• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 22:06 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Kun je er niet achter proberen te komen waar hij gaat stappen en dan een keer gaan wanneer hij ook gaat? Zijn er misschien 'gemeenschappelijke' mensen waar je iets mee kunt?

    We hebben wel gemeenschappijlke vrienden, maar daar kan ik niet veel mee haha
    Maar ik heb een beetje gemende gevoelens bij hem
    Want zoals ik al zei: een paar jaar geleden moest ik niks van hem hebben, hij deed toen ook een beetje flirterig (is dat een woord x'D) tegen me, maar ik moest er niks van hebben

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    We hebben wel gemeenschappijlke vrienden, maar daar kan ik niet veel mee haha
    Maar ik heb een beetje gemende gevoelens bij hem
    Want zoals ik al zei: een paar jaar geleden moest ik niks van hem hebben, hij deed toen ook een beetje flirterig (is dat een woord x'D) tegen me, maar ik moest er niks van hebben

    Toch maar weer moves gaan maken dan.. ;D Stel eens voor om met zijn allen (dus met je gemeenschappelijke vrienden) te gaan stappen. Dan valt het niet op en kun je daar gaan flirten en met hem dansen. -wbw-


    ars moriendi

    Holaaaa(flower)


    ~

    Naomi !!! (:

    VanDerVaart schreef:
    Naomi !!! (:


    Ik zat net op de site van Ajax, en ik wil eigenlijk wel heel erg graag naar Ajax-Real MadridxD


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Ik zat net op de site van Ajax, en ik wil eigenlijk wel heel erg graag naar Ajax-Real MadridxD

    Hahaha, succes xD
    Hoestie verder ??

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Hahaha, succes xD
    Hoestie verder ??


    Hahaha, ik wil wel, maar ga toch nietxD

    En ja verder gaat het redelijk:) Ik heb deze week nog vrij, maar ben toch wel erg moe van naar het ziekenhuis gaan elke dag:S


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Hahaha, ik wil wel, maar ga toch nietxD

    En ja verder gaat het redelijk:) Ik heb deze week nog vrij, maar ben toch wel erg moe van naar het ziekenhuis gaan elke dag:S

    Wat is er aan de hand dan ??

    En hoe is het trouwens afgelopen met die jongen ??

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Wat is er aan de hand dan ??

    En hoe is het trouwens afgelopen met die jongen ??


    Een kennis van ons is opgenomen in het ziekenhuis vorige week, en hij heeft maandag te horen gekregen dat er een gezwel zit in de dunne darm. Het is niet goed, maar ze willen ook nog niet zeggen of het kanker is:S Mja het is dus niet goed, verder gaan ze hem volgende week opereren en dan weten ze ook of er uitzaaiien zijn.

    En die andere jongen is een fucking hoer denk ik. Hij praat over niks anders dan sex en hij wil met mij naar bed:S Dus ik heb het gehad met jongens:$


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Een kennis van ons is opgenomen in het ziekenhuis vorige week, en hij heeft maandag te horen gekregen dat er een gezwel zit in de dunne darm. Het is niet goed, maar ze willen ook nog niet zeggen of het kanker is:S Mja het is dus niet goed, verder gaan ze hem volgende week opereren en dan weten ze ook of er uitzaaiien zijn.

    En die andere jongen is een fucking hoer denk ik. Hij praat over niks anders dan sex en hij wil met mij naar bed:S Dus ik heb het gehad met jongens:$

    Wat een klootzak zeg, maar maak je niet druk, er zijn genoeg andere leuke jongens, en anders blijf je gewoon lekker single (krul)

    En sterkte met die kennis van je, hoop dat het goed komt

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 13:47 ]

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Wat een klootzak zeg, maar maak je niet druk, er zijn genoeg andere leuke jongens, en anders blijf je gewoon lekker single (krul)

    En sterkte met die kennis van je, hoop dat het goed komt


    Mijn volledige aandacht gaat nu uit naar Sami en Kevin:9~ hihih

    En ja we zullen moeten afwachten. Ik ben maandag, dinsdag en gister mee geweest naar het ziekenhuis, dus vandaag blijf ik thuis:S


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Mijn volledige aandacht gaat nu uit naar Sami en Kevin:9~ hihih

    En ja we zullen moeten afwachten. Ik ben maandag, dinsdag en gister mee geweest naar het ziekenhuis, dus vandaag blijf ik thuis:S

    Jongens zijn aso's haha
    Behalve onze mannetjes natuurlijk ;)
    Ohja, Amy heeft een nieuw verhal met ons allemaal in de hoofdrol
    http://www.quizlet.nl/stories/97138/one-and-the-same--soccer/

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 14:05 ]

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Jongens zijn aso's haha
    Behalve onze mannetjes natuurlijk ;)
    Ohja, Amy heeft een nieuw verhal met ons allemaal in de hoofdrol
    http://www.quizlet.nl/stories/97138/one-and-the-same--soccer/


    Jaaa, I know:) Zal meteen ff kijken(flower)Dat had ik nog niet gedaan:$

    En jongen zijn idd aso's behalve ons footies want die zijn perfect^^


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Jaaa, I know:) Zal meteen ff kijken(flower)Dat had ik nog niet gedaan:$

    En jongen zijn idd aso's behalve ons footies want die zijn perfect^^

    En jij hebt er nog wel 2
    Kevin en Sami, dat is zeker elke dag ruzie haha

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    En jij hebt er nog wel 2
    Kevin en Sami, dat is zeker elke dag ruzie haha


    hahahah ja ik heb er 2xD Alleen is Sami er elke dag en Kevin zo nu en danxD Ik woon met Sami in Madrid Oudega terwijl Kevin in Eindhoven woont ofzoxD


    ~