• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 22:06 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Heb ik iets gemist ??
    Btw: België heeft het wel knap gedaan hoor
    1-1 tegen Kroatië, want dat land is best sterk


    Nah, nog steeds dezelfde jongen als in de vakantie -- We blijven om elkaar heen draaien, maar er komt niets van...

    En ja, ik vond ze erg goed gisteren. Want ondanks dat ze al heel vroeg een doelpunt tegen gekregen hadden, hebben ze knap gespeeld. Vooral in de tweede helft waren ze erg goed en hadden er nog minstens twee of drie goals kunnen vallen. Ik ben trots op m'n jongens!


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    (...)

    Nah, nog steeds dezelfde jongen als in de vakantie -- We blijven om elkaar heen draaien, maar er komt niets van...

    En ja, ik vond ze erg goed gisteren. Want ondanks dat ze al heel vroeg een doelpunt tegen gekregen hadden, hebben ze knap gespeeld. Vooral in de tweede helft waren ze erg goed en hadden er nog minstens twee of drie goals kunnen vallen. Ik ben trots op m'n jongens!

    Ik had eerlijk gezegd niet gedacht dat ze gelijk zouden spelen

    Ik wist niet eens dat je een jongen leuk vond ;p

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ik had eerlijk gezegd niet gedacht dat ze gelijk zouden spelen

    Ik wist niet eens dat je een jongen leuk vond ;p


    Vooraf had ik het ook niet gedacht en toen ik even voor de rust begon te kijken en het 0-1 stond, dacht ik: 'Zie je wel...', maar toen maakten ze vlak voor de rust gelijk met een geweldige goal en toen zat ik er weer helemaal in (:

    En ja, jammer genoeg wel. Eentje die vorig jaar het grootste deel van de tijd in mijn klas zat en waar ik nu nog 12 uur per week les mee heb, dus hem uit mijn hoofd zetten is moeilijk. Soms heb ik helemaal het gevoel dat hij me leuk vindt, maar vaak lijkt het ook alsof ik alleen maar goed genoeg ben als niemand van zijn vrienden in de buurt is -- Ik word er gek van!


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    (...)

    Vooraf had ik het ook niet gedacht en toen ik even voor de rust begon te kijken en het 0-1 stond, dacht ik: 'Zie je wel...', maar toen maakten ze vlak voor de rust gelijk met een geweldige goal en toen zat ik er weer helemaal in (:

    En ja, jammer genoeg wel. Eentje die vorig jaar het grootste deel van de tijd in mijn klas zat en waar ik nu nog 12 uur per week les mee heb, dus hem uit mijn hoofd zetten is moeilijk. Soms heb ik helemaal het gevoel dat hij me leuk vindt, maar vaak lijkt het ook alsof ik alleen maar goed genoeg ben als niemand van zijn vrienden in de buurt is -- Ik word er gek van!

    Dat is idd wel lastig ja
    Maar ik denk dat je er zelf wel achter komt of jij je leuk vind of niet

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Dat is idd wel lastig ja
    Maar ik denk dat je er zelf wel achter komt of jij je leuk vind of niet


    Hij plaagt me heel vaak, maar op een lieve manier, en hij trekt ook best vaak mijn aandacht. In de les komt hij steeds spontaan naast me zitten en ook in de gang praten we af en toe. Veel mensen hebben me al gevraagd of we samen zijn... was het maar waar!


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    (...)

    Hij plaagt me heel vaak, maar op een lieve manier, en hij trekt ook best vaak mijn aandacht. In de les komt hij steeds spontaan naast me zitten en ook in de gang praten we af en toe. Veel mensen hebben me al gevraagd of we samen zijn... was het maar waar!

    Het is duidelijk, hij vind je leuk (:
    Hij durft het alleen niet toe te geven, want zo zijn jongens
    Neem zelf het initiatief en ga naar hem toe (:

    wat is er met het topic El Clasico gebeurd ? ~confused~


    The soul needs autumn.

    Cherish schreef:
    wat is er met het topic El Clasico gebeurd ? ~confused~

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139670
    Hier is El Clasico

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139670
    Hier is El Clasico

    Ah thanks, ik had nog niet eens door dat jullie niet dezelfde mensjes zijn oeps, zie je maar dat ik hier amper kom xp


    The soul needs autumn.

    Cherish schreef:
    (...)
    Ah thanks, ik had nog niet eens door dat jullie niet dezelfde mensjes zijn oeps, zie je maar dat ik hier amper kom xp

    Maakt niet uit hoor ;p

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Maakt niet uit hoor ;p

    Hier vind ik zeker ook geen United supporters ?
    Volgens mij ben ik echt de enige op Quizlet ha


    The soul needs autumn.

    Cherish schreef:
    (...)
    Hier vind ik zeker ook geen United supporters ?
    Volgens mij ben ik echt de enige op Quizlet ha

    Ik ben niet echt een United supporter, maar ik vind het wel een mooie club

    Ik houd van Google :3 Heb de antwoorden van Nederlands en Frans gevonden :'D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ollaaaa, morgen weer lekker naar school. Ik heb nooit gedacht dat ik er naar uit zou kijken :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    Ollaaaa, morgen weer lekker naar school. Ik heb nooit gedacht dat ik er naar uit zou kijken :'D


    Oké, waarom kijk je uit naar school? :')


    The truth may be orange!