• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 22:06 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Whittemore schreef:
    Wollah, de cover:


    AAAAAAAHWYEAH!! Can't fucking wait!


    ars moriendi

    Whittemore schreef:
    Wollah, de cover:



    Look' good Amss. Echt mooi. Ik blijf me verbazen dat jij dit kan, ook met die gifs. Haha. Als ik er naar kijk krijg ik het al moeilijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Awhh, hahaha. Echt leuk!!

    Echt lief ja. Beetje the shy guy van onze groep wat meisjes betreft, dus vind het echt schattig, haha.


    ars moriendi

    Girls, ik ben bang dat ik verliefd ben, en nog wel op een jongen waar ik eerst niks van moest hebben

    @Claire, zo leuk (:
    @Amy, die cover is mooi (:

    VanDerVaart schreef:
    Girls, ik ben bang dat ik verliefd ben, en nog wel op een jongen waar ik eerst niks van moest hebben

    @Claire, zo leuk (:
    @Amy, die cover is mooi (:

    Ohh gosh. Loveconsult Claire raadplegen? (nerd)


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Echt lief ja. Beetje the shy guy van onze groep wat meisjes betreft, dus vind het echt schattig, haha.


    Hihi, dat maakt het alleen maar leuker!

    @Charissa; waarom wordt iedereen verliefd O.o Haha. Bij mij zijn er gewoon geen leuke jongens.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Hihi, dat maakt het alleen maar leuker!

    @Charissa; waarom wordt iedereen verliefd O.o Haha. Bij mij zijn er gewoon geen leuke jongens.

    Haha, ik heb naast de jongen die me net heeft uitgevraagd nog één single jongen in de aanbieding van mijn vriendengroep. _O_ :'D


    ars moriendi

    Whittemore schreef:
    Wollah, de cover:



    Ik wil jou foto editkunsten :3 echt supermooi :'D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ohh gosh. Loveconsult Claire raadplegen? (nerd)

    Geef je ook nog advies ?? haha, ben jij zo'n liefdesexpert ?? ;p
    Ik ken die jongen al 4 jaar ofzo, en de laatste keer dat ik hem sprak was 3 jaar geleden, best wel awkward

    Et voila en dan ga ik nu toch echt slapen, hihi. Welterusten guuuuys en veel plezier alvast met die jongen, Claire. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ohja, en Deem, jij vind ook nog wel iemand
    Op ieder potje past een dekseltje toch ??

    Trusten Amy (:

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Geef je ook nog advies ?? haha, ben jij zo'n liefdesexpert ?? ;p
    Ik ken die jongen al 4 jaar ofzo, en de laatste keer dat ik hem sprak was 3 jaar geleden, best wel awkward

    Mwah, ik heb een stel vriendjes gehad en ga voornamelijk met jongens om. Hmm.. Hoe ver woont hij van je vandaan en hoe ken je hem?

    @Amy: Trusten meis! xo


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Mwah, ik heb een stel vriendjes gehad en ga voornamelijk met jongens om. Hmm.. Hoe ver woont hij van je vandaan en hoe ken je hem?

    @Amy: Trusten meis! xo

    Hij woont in Vlaardingen, niet zo ver dus
    En ik heb 2 jaar bij hem in de klas gezeten

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Hij woont in Vlaardingen, niet zo ver dus
    En ik heb 2 jaar bij hem in de klas gezeten

    Kun je er niet achter proberen te komen waar hij gaat stappen en dan een keer gaan wanneer hij ook gaat? Zijn er misschien 'gemeenschappelijke' mensen waar je iets mee kunt?


    ars moriendi