• In Californië ligt een afgelegen kostschool. Het is geen normale kostschool, het is een kostschool voor sport. Alle kinderen die er les hebben zijn goed in een van de vier populairste Amerikaanse sporten: Baseball, Basketbal, Ijshockey en American football. De klassen zijn jongens en meisjes gemengd. de leraren zijn allemaal topsporter geweest en geven nu les aan de nieuwe generatie. De leerlingen hebben het allemaal druk met sport, maar deze school zorgt er voor dat ze genoeg sociale contacten hebben en zo.


    Het lesrooster:
    9.00: (de sport die je doet)
    11.30: Pauze
    12.00: Engels
    12.30: Nederlands
    13.00: Pauze
    14.00: Keuzevakken
    15.00: (de sport die je doet)
    18.00: eten
    19.00: tijd voor jezelf

    Voor iedere sport geld dat er vijf jongens en vijf meisjes aanwezig mogen zijn.

    Sporten:

    Baseball:
    Matthew Mason Sky || wolffire
    Lily Vanity Roos || BlueHope
    Elisa Cooper || Scientia


    Basketbal:
    Zackery Daniel Dylan || wolffire
    Felix Mc.Down || Nyan
    Charlynn Cassidy Williams || DreamWishes


    ijshockey:
    Alicia Johnson || Scientia
    Natheniel Vincent Orwell || BlueHope


    American Football:
    Emily Elizabeth Johnson || AnneMalik
    Mylana Hope McRown || Bayle


    Leraren:

    de kamerindeling:
    kamer 1:
    Lily Vanity Roos
    Elisa Cooper

    kamer 2:
    Alicia Johnson
    Emily Elizabeth Johnson

    kamer 3:
    Charlynn Cassidy Williams
    Mylana Hope McRown

    kamer 4:
    Zackery Daniel Dylan
    Felix Mc.Down

    kamer 5:
    Matthew Mason Sky
    Natheniel Vincent Orwell

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 14:28 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Mijn topics.]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lily Vanity Roos
    Voorzichtig haal ik mijn koffer uit de auto. Ik was zo blij dat ik hier eindelijk heen mocht. Ik strijk even een pluk haar achter mijn oor en geef mijn vader een knuffel. "Wel je best doen hé." roept hij voordat hij weer in de auto stapt en wegrijdt. Ik zwaai hem nog even na enbegin dan te lopen, mijn zware koffer achter mij aanslepend. Ik loop het gebouw binnen en ga opzoek naar uit wat op een balie lijkt.


    We've lived in the shadows for far too long.

    (mijn topics :3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Matthew Mason Sky
    Ik ben een week eerder gekomen, ik wou hier zo graag heen. Ik heb de hele week geholpen en in mijn vrije tijd gebaseballd. Nu sta ik even achter de balie. Ik vind het jammer dat Vince niet meer komt, hij was mijn beste -en enige- vriend, nu is hij weggegaan, zijn ouders wouden een 'goede' toekomst voor hem. Terwijl ik zit te dromen zie ik de eerste scholier binnenkomen. 'kom je hier voor de school?' vraag ik aan haar, ze komt naar de balie toe.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zack Daniel Dylan
    Ik wacht al een uur op die verdomde taxi die ik heb gebeld. Terwijl ik baal bel ik Felix op, ik verveel me te pletter. Net op dit moment komt de taxi aangereden. Ik stap al bellend in. Deze rit duurt een half uur.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lily Vanity Roos
    Ik gaf het op. Mijn koffer was niet te tillen. En dan had ik er nog heen, maar die had wielletjes. Ik schrik best wel als ik een stem hoor, maar knik dan wel. "Ja, ik ben hier voor baseball lessen. volgens mijn vader is deze school heel goed." Zeg ik zacht lachend en haal mijn schouders even op. Ik bekijk de jongen waarmee ik aan het praten was. "Ik ben Lily. Lily Vanity Roos. Leuk je te omntmoeten." Zeg ik met een glimlach ensteekmijn hand uit.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alicia Johnson
    Met een zucht loop ik m'n oude vertrouwde kamertje weer in. Na 2 maanden voelt het weeral zo vertrouwd. Alleen zal ik nu een nieuwe kamergenote krijgen. Die van vorig jaar zat toen in haar laatste jaar en is nu dus afgestudeerd hier. Ik heb er nooit goed mee kunnen opschieten, maar ondanks dat kon ik toch niet blij zijn dat ze weg was. Je kon nooit weten of het niet erg kon.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Felix Mc.Down
    Ik zat in de bus toen mijn gsm afging.Het was Zack."Hey maat hoe is ie?"vroeg ik hem toen,toen ik opnam.Ik zat al een tijdje in de bus en he ging ook nog lang duren,maar ik kon echt niet wachten tot ik daar weer ben.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Matthew Mason Sky
    'Matthew Mason Sky, noem me maar Matt. Trouwens, we zijn teamgenoten, leuk om je te ontmoeten.' zeg ik terwijl ik haar naam intyp op de computer. 'zal ik je de school laten zien?' vraag ik terwijl ik haar koffer aan Steve de piccolo geef.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Natheniel Vincent Orwell
    Zuchtend loop ik de school binnen. Ik had het hier zo erg gemist de afgelopen twee maanden. Ik loop eerst een rondje door de hele school en groet een paar leraren. Ik zat hier al best lang en ik was niet van plan om snel weg te gaan. Ik had dit jaar alleen een rugzak mee en dan mijn weekend tas. Ik reisde zo ligt mogelijk aangezien ik het grootste stuk met de trein was gekomen. Ik woonde niet zo heel dichtbij.


    (Wat is trouwens de kamerverdeling?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zackery Daniel Dylan
    'Hey, top. Ik heb echt zin in het nieuwe seizoen man, mijn pa zegt dat de Red Wings eindelijk een nieuwe aanvoerder hebben! Dat wordt spannend!' De Red Wings zijn onze beste tegenstanders, maar hun aanvoerder was ongelooflijk slecht.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [ga ik nu maken]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lily Vanity Roos
    Ik herhaal zijn naam even in mijn hoofd. Matt, niet vergeten. "Noem mij maar Vany, dat doet zo een beetje iedereen." Lag ik en doe mijn pet even goed. Mijn koffer wordt overgenomen en ik knik dankbaar. "Leuk ,dat ik nu aliemand ken waarbij ik in het team zit." Mompel ik en zet mijn handen in mijn zij. "Ik zou graag deschool zien, maar heb eerst mijn rooster en sleutel nodig."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felix Mc.Down
    "hah ja,dat zal spannend worden dan!"zeg ik enthousiasten krijg al een bozeblik toegeworpen van een omaatje,omdat ik te luid bezig was.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elisa Cooper
    Ik stap de taxi uit en haal m'n tassen uit de koffer. M'n blik gaat naar het verouderde, maar o zo vertrouwde gebouw. "Daar gaan we weer," prevel ik tegen mezelf. Het is nooit m'n eigen keuze geweest dit te doen, maar die van m'n ouders. Al 4 jaar ga ik hiernaartoe, en er is nog geen enkele dag geweest dat ik het hier echt leuk vond. Ik loop door de voordeur naar binnen en zie daar Matt en een onbekend meisje staan. Ik loop ernaartoe en zet een zo groot mogelijke nep-glimlach op. "Hallo."


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.