• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 22:06 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hi Lien (:

    Helleu Lien(flower)


    ~




    Mario being Macho.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Hi Naoom en Chariss _O_

    Ik heb een verslaving aan McLeods Daughters, over een halfuurtje gaat seizoen 6 van start op TV.
    En oeh die Alex, Nick en Rob pfoe!


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Killarney schreef:
    Hi Naoom en Chariss _O_

    Ik heb een verslaving aan McLeods Daughters, over een halfuurtje gaat seizoen 6 van start op TV.
    En oeh die Alex, Nick en Rob pfoe!


    Die serie is amazing:9~ Heb alles al gezien behalve het laatste seizoen:$


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Die serie is amazing:9~ Heb alles al gezien behalve het laatste seizoen:$


    Ik volghet al een poosje op TV, Jodi is schijnbaar nu ook een McLeod en ik ship haar al keihard met Rob.
    Jammer dat Alex dood gaat :C


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Killarney schreef:
    (...)

    Ik volghet al een poosje op TV, Jodi is schijnbaar nu ook een McLeod en ik ship haar al keihard met Rob.
    Jammer dat Alex dood gaat :C


    Ja klopt xD Jodi gaat later met Rob. Hij zit in een getuigen beschermings programma ofzo. Maar Jodi en Rob gaan trouwen^^ En Nick en Tess gaan naar nieuw zeeland:)


    ~

    Bah, ik begin een bloedhekel te krijgen aan Frans. Ik moet een SO maken en zelf stof verzinnen, terwijl het SO al gemaakt is.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    Bah, ik begin een bloedhekel te krijgen aan Frans. Ik moet een SO maken en zelf stof verzinnen, terwijl het SO al gemaakt is.


    Ik kan helemaal niet eens Frans:$


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Ik kan helemaal niet eens Frans:$


    Haha, mijn grammatica is niet een extreem probleem maar dit is zo vreemd. Haha. Je mist niets hoor.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ugh, ik ben dood. Wat een vreselijke dag -- En ik heb mijn eerste nu dit schooljaar, dat krap twee weken bezig is, binnen; voor Duits...

    Hoi allemaal, trouwens.


    The truth may be orange!

    Mombasa schreef:
    (...)

    Haha, mijn grammatica is niet een extreem probleem maar dit is zo vreemd. Haha. Je mist niets hoor.


    Hahahah, gelukkig maar:)


    ~

    Babes ik moet even eten en naar de winkel:) Tot straks(K)


    ~

    Oh god, ik heb echt vriendinnendrama op school :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dinner time (: