• Hallo users!
    Nadat we nieuwe moderators en nieuwe bèta readers zochten, zoeken we nu ook weer een of meerdere bemiddelaars!

    Inschrijven kan tot* zondag 23 september!
    edit: de inschrijving is gesloten! De mods gaan nu alle inzendingen bekijken.

    Nog even een paar opmerkingen:
    - We weten nog niet hoeveel nieuw bemiddelaars Quizlet gaat krijgen. Dat zal blijken bij de uitslag.
    - Lees de uitleg op het aanmeldformulier (de link) goed door!
    - Zoals ook al bovenaan het aanmeldformulier beschreven staat, hebben jullie ook gedeeltelijk invloed op wie straks bemiddelaar wordt. Nadat de moderators de aanmeldformulieren hebben bekeken komt er een kandidatenlijst waarop jullie kunnen stemmen.

    *Dat betekent dat vanaf zondagochtend de inschrijvingen ieder moment gesloten kunnen worden.

    Groetjes, de mods.

    Edit: Een kleine schets van wat je kunt verwachten.

    PUKKELxDING zei op 10 sep 2012 - 22:31:
    Doepdiewoepdoep, zal ik jullie even fijn vertellen over mijn tijd als bemiddelaar ;D Ik neem trouwens aan dat Sam jullie daar ook wel van alles over kan vertellen Bemiddelaar zijn is eigenlijk een soort 'rechter'-positie hebben, het enige verschil is dat je uiteindelijk geen kant hoeft te kiezen maar moet proberen het dilemma tussen de twee op te lossen. Belangrijk daarbij is dat je volledig neutraal blijft, ook al ben je alsnog zo zeker van de schuld van een van de twee. Probeer een compromis tussen de twee te stellen.
    Over het algemeen ga je te werk als er ruzie is tussen een user en een user, maar wat ook wel voorkomt is ruzies tussen een moderator en een user. Vaak word je er dan bijgeroepen door een moderator, maar het kan ook zo zijn dat een user zelf naar je toe komt. Ga hier verstandig mee om en blijf altijd rationeel denken is mijn advies daarbij.
    En daarnaast kun je soms ook om advies worden gevraagd door de moderators over bepaalde zaken aangaande de relatie tussen users en moderators.
    Het is wel een rustig baantje. Het komt niet vaak voor dat users naar een bemiddelaar stappen, hoewel dat wel handig zou zijn. Het komt iets vaker voor dat moderators je doorverwijzen.
    Zodra de nieuwe bemiddelaars er zijn zal ik jullie alles nog veeeeeel gedetailleerder uitleggen, maar dit dus even voor nu.


    Eerste topic

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 sep 2012 - 15:53 ]


    Life is hard and then we die

    Geduld lijkt me iets wat je ook moet hebben als bemiddelaar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het was spannend om op "aanmelden" te klikken. :D
    Nu hopen dat ik geselecteerd wordt.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 15:48 ]


    -

    CyberLord schreef:
    Geduld lijkt me iets wat je ook moet hebben als bemiddelaar.
    Dat is een ander soort geduld :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    CyberLord schreef:
    Geduld lijkt me iets wat je ook moet hebben als bemiddelaar.
    Haha echt hea. Ik ben eerder nieuwsgierig. Ik lig er niet wakker van als het nog een week of langer duurt. We merken het wel. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Haha echt hea. Ik ben eerder nieuwsgierig. Ik lig er niet wakker van als het nog een week of langer duurt. We merken het wel. (:
    Ja, nieuwsgierig! Dat ben ik!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    Ik wil het nu echt weten, het knaagt al van binnen sinds ik de aanmelding heb verzonden


    Klopt, ik vraag mij echt af hoe lang het gaat duren. Er lijken veel inzendingen te zijn, maar ik weet het niet zeker.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Svenka schreef:
    (...)

    Klopt, ik vraag mij echt af hoe lang het gaat duren. Er lijken veel inzendingen te zijn, maar ik weet het niet zeker.


    Ik zou er rekening mee houden dat het minstens twee weken duurt voordat alle inschrijvingen zijn nagekeken enzo. Als ik kijk naar andere crewrekrutings -om het zo maar te noemen-, moet je uitgaan van die tijd. Anders loop je de hele tijd nieuwsgierig te zijn en da helpt voor geen meter.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Ik zou er rekening mee houden dat het minstens twee weken duurt voordat alle inschrijvingen zijn nagekeken enzo. Als ik kijk naar andere crewrekrutings -om het zo maar te noemen-, moet je uitgaan van die tijd. Anders loop je de hele tijd nieuwsgierig te zijn en da helpt voor geen meter.


    Bij de Moderators ging her de laatste keer verdomd snel, vond ik dan. Ik kan wel wachten, ik heb genoeg aan school om mij te ''vermaken''. Haha, en verder zie ik wel wat er komt. Ik ben meer benieuwd dan dat dat ik geen geduld ervoor hebt, 't komt toch wel. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Twee weken valt nog wel mee. Ik had gedacht dat het zo'n maandje zou duren. (:


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Ik ben echt benieuwt wie er bemiddelaar word... (overbodige reactie but still)

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 19:56 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Oeh, ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen! En wat grappig dat veel mensen pas de laatste dagen hun formulier inleveren. Ik dacht datt ik laat was toen ik pas donderdag op 'aanmelden' klikte.
    Ik voel me trouwens niet ongeduldig, maar telkens als ik naar dit topic ga kom ik in zo'n 'trappelde voetjes' humeur. En ik wens de mod's veel succes bij het nakijken van al die inschrijvingen. Het lijkt me echt heel veel werk!

    Best wel een faal iets van mij.. Ik was het gewoon alweer vergeten van de week ;$

    Maar ik heb hem ingevuld ;D.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    And zhe votes go to... SPANNEND! *O*

    Good luck y'all (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Spannend, ben heel nieuwsgierig, maar geduld is een schone zaak. (: Heel veel succes met het nakijken!


    You are beautiful, you are love.

    Ik had 'm gisteren ingeleverd, op tijd voor de verandering 8D. Maar ben wel tevreden over m'n inzending. Ben benieuwd ^^
    O, en succes met nakijken :Y).


    i put the fun in funeral