• 9/11



    Je stapt in het vliegtuig van Boston naar Washington om je familie daar eens een bezoekje te brengen. Je hebt ze al een lange tijd niet gezien en kijkt er erg naar uit. Je gaat zitten op een stoeltje bij het raam en legt je tas voor je neer, je hebt er al je belangrijke dingen in zoals je mobiel en je laptop. Het vliegtuig begint voller te raken en er komen verschillende mensen binnen, maar je vermoed niets vreemds. Het vliegtuig start op maar dan...

    [Dit is niet bedoelt om respectloos te zijn, ik heb degelijk respect voor de slachtoffers nabestaanden en overlevenden. Niemand zal ooit weten hoe verschrikkelijk het geweest zal zijn]



    QUIZ!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 20:39 ]


    even a white rose has a black shadowx

    Ik had nooit een topic over 9/11 moeten starten. ;__;
    Either way; zal 'm straks doen.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 20:10 ]

    Sorry, maar ik vind het echt dusdanig respectloos om de draad aan te gaan met deze gebeurtenis. ''Will you survive?'', me hoela, je kan de pot op. Ik kan mij er heel druk om maken dat je met zoiets de draak aansteekt. Nyan Kat was grappig, maar een gijzeling in een vliegtuig en gebouwen invliegen vind ik te ver om over te grappen in een quiz. Al is het serieus bedoeld, ik vind het walgelijk. 't Spijt me dat ik zo direct en heftig reageer, maar ik kan het niet milder verwoorden.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Lioncourt schreef:
    Ik had nooit een topic over 9/11 moeten starten. ;__;
    Either way; zal 'm straks doen.


    HAHAHAHAHAHHAHA, Ik had het btw sws wel gedaan $=
    Ik vind 9/11 dus gewoon een intressant onderwerp $=
    HAHAHA,


    even a white rose has a black shadowx

    Svenka schreef:
    Sorry, maar ik vind het echt dusdanig respectloos om de draad aan te gaan met deze gebeurtenis. ''Will you survive?'', me hoela, je kan de pot op. Ik kan mij er heel druk om maken dat je met zoiets de draak aansteekt. Nyan Kat was grappig, maar een gijzeling in een vliegtuig en gebouwen invliegen vind ik te ver om over te grappen in een quiz. Al is het serieus bedoeld, ik vind het walgelijk. 't Spijt me dat ik zo direct en heftig reageer, maar ik kan het niet milder verwoorden.

    ^ This


    Don't find love. Let love find you.

    Svenka schreef:
    Sorry, maar ik vind het echt dusdanig respectloos om de draad aan te gaan met deze gebeurtenis. ''Will you survive?'', me hoela, je kan de pot op. Ik kan mij er heel druk om maken dat je met zoiets de draak aansteekt. Nyan Kat was grappig, maar een gijzeling in een vliegtuig en gebouwen invliegen vind ik te ver om over te grappen in een quiz. Al is het serieus bedoeld, ik vind het walgelijk. 't Spijt me dat ik zo direct en heftig reageer, maar ik kan het niet milder verwoorden.

    100% mee eens


    Can't control my second personality

    Dit doe je gewoon niet. Zo respectloos..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Svenka schreef:
    Sorry, maar ik vind het echt dusdanig respectloos om de draad aan te gaan met deze gebeurtenis. ''Will you survive?'', me hoela, je kan de pot op. Ik kan mij er heel druk om maken dat je met zoiets de draak aansteekt. Nyan Kat was grappig, maar een gijzeling in een vliegtuig en gebouwen invliegen vind ik te ver om over te grappen in een quiz. Al is het serieus bedoeld, ik vind het walgelijk. 't Spijt me dat ik zo direct en heftig reageer, maar ik kan het niet milder verwoorden.


    mmm, ja ik snap je punt. Zo heb ik er nog niet echt over gedacht $= maar ten eerste moet je sws weten dat ik er wel degelijk respect voor heb en het ook echt heel heftig vind. Maar ik snap je punt wel.


    even a white rose has a black shadowx

    Ik vind de quiz best wel leuk.


    26 - 02 - '16

    Intan schreef:
    (...)

    mmm, ja ik snap je punt. Zo heb ik er nog niet echt over gedacht $= maar ten eerste moet je sws weten dat ik er wel degelijk respect voor heb en het ook echt heel heftig vind. Maar ik snap je punt wel.


    Ik snap dat je respect hebt en sorry als ik je het gevoel gaf dat jij dacht ik dacht dat je er geen respect voor had. Het is niet erg dat je er niet zo over hebt nagedacht, ik denk ook wel eens niet na en zeg of doe dingen waarvan ik achteraf denk: Oh hello no. Maar het is dat ik mij er boos over kan maken, en dat is niet tegen jou, maar mijn temperamentvolle en sterke meningen die ik soms heftig uitdruk.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 20:17 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    'Will you survive', volgens mij is iedereen in dat vliegtuig hartstikke dood.

    Ik heb je titel naar gewone letters gemaakt ipv hoofdletters.

    Let wel op, je mening geven mag mensen, maar hou het binnen de perken!


    Let the Night embrace you

    Feline schreef:
    Ik vind de quiz best wel leuk.


    dankjee (=


    even a white rose has a black shadowx

    Svenka schreef:
    (...)

    Ik snap dat je respect hebt en sorry als ik je het gevoel gaf dat jij dacht ik dacht dat je er geen respect voor had. Het is niet erg dat je er niet zo over hebt nagedacht, ik denk ook wel eens niet na en zeg of doe dingen waarvan ik achteraf denk: Oh hello no. Maar het is dat ik mij er boos over kan maken, en dat is niet tegen jou, maar mijn temperamentvolle en sterke meningen die ik soms heftig uitdruk.


    Ja, ik snap het wel hoor je reactie. Zo deed ik ook in mijn klas toen een jongen zei dat het aanstellerij was. Maar ik dacht gewoon van, we kunnen het ook eens een andere way doen, Dat als het wel gebeurt was zegmaar.


    even a white rose has a black shadowx

    Ik vind het een leuk idee, maar misschien zou je het iets anders moeten verwoorden. Want, zoals sommigen hier al hebben opgemerkt, kan het een beetje respectloos overkomen.
    Ik ga de quiz wel doen, ben benieuwd ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    SpringRose schreef:
    Ik vind het een leuk idee, maar misschien zou je het iets anders moeten verwoorden. Want, zoals sommigen hier al hebben opgemerkt, kan het een beetje respectloos overkomen.
    Ik ga de quiz wel doen, ben benieuwd ^^


    zoals de titel bijvoorbeeld?


    even a white rose has a black shadowx