• Ben ik de enige die die tong liever buiten houd. Eerlijk gezegd vind ik mijn mond privé-terrein en ik hoef niet zo'n slijmerige slakvormigetong in mijn strot hebben. Gadverdamme, ik vind op de mond prima, gewoon recht toe recht aan, op z'n basisschools. LOL. Meer mensen met een fobie?

    # Meehp, ik ben niet bang HOE een tongzoen gaat, dat gaat vanzelf, lijkt me [&zeggen ze ]. Maar ik vind het idee van andersmans smaakpuppillen sensuele bewegingen makend met mijn smaakpuppillen een beetje te veel van bet goede. O.O


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Britsanity schreef:
    Als je ooit hebt getongt, veranderd die gedachte wel.


    Buh, 't liefst zeg ik nu dat ik nooit wil tongzoenen, maar ik weet zeker dat het toch wel gaat gebeuren, hoe dan ook. :p


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik was daar ook heel bang voor en toen ik het de eerste keer deed, was ook echt het enige wat ik dacht: Dafuq, ik zit hier met iemand tong in mijn mond!
    Maar het voelde uiteindelijk wel heel... natuurlijk, of zo. :'3


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Aurorae schreef:
    Haha, stiekem vind ik dit topic ook best ranzig om te lezen. Maar anyway, het zal vast wel overgaan als je het de eerste keer gedaan hebt. Idk, ik heb het nog nooit gedaan.

    CURLYMONSTER schreef:
    El oh el. Ik heb ook een zoen fobie :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ora schreef:
    Ik eh, heb er geen problemen mee hoor. Alles behalve, al moet je het niet te vaak doen want dan gaat het vervelen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik moet bijna kotsen door dit topic ew.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Haha, dat had ik eerst ook, maar als je 't ene keer gedaan hebt ga je er wel anders over denken (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik vind het lekker en heb er dus ook echt niks op tegen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb er geen problemen mee. In het begin vond ik het ook raar, maar nu vind ik het best wel fijn. ^^


    Let the Night embrace you

    Mwoah, ik vind het op zich wel lekker, maar laatst begon mijn vriendje op mijn tong te zuigen. Dat voelde niet zo fijn. O.O


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ik ben in de vakantie voor het eerst ontgroent. Alleen die jongen kon ABSOLUUT niet zoenen.
    duwt hij gwn in een keer zijn tong in mijn mond als een lap vlees. niet geleidelijk ofzo maar een een keer.
    Bah.
    Dus nu heb ik een tongzoenfobie omdat hij het niet kon.


    Miep

    Barnabas schreef:
    Mwoah, ik vind het op zich wel lekker, maar laatst begon mijn vriendje op mijn tong te zuigen. Dat voelde niet zo fijn. O.O


    Ik denk dan aan zo'n zuignap of zo, ieuw. o.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Al die reacties hier. I lol'd, so hard.

    Het ligt er gewoon aan of je diegene leuk vindt of niet. En je moet vooral doen waar jij je fijn bij voelt, en als dat meer knuffelen is, dan is dat jouw ding :')
    Ik heb nog maar met één iemand gezoend, en in het begin vond ik het 'wel leuk', alleen toen ik diegene niet meer leuk vond, was de lol er ook gewoon af. En hij wilde het iets te graag, naar mijn mening :')
    Maar, er komt vast wel iemand die het beter kan en mij echt kan laten genieten. :'D Waarom, o, waarom klinkt dit zo fout? :')


    Deep inside, I've never felt alive

    De eerste keer/keren zijn echt heel raar. Maar na een tijdje kan je niet meer zonder. hihi.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Zoen fobie. -hoe ik dan op deze pagina kom... ehm...-


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.