• Ben ik de enige die die tong liever buiten houd. Eerlijk gezegd vind ik mijn mond privé-terrein en ik hoef niet zo'n slijmerige slakvormigetong in mijn strot hebben. Gadverdamme, ik vind op de mond prima, gewoon recht toe recht aan, op z'n basisschools. LOL. Meer mensen met een fobie?

    # Meehp, ik ben niet bang HOE een tongzoen gaat, dat gaat vanzelf, lijkt me [&zeggen ze ]. Maar ik vind het idee van andersmans smaakpuppillen sensuele bewegingen makend met mijn smaakpuppillen een beetje te veel van bet goede. O.O


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vind zoenen met mijn vriendje heerlijk. Met tong of zonder tong, maakt me niks uit. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Barnabas schreef:
    Mwoah, ik vind het op zich wel lekker, maar laatst begon mijn vriendje op mijn tong te zuigen. Dat voelde niet zo fijn. O.O


    HAHAH, mijn vriend en ik doen dit dus ook wel eens bij elkaar voor de lol, wij vinden het opzich wel grappig. x'D
    En voor de rest gebruiken we niet zoveel tong, in het begin vaker dan nu. Het is niet dat we het niet leuk vinden, we hebben der niet zo'n behoefte aan. ;D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Invaesion schreef:
    Ik word echt ongemakkelijk van die gedachte. (cat)


    Ex astris, sciencia

    Tongzoenen stelt niks voor in principe. Dat heb ik geleerd tijdens een spelletje spin the bottle haha. Doe je het met iemand waar je niks voor voelt, is het lame. Doe je het met iemand waar je gevoelens voor hebt, is het heerlijk _O_


    Only losers can act the way you do

    Misschien ben ik er nog gewoon te jong voor, maar ik heb er ook niet zo'n behoefte aan. Ik snap niet helemaal wat er nou zo lekker is aan zo'n ding in je mond gestoken te krijgen... maar mij kennende piep ik over een jaar of drie wel anders. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik snap dat je er zo overdenkt. De laatste tongzoen die ik heb gehad was echt verschrikkelijk & heel vies. Die jongen kon er echt helemaal niks van (en toen bleef hij ook nog eens de heletijd doorgaan, HELP!). Als ik er nu dus ook aan terug denk heb ik echt zoiets van, BAH.

    Maar ik denk als je een jongen echt heeel leuk & aantrekkelijk vind, en hij kan goed zoenen.. Moet het nog een keer het proberen waard zijn toch?

    Ik vind mijn vriend heel erg leuk en ik vind het daarom zeker niet erg, maar ik snap je punt haha :P


    Life is hard and then we die

    NeverEnough schreef:
    Ik snap dat je er zo overdenkt. De laatste tongzoen die ik heb gehad was echt verschrikkelijk & heel vies. Die jongen kon er echt helemaal niks van (en toen bleef hij ook nog eens de heletijd doorgaan, HELP!). Als ik er nu dus ook aan terug denk heb ik echt zoiets van, BAH.

    Maar ik denk als je een jongen echt heeel leuk & aantrekkelijk vind, en hij kan goed zoenen.. Moet het nog een keer het proberen waard zijn toch?


    jup die had ik ook. en hij maar denken dat ie kon zoenen ieuw. en dat was mijn 1e zoen :')


    Miep

    Thehe. Dit lezen is grappig. ;p
    Ik weet het niet, ik heb nog nooit getongzoent...
    Kweenie, het lijkt mij gewoon raar. Ach, we zullen wel zien - over een weekje ofzo *opnieuw stress*


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    JackyD schreef:
    Nee. Ik vind 'tongzoenen' (dat klinkt zo kinderlijk) met mijn vriend heerlijk. :Y) En nja, dan zoen je toch lekker niet?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Cloelia schreef:
    Haha, dat had ik eerst ook, maar als je 't een keer gedaan hebt ga je er wel anders over denken (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."