• Alweer 11 jaar geleden...

    Bagoly schreef:
    Oh alsjeblieft.
    Dit gaat vast heel harteloos klinken, maar ik word er een beetje ziek van. :'D Ik weet dat wat er gebeurd is heel ernstig is, maar om het nu ieder jaar zo groot te herhalen.. ><
    Ik zeg absoluut niet dat we het moeten vergeten, maar nu hoor je constant steeds dezelfde verhalen en ik begin me er langzamerhand een beetje aan te irriteren, voornamelijk omdat we er niet steeds zo diep op in zouden gaan als het in een ander land was gebeurd. Alleen omdat het nu in het 'Grote Amerika' plaatsvond, is het een big deal.


    26 - 02 - '16

    Bagoly schreef:
    Oh alsjeblieft.
    Dit gaat vast heel harteloos klinken, maar ik word er een beetje ziek van. :'D Ik weet dat wat er gebeurd is heel ernstig is, maar om het nu ieder jaar zo groot te herhalen.. ><
    Ik zeg absoluut niet dat we het moeten vergeten, maar nu hoor je constant steeds dezelfde verhalen en ik begin me er langzamerhand een beetje aan te irriteren, voornamelijk omdat we er niet steeds zo diep op in zouden gaan als het in een ander land was gebeurd. Alleen omdat het nu in het 'Grote Amerika' plaatsvond, is het een big deal.


    This..

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 17:36 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Bagoly schreef:
    Oh alsjeblieft.
    Dit gaat vast heel harteloos klinken, maar ik word er een beetje ziek van. :'D Ik weet dat wat er gebeurd is heel ernstig is, maar om het nu ieder jaar zo groot te herhalen.. ><
    Ik zeg absoluut niet dat we het moeten vergeten, maar nu hoor je constant steeds dezelfde verhalen en ik begin me er langzamerhand een beetje aan te irriteren, voornamelijk omdat we er niet steeds zo diep op in zouden gaan als het in een ander land was gebeurd. Alleen omdat het nu in het 'Grote Amerika' plaatsvond, is het een big deal.


    None but ourselves can free our minds.

    Oké, guys, we snappen het nu. Het hele topic hoeft niet volgespamd te worden met een quote. ><

    Meh, de reactie is niet persoonlijk bedoeld hè. (:
    Dat lijkt misschien zo vanwege de 'oh alsjeblieft'.


    everything, in time

    Ik heb het zelf ook herdacht, al die zinloze slachtoffers.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 17:40 ]


    Can't control my second personality

    Bagoly schreef:
    Meh, de reactie is niet persoonlijk bedoeld hè. (:
    Dat lijkt misschien zo vanwege de 'oh alsjeblieft'.

    Nee, dat snap ik. ^^

    Bagoly schreef:
    Oh alsjeblieft.
    Dit gaat vast heel harteloos klinken, maar ik word er een beetje ziek van. :'D Ik weet dat wat er gebeurd is heel ernstig is, maar om het nu ieder jaar zo groot te herhalen.. ><
    Ik zeg absoluut niet dat we het moeten vergeten, maar nu hoor je constant steeds dezelfde verhalen en ik begin me er langzamerhand een beetje aan te irriteren, voornamelijk omdat we er niet steeds zo diep op in zouden gaan als het in een ander land was gebeurd. Alleen omdat het nu in het 'Grote Amerika' plaatsvond, is het een big deal.
    Het is een 'big deal' omdat het gaat om een bijzondere terroristische aanslag. Deze terroristische aanslag is bijzonder omdat het gebeurde door middel van het in een flat laten vliegen van een vliegtuig. Voor zo ver ik weet is het in onze geschiedenis nog nooit gebeurd dat er een vliegtuig expres een flat is binnen gevlogen.
    Bovendien, inn de wereld word geclaimed dat de veiligheid bij vliegvelden/de douane heel streng is, maar schijnbaar is er op deze dag iets gigantisch fout gelopen. Er zitten, of, wordt geclaimed, er zaten gaten in het beveiligingssysteem waardoor de terroristen niet zijn opgemerkt. Dit creëert enorme angst onder de mensen. Want waar zullen ze nog meer toe in staat zijn...


    Life is hard and then we die

    Ik snap de reacties hierboven wel. Ik doe mijn profielwerkstuk over de gevolgen van de aanslagen op 9/11 met de vraag of het te rechtvaardigen valt wat Amerika in Afghanistan en Irak heeft gedaan nadat zij het slachtoffer zijn geworden van terroristische aanslagen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Bagoly schreef:
    Oh alsjeblieft.
    Dit gaat vast heel harteloos klinken, maar ik word er een beetje ziek van. :'D Ik weet dat wat er gebeurd is heel ernstig is, maar om het nu ieder jaar zo groot te herhalen.. ><
    Ik zeg absoluut niet dat we het moeten vergeten, maar nu hoor je constant steeds dezelfde verhalen en ik begin me er langzamerhand een beetje aan te irriteren, voornamelijk omdat we er niet steeds zo diep op in zouden gaan als het in een ander land was gebeurd. Alleen omdat het nu in het 'Grote Amerika' plaatsvond, is het een big deal.


    Remember de aardbeving en tsunami in Japan precies anderhalf jaar geleden (3/11)? Yeah, neither do I. (ok, da's niet waar, maar het gaat om het principe)

    Ik vind het dan hiermee niet minder erg dat het gebeurd is ofzo. Het is verschrikkelijk en het herdenken is ook absoluut niet onnodig. Ik heb alleen het gevoel dat als het niet in Amerika was gebeurd, dit inderdaad niet nog steeds zo'n mega big deal zou zijn geweest. Misschien nog wel een big deal, maar dan zonder de mega ><

    wow, da's best wel eng... 9/11 en 3/11

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 17:59 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Het is een 'big deal' omdat het gaat om een bijzondere terroristische aanslag. Deze terroristische aanslag is bijzonder omdat het gebeurde door middel van het in een flat laten vliegen van een vliegtuig. Voor zo ver ik weet is het in onze geschiedenis nog nooit gebeurd dat er een vliegtuig expres een flat is binnen gevlogen.
    Bovendien, inn de wereld word geclaimed dat de veiligheid bij vliegvelden/de douane heel streng is, maar schijnbaar is er op deze dag iets gigantisch fout gelopen. Er zitten, of, wordt geclaimed, er zaten gaten in het beveiligingssysteem waardoor de terroristen niet zijn opgemerkt. Dit creëert enorme angst onder de mensen. Want waar zullen ze nog meer toe in staat zijn...


    Dan moeten we ons daarop richten, niet op de schade die het "alleen" aan Amerika heeft toegebracht en dat is het enige wat ik zie op tv.


    everything, in time

    Omnivium schreef:
    11 jaar... Wow. Het blijft indrukwekkend om te zien op tv. En vooral erg triest.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wat ik wel supergaar vind is dat er precies vandaag tram 9 en tram 11 op elkaar zijn gebotst in Den Haag, op het tijdstip dat het eerste vliegtuig het gebouw in vloog.


    Tell me about it, stud.

    ANNEBOLEYN schreef:
    Wat ik wel supergaar vind is dat er precies vandaag tram 9 en tram 11 op elkaar zijn gebotst in Den Haag, op het tijdstip dat het eerste vliegtuig het gebouw in vloog.

    ........w-wat


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    ANNEBOLEYN schreef:
    Wat ik wel supergaar vind is dat er precies vandaag tram 9 en tram 11 op elkaar zijn gebotst in Den Haag, op het tijdstip dat het eerste vliegtuig het gebouw in vloog.

    O.o
    OMG


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.