• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 10:46 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [GEEF NOU GEWOON TOE xD Of nee, doe maar niet. Het is leuk om te lezen :Y)

    Okeeej. Wanneer denk je dat je weer online bent dan? ;$]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    "Ik ben euhm... nummer 11." dat was echt stom die nummers. Zelfs mijn vader deed zo achterlijk niet.
    "Maar ik word liever Nala genoemd. En dat is Sam." wees ik naar Sam op het bed.
    "Maar, goed. Bedankt, Marcell. Je bent de eerste man die hier een beetje... niet zo heel verschrikkelijk doet." probeerde ik het mooier te zeggen dan ik het eigenlijk dacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Je kan reageren in Free like a Mustang :Y)]

    SuperMars/Marcell/Man
    Een minuscuul lachje staat om mijn lippen. Mooi verwoord, wil ik mompelen. Maar ik doe het niet. Niet iedereen hoeft te weten hoe verschrikkelijk ik het hier meestal vind. "Ik help gewoon graag mensen" Mompel ik dan. En dat is wel waar. Dan kan ze wel gaan denken aan de martelingen en hetzelfde denkweggetje volgen als Leslie en de meeste dansers hier, maar uiteindelijk zal ze inzien dat ik gelijk heb.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Hi kreunt zacht. Zijn handen gaan weer onder mijn shirt. Hij zegt dat ik het ook wil. En hij heeft gelijk. Ik ga gewoon door in zijn nek en reageer niet op hem. Ik duw hem zachtjes achteruit tot hij tegen de muur aan staat. Ik ga gewoon door in zijn nek. En af en toe gaat mijn tong over zijn huid. 'Geef je al toe?' fluister ik in zijn oor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Als ik niet online kom ben ik er woensdag avond, misschien eerder die dag, weer :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam
    Nala zegt dat ik mag gaan slapen. 'Dankje,' zeg ik met een zwakke stem. En ik val eigenlijk gelijk bijna weg. Maar ik kan niet echt rusten. Ik ben onrustig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dexter Levi Loover

    Ik wist niet wat ik moest doen en ik verveelde me, dus sloot mijn ogen even en neuriede wat. Ik was aan het nadenken welk lied ik zou kunnen zingen. Welk Lied?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Oké, das goe. Maar wel genieten van je kamp hè?!
    Btw, ik zit 7-8-9 oktober in Londen, dus dan ben ik er niet]


    Stop acting normal. It gets bored.

    _[NAAAOOOMMM XD ik ben nu heel nieuuuuwsgierig naar wat hij gaat doen. Je laat me veel te erg in spanning wachten XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Wayo, keidroog tussendoor XD I WANT UUUHHH.. Dat ik Spaans nu goed ken en niet meer hoef te leren :Y) En minder huiswerk ^^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik nam Sam zijn hand vast, terwijl ik verder sprak tegen Marcell.
    "Ik help ook graag mensen." glimlachte ik. Alsof ik gewoon tegen een ander die hier ook vastzat sprak. "Maar meestal lukt me dat niet al te best..." mompelde ik triest.
    "Zoals je net hebt gezien weet ik het steeds wel te verknallen. Of ik begin te huilen, of ik doe gewoon iets verkeerd."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Pff, Jaimy, als jij weg bent, ga ik je wel heeeeeeeeeeeeel hard missen ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Hahahah dank u dank u (:

    Ik voel me vereerd ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    SuperMars/Marcell/Man
    "Dat kan je afleren" Zeg ik, mijn gezicht nog steeds braaf emotieloos. Volgens mijn werk. Maar ik zou haar best wat dingen willen leren. Als ik het had gemogen. "Zodat je mensen wél goed kan helpen. En hé, zolang je het wil ben je al een heel eind, toch?"


    Stop acting normal. It gets bored.