• 9/11



    Je stapt in het vliegtuig van Boston naar Washington om je familie daar eens een bezoekje te brengen. Je hebt ze al een lange tijd niet gezien en kijkt er erg naar uit. Je gaat zitten op een stoeltje bij het raam en legt je tas voor je neer, je hebt er al je belangrijke dingen in zoals je mobiel en je laptop. Het vliegtuig begint voller te raken en er komen verschillende mensen binnen, maar je vermoed niets vreemds. Het vliegtuig start op maar dan...

    [Dit is niet bedoelt om respectloos te zijn, ik heb degelijk respect voor de slachtoffers nabestaanden en overlevenden. Niemand zal ooit weten hoe verschrikkelijk het geweest zal zijn]



    QUIZ!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 20:39 ]


    even a white rose has a black shadowx

    Ik vind dit niet helemaal een onderwerp om een quiz over te maken eigenlijk, maar je hebt het wel netjes aangepakt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Sorry dat ik zo kritisch ben, oh wat erg eigenlijk, maar je hebt 't bij het foute forumonderdeel geplaatst. Moet bij de Promotie van Quizzen komen. ;]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Klutz schreef:
    'Will you survive', volgens mij is iedereen in dat vliegtuig hartstikke dood.


    spijtig genoeg wel ja )=


    even a white rose has a black shadowx

    Sorry, maar ik ga die quiz niet maken. Ik vind het gewoon niet zo gepast -
    Heb je de film over vlucht 93 al eens gezien?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neelsel schreef:
    Sorry, maar ik ga die quiz niet maken. Ik vind het gewoon niet zo gepast -
    Heb je de film over vlucht 93 al eens gezien?


    nee die niet, wel een andere. Moest zo hard huilen, vond het verschrikkelijk :o alleen al om te zien al die angst enzo


    even a white rose has a black shadowx

    Intan schreef:
    (...)

    nee die niet, wel een andere. Moest zo hard huilen, vond het verschrikkelijk :o alleen al om te zien al die angst enzo


    En het allerergste is dat de blackbox 't niet heeft overleefd, dus het ook nog gissen en speculatie was hoe het moet zijn gegaan daar. Afschuwelijk, mensen op de wereld kunnen niet eens weten hoe het moet zijn geweest. 't Is niet dat zoiets moet prijsgegeven worden aan open publiek, maar het is gewoon... ze weten niet hoe en wat er is gebeurd BINNEN het vliegtuig, en die mensen die daar zaten. Ik kan er gewoon niet makkelijk over denken. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Intan schreef:
    (...)

    spijtig genoeg wel ja )=


    Waarom maak je er dan een quiz over?

    Svenka schreef:
    Sorry, maar ik vind het echt dusdanig respectloos om de draad aan te gaan met deze gebeurtenis. ''Will you survive?'', me hoela, je kan de pot op. Ik kan mij er heel druk om maken dat je met zoiets de draak aansteekt. Nyan Kat was grappig, maar een gijzeling in een vliegtuig en gebouwen invliegen vind ik te ver om over te grappen in een quiz. Al is het serieus bedoeld, ik vind het walgelijk. 't Spijt me dat ik zo direct en heftig reageer, maar ik kan het niet milder verwoorden.
    Ik heb ook een overlevingsquiz over de Titanic en eerlijk gezegd heb ik er nog nooit iets slechts over gehoord. Het test echt je kennis over het schip, dus zo'n quizjes kunnen totaal geen kwaad in mijn ogen. Ik heb haar/zijn quiz nog niet bekeken, dat ga ik nu doen, dus ik weet niet of ze/hij met haar/zijn quiz over de schreef gaat.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Svenka schreef:
    (...)

    En het allerergste is dat de blackbox 't niet heeft overleefd, dus het ook nog gissen en speculatie was hoe het moet zijn gegaan daar. Afschuwelijk, mensen op de wereld kunnen niet eens weten hoe het moet zijn geweest. 't Is niet dat zoiets moet prijsgegeven worden aan open publiek, maar het is gewoon... ze weten niet hoe en wat er is gebeurd BINNEN het vliegtuig, en die mensen die daar zaten. Ik kan er gewoon niet makkelijk over denken. :c


    KLOPT. Ik zou het zelf ook niet mee willen maken echt niet. Lijkt me afschuwelijk. Je zou de angst wel in kunnen beelden maar nooit hoe het gevoelt heeft inderdaad. Er zijn gewoon geen woorden voor zo'n gebeurtenis vind ik. Wel goed dat het nog herdacht word vind ik persoonlijk.


    even a white rose has a black shadowx

    Ze bedoeld het heus niet respectloos, en zo te zien heeft ze veel tijd in die quiz gestopt.


    You are beautiful, you are love.

    Intan schreef:
    (...)

    nee die niet, wel een andere. Moest zo hard huilen, vond het verschrikkelijk :o alleen al om te zien al die angst enzo

    Heb je het nu over United 93?
    Welja, en dat is eigenlijk waarom ik het niet wil maken.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Omnivium schreef:
    Ze bedoeld het heus niet respectloos, en zo te zien heeft ze veel tijd in die quiz gestopt.

    Idd, ik heb hem wel bekeken, en dat ziet er wel goed uit. c:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Klutz schreef:
    (...)

    Waarom maak je er dan een quiz over?


    kijk het is vandaag 11 jaar geleden, en ik vind het een interessant onderwerp persoonlijk, Maar je kunt misschien verschillende dingen doen. En het is vreselijk dat klopt. maar waarom zou je er geen quiz over kunnen maken, ik heb er wel degelijk respect voor en ik denk ook dat dat wel normaal is, want het is vreselijk maar het is gebeurt is gebeurt


    even a white rose has a black shadowx

    Neelsel schreef:
    (...)
    Heb je het nu over United 93?
    Welja, en dat is eigenlijk waarom ik het niet wil maken.


    nee andere film. Wel degelijk heftig genoeg als ik erom moet huilen, huil namelijk nooit om films ...


    even a white rose has a black shadowx

    Omnivium schreef:
    Ze bedoeld het heus niet respectloos, en zo te zien heeft ze veel tijd in die quiz gestopt.


    Dankjewellx


    even a white rose has a black shadowx