• Ben ik de enige die die tong liever buiten houd. Eerlijk gezegd vind ik mijn mond privé-terrein en ik hoef niet zo'n slijmerige slakvormigetong in mijn strot hebben. Gadverdamme, ik vind op de mond prima, gewoon recht toe recht aan, op z'n basisschools. LOL. Meer mensen met een fobie?

    # Meehp, ik ben niet bang HOE een tongzoen gaat, dat gaat vanzelf, lijkt me [&zeggen ze ]. Maar ik vind het idee van andersmans smaakpuppillen sensuele bewegingen makend met mijn smaakpuppillen een beetje te veel van bet goede. O.O


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    MEEHP, volgens mij zijn zoenfabisten uitzonderlijk, lol.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Omnivium schreef:
    Als je iemand echt heel leuk vind, is er niks mis aan tongzoenen. :Y)

    Volgens mij lijkt het ook super leuk :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    JackyD schreef:
    Nee. Ik vind 'tongzoenen' (dat klinkt zo kinderlijk) met mijn vriend heerlijk. :Y) En nja, dan zoen je toch lekker niet?


    26 - 02 - '16

    Geen idee hoe dat is, ik heb nog nooit gezoend.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Als je echt verliefd bent, wil je niets liever. :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Toen ik nog nooit gezoend had dacht ik ook dat het heel goor zou zijn. Maar toen ik het eenmaal deed viel het heel erg mee :)
    Je hoort niet met heel je tong te zoenen, alleen met het puntje, tenzij iemand een hele tong in zijn of haar mond lekker vindt? xD
    Maar tongzoenen valt best mee, het went en ik begon het na een tijdje wel lekker te vinden.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je hoort ook niet zijn tong in je mond te hebben maar een ander uitsteeksel (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    Je hoort ook niet zijn tong in je mond te hebben maar een ander uitsteeksel (cat)


    I lol'd.
    Maar dat valt heus mee. Wel, als de persoon in kwestie het niet kan, dan tja :d


    Olive

    Nog nooit gezoend dus ik heb geen flauw idee.


    Shoganai i ne~

    Haha, stiekem vind ik dit topic ook best ranzig om te lezen. Maar anyway, het zal vast wel overgaan als je het de eerste keer gedaan hebt. Idk, ik heb het nog nooit gedaan.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Dat is 't 'm ook juist; ge moet er niet bij nadenken. Als je midden in het liefdesspel zit en je bedenkt dat iemands harde, natte geslachtsdeel in je zit dan kan ik me voorstellen dat de lol er ook gauw vanaf is. Tenzij die gedachtes je juist nog meer opwinden. Hmm.. yeah...


    No growth of the heart is ever a waste

    Mordin schreef:
    Je hoort ook niet zijn tong in je mond te hebben maar een ander uitsteeksel (cat)


    Klikt als aanhangsel XD


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Als je ooit hebt getongt, veranderd die gedachte wel.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Britsanity schreef:
    Als je ooit hebt getongt, veranderd die gedachte wel.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mordin schreef:
    Je hoort ook niet zijn tong in je mond te hebben maar een ander uitsteeksel (cat)


    Hahahahahaha ransbak x)


    | Reality is for people that lack imagination |