• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 22:06 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Whittemore schreef:
    (...)
    Oh neeee, ze hoeven niet op een hippiebusje. Ik bedoelde gewoon een losse foto van tien meiden en dan nog een losse foto van een hippiebusje, die blend ik dan in elkaar, hihi. De groep die ik gevormd heb is Demi, Claire, Marjolien, Naomi, Charissa, Cheryl, Sanne, Kim, Amy en Manon. Aangezien negen een rotgetal is.
    @Claire thankyouuuuu. Is je laptop weer beter?



    Oohhh, zo. Haha. Ik ga nog wel zoeken. I'm bored. HEt enige wat mijn moeder kijkt zijn die verkiezingen, bah.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Nee, zit nu op thuis-computer, terug in mijn home-dorp. T__T Ik ben vanavond terug naar mijn ouderlijk huis gegaan om te stemmen, want dat mag ik alleen hier.

    Whaaaaat omy, dat is wel even raar dan, maar oké. Haha. Maak je binnenkort even een paar foto's van je kot? Want ik ben echt benieuwd, haha. Wanneer wordt je laptop gemaakt dan?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Claire, wat heb je gestemd ??

    VanDerVaart schreef:
    Claire, wat heb je gestemd ??

    Ze stemde op Geeertjuuuh, chick.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Whittemore schreef:
    (...)
    Ze stemde op Geeertjuuuh, chick.

    Geertje, met zijn slagroom haar :'D
    Ik heb op Roemer gestemd

    Whittemore schreef:
    (...)
    Whaaaaat omy, dat is wel even raar dan, maar oké. Haha. Maak je binnenkort even een paar foto's van je kot? Want ik ben echt benieuwd, haha. Wanneer wordt je laptop gemaakt dan?


    x'D Eergister gemaakt lolol. Is wel een gezellige kamer geworden! (: Roodwit.

    En mijn laptop ligt nu bij de reparateur. D: Geen idee wanneer ik 'em krijg..


    ars moriendi

    Whittemore schreef:
    (...)
    Ze stemde op Geeertjuuuh, chick.


    Claire wilt Ibi het land uit :'D


    Haha, Charissa, mijn broertje noemt Roemer altijd ratje. Op school heb ik Samson gestemd, maar dat heeft geen gelding voor de staat.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Claire wilt Ibi het land uit :'D


    -died-


    ars moriendi

    Mombasa schreef:
    (...)

    Claire wilt Ibi het land uit :'D


    Haha, Charissa, mijn broertje noemt Roemer altijd ratje. Op school heb ik Samson gestemd, maar dat heeft geen gelding voor de staat.

    Woef !!!

    Huntelaar schreef:
    (...)


    x'D Eergister gemaakt lolol. Is wel een gezellige kamer geworden! (: Roodwit.

    En mijn laptop ligt nu bij de reparateur. D: Geen idee wanneer ik 'em krijg..

    Whieeee, nice! En Omy, Demi, LOOOOL. Hij speelde trouwens niet gisteren, jeeeuj.
    Oh btw, guys, ik ben de naam hiervan kwijt; Bij voetbal bijvoorbeeld komen er soms vlak voor een wedstrijd een aantal spelers bijeen, de bondscoach etc en die gaan dan voor cameramannen op een aantal stoelen zitten met een tafel voor hun neus en dan mogen journalisten vragen stellen, etc. Een conferentie? Dat is het enige wat in me opkomt, fuck this.
    In ieder geval, zo gaat één van ons haar mannetje ontmoeten. (wbw)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Whittemore schreef:
    (...)
    Whieeee, nice! En Omy, Demi, LOOOOL. Hij speelde trouwens niet gisteren, jeeeuj.
    Oh btw, guys, ik ben de naam hiervan kwijt; Bij voetbal bijvoorbeeld komen er soms vlak voor een wedstrijd een aantal spelers bijeen, de bondscoach etc en die gaan dan voor cameramannen op een aantal stoelen zitten met een tafel voor hun neus en dan mogen journalisten vragen stellen, etc. Een conferentie? Dat is het enige wat in me opkomt, fuck this.
    In ieder geval, zo gaat één van ons haar mannetje ontmoeten. (wbw)

    Ja, dat heet een persconferentie
    Oeh, soannend -wbw-

    Whittemore schreef:
    (...)
    Whieeee, nice! En Omy, Demi, LOOOOL. Hij speelde trouwens niet gisteren, jeeeuj.
    Oh btw, guys, ik ben de naam hiervan kwijt; Bij voetbal bijvoorbeeld komen er soms vlak voor een wedstrijd een aantal spelers bijeen, de bondscoach etc en die gaan dan voor cameramannen op een aantal stoelen zitten met een tafel voor hun neus en dan mogen journalisten vragen stellen, etc. Een conferentie? Dat is het enige wat in me opkomt, fuck this.
    In ieder geval, zo gaat één van ons haar mannetje ontmoeten. (wbw)


    Volgens mij is het idd (pers)conferentie, maar ik weet het niet zeker ;p


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amy, hier nog wat foto's als je er iets mee kunt. :3





    Tien meisjes is moeilijk! :'D

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 21:08 ]


    ars moriendi

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Woef !!!


    Samson en Gertje in de tweede kamer, gooi die Belgen er maar in :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Samson en Gertje in de tweede kamer, gooi die Belgen er maar in :'D

    Ja lap zeg, er klopt iemand op de deur haha