uitleggen hoeveel ik van haar hou, het is gewoon.. onmogelijk. Niet uit te leggen. Mijn gevoel valt niet in woorden om te zetten. Misschien wel in bewegingen, in dans.. Maar ik denk dat zelfs dat te zwak is. Alles is te zwak. Niks lijkt geschikt. Om uit te leggen hoeveel ik eigenlijk van haar hou. Mijn antwoord op haar tekst is een geluidje wat uit mijn mond ontsnapt en het feit dat ik haar weer aan raak waar ik haar aan kan en wil raken. Ik zoek regelmatig haar ogen weer op, maar concentreer me dan helemaal op het opvoerende tempo van onze bewegingen.


    Amor8 schreef:
    Marcell/Man
    "Je bent op het goede pad" Zeg ik alleen maar. Waarschijnlijk nog iets te mysterieus naar haar zin, maar ze moet toch echt snappen waaróm we straffen. Straffen. Dat woord alleen al zegt toch genoeg? Als ze zich gedragen en alles geven in de lessen kunnen we ze hier een top danscarrière aanbieden. Daarom ontvoeren we ook mensen - om zelf uit te kunnen kiezen wie we hier rond willen laten lopen. Om zelf te kunnen kiezen wie deze opleiding verdienen. Maar de meesten snappen het niet. Vinden het hier vreselijk, vinden dat ze hier alleen maar afgebeuld worden. Maar dat is topsport! De straffen zijn zwaar, dat klopt. Maar dat is alleen maar om ze te laten inzien dat ze mee moeten werken. Om ze even bewust te maken van het feit hoe goed ze het hier hebben. Zodat ze later kunnen schitteren. Uiteindelijk helpen we ze.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 21:07 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik knik gewoon even. Natuurlijk snap ik het niet, maar goed...
    Mijn ogen gingen onbewust even naar de wonden op mijn armen. Ja... die waren goed kut... Ze zouden nooit verdwijnen. Net als de littekens op mijn ziel...
    Nee, mijn ziel was al zo gehavend dat hij bijna niet meer te herkennen was als dat van een meisje van dertien.
    "Jij straft ook..." ik was het even vergeten. Het was geen vraag, gewoon een vaststelling. "Waarschijnlijk verkracht je de meisjes ook..." mompelde ik.
    "Ik snap niet waarom ik je zo plots vertrouw... Ik ben vast gewoon naïef... Ligt aan mijn leeftijd zeker." mompelde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    Ik bijt weer op mijn lip. 'Ik weet het niet, maar mijn gevoel zegt jouw.' zeg ik dan toch eerlijk. Geen idee waarom, maar toch had ik het gevoel dat mijn gevoelens voor Ian groter zijn en bijt op mijn lip. 'Ik weet het gewoon niet.' zeg ik dan toch zacht en kijk weer naar de grond. Waarom moet liefde toch altijd zo moeilijk zijn....


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik bijt mijn kaken op elkaar. 'Misschien moet je dan eerst de tijd nemen om daar over na te denken.' Ik kijk haar aan. Wat ik zei meende ik echt. Ik wilde dat ze het zeker wist. Dat ze met 100 procent voor me ging, want ik ging ook voor de volle honderd procent voor haar en liefde moet van twee kanten komen. Het verandert niet dat ik me zwaar kut voel en Sam... Sam kan hier niks aan doen. Dit zijn gevoelens van Naomi, het enige wat hij kan is ze bespelen, net zoals ik dat doe, maar ik stop daar nu mee en laat haar haar keuze rustig maken. Ik kijk haar aan. Als zij niet wegging, ging ik het.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    "hmm, dus officiëel maar niet cliché? zie ik iets over het hoofd Miss Michels?" zeg ik speels en hield haar mijn arm voor. Wachtend tot ze die er door zou steken.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Joshua
    Ik kijk haar aan en laat haar op de grond zakken, maar zorg wel dat ze tegen de muur blijft staan. 'Boeit me niet en ik zou het zo nog eens doen.' zeg ik dan grijnzend en druk weer mijn lippen op de hare.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amy Michels

    'Nee hoor.' Ik sta op en steek mijn arm door de zijne. Glimlachend kijk ik hem aan. Ik geef hem nog een kus op zijn lippen. 'Dat was de laatste.' Ik grijns en loop naar de deur. ik trek die open en loop terug naar de slaapzaal. 'Maar doe het als verassing. Als ik het niet verwacht.' ik lach even en open dan de slaapzaal. Ik kijk om me heen. Er waren een paar dingen verandert. Zwijgend loop ik naar mijn bed. Een jongen valt me op. Hij ligt met zijn ogen dicht op bed. Erbij staat een meisje, ze lijkt gehuild te hebben en dan zie ik een man. Mijn hart stopt even en slaat dan veel sneller. Ik ga vlug op mijn bed zitten en kijk zwijgend naar iedereen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne