• Hallo users!
    Nadat we nieuwe moderators en nieuwe bèta readers zochten, zoeken we nu ook weer een of meerdere bemiddelaars!

    Inschrijven kan tot* zondag 23 september!
    edit: de inschrijving is gesloten! De mods gaan nu alle inzendingen bekijken.

    Nog even een paar opmerkingen:
    - We weten nog niet hoeveel nieuw bemiddelaars Quizlet gaat krijgen. Dat zal blijken bij de uitslag.
    - Lees de uitleg op het aanmeldformulier (de link) goed door!
    - Zoals ook al bovenaan het aanmeldformulier beschreven staat, hebben jullie ook gedeeltelijk invloed op wie straks bemiddelaar wordt. Nadat de moderators de aanmeldformulieren hebben bekeken komt er een kandidatenlijst waarop jullie kunnen stemmen.

    *Dat betekent dat vanaf zondagochtend de inschrijvingen ieder moment gesloten kunnen worden.

    Groetjes, de mods.

    Edit: Een kleine schets van wat je kunt verwachten.

    PUKKELxDING zei op 10 sep 2012 - 22:31:
    Doepdiewoepdoep, zal ik jullie even fijn vertellen over mijn tijd als bemiddelaar ;D Ik neem trouwens aan dat Sam jullie daar ook wel van alles over kan vertellen Bemiddelaar zijn is eigenlijk een soort 'rechter'-positie hebben, het enige verschil is dat je uiteindelijk geen kant hoeft te kiezen maar moet proberen het dilemma tussen de twee op te lossen. Belangrijk daarbij is dat je volledig neutraal blijft, ook al ben je alsnog zo zeker van de schuld van een van de twee. Probeer een compromis tussen de twee te stellen.
    Over het algemeen ga je te werk als er ruzie is tussen een user en een user, maar wat ook wel voorkomt is ruzies tussen een moderator en een user. Vaak word je er dan bijgeroepen door een moderator, maar het kan ook zo zijn dat een user zelf naar je toe komt. Ga hier verstandig mee om en blijf altijd rationeel denken is mijn advies daarbij.
    En daarnaast kun je soms ook om advies worden gevraagd door de moderators over bepaalde zaken aangaande de relatie tussen users en moderators.
    Het is wel een rustig baantje. Het komt niet vaak voor dat users naar een bemiddelaar stappen, hoewel dat wel handig zou zijn. Het komt iets vaker voor dat moderators je doorverwijzen.
    Zodra de nieuwe bemiddelaars er zijn zal ik jullie alles nog veeeeeel gedetailleerder uitleggen, maar dit dus even voor nu.


    Eerste topic

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 sep 2012 - 15:53 ]


    Life is hard and then we die

    Svenka schreef:
    (...)

    Karma is geen toeval, let's give it a try.

    Ik vind het best een gek idee dat de Moderators, neem ik aan, of in ieder geval één Moderator op het moment brieven aan het lezen is of heeft gelezen. En dan vraag je je af of die van jou al gekomen is, of dat je midden/onder/boven op de virtuele stapel ligt. OF dat ze notities maken over je brief et cetera. [x

    Yeah. Maar ik zou ze zo weer willen helpen. Hierbij meld ik me aan als invaller (cat) Voor 't geval iemand bezwijkt onder al die aanmeldingen! Ghaha, 't is leuk om te doen.

    Good luck, tho', aan alle mods!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Klaarrrrrr!


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Klaarrrrrr!
    Wow, als iedereen het met deze snelheid doet gaan we het snel weten. :')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    PUKKELxDING schreef:
    Klaarrrrrr!


    Wow, dat is snel! Hoeveel inschrijvingen had je dan?

    Lilia schreef:
    (...)

    Wow, dat is snel! Hoeveel inschrijvingen had je dan?
    Iets over de 100 ongeveer.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Klaarrrrrr!
    Wow, dat is wel heel snel! (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    hihi XD

    Wanneer is de uitslag bekend?

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 19:59 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    PUKKELxDING schreef:
    Klaarrrrrr!


    Als het er maar rond de 100 waren, dan zijn het minder inschrijvingen dan ik dacht. In ieder geval: snel werk! [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Curlies schreef:
    hihi XD

    Wanneer is de uitslag bekend?


    Dat is onbekend. Iedereen moet hebben nagekeken, er moet onderling overlegd worden wie er kandidaat worden gesteld in de volgende ronde en dan ook nog met Rutger, dat is wel ongeveer het hele gebeuren achter de schermen, denk ik.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Iets over de 100 ongeveer.


    Zoveel? =O


    i put the fun in funeral

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Iets over de 100 ongeveer.

    Jeetje, dat doe je wel snel dan, haha!
    Respect. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Svenka schreef:
    (...)

    Dat is onbekend. Iedereen moet hebben nagekeken, er moet onderling overlegd worden wie er kandidaat worden gesteld in de volgende ronde en dan ook nog met Rutger, dat is wel ongeveer het hele gebeuren achter de schermen, denk ik.

    Plus het systeem waarmee users kunnen stemmen moet af zijn. Ik ga er wel van uit dat die al klaar is, Rutger kennende, maar alsnog dat telt ook mee.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Svenka schreef:
    (...)

    Dat is onbekend. Iedereen moet hebben nagekeken, er moet onderling overlegd worden wie er kandidaat worden gesteld in de volgende ronde en dan ook nog met Rutger, dat is wel ongeveer het hele gebeuren achter de schermen, denk ik.


    God damn , dat zijn er best wel veel.. Dingen die er moeten gebeuren.. (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Aragog schreef:
    (...)
    Jeetje, dat doe je wel snel dan, haha!
    Respect. :'D
    Ik ben ook wel de enige ex-bemiddelaar van de modjes, dus ik weet wat ik zoek ;)


    Life is hard and then we die

    CyberLord schreef:
    (...)
    Plus het systeem waarmee users kunnen stemmen moet af zijn. Ik ga er wel van uit dat die al klaar is, Rutger kennende, maar alsnog dat telt ook mee.


    Wacht , dus users gaan stemmen op wie bemiddelaar moet zijn? Hé..


    I don't want you to die, I want you to suffer.